sluit me hier hierbij aan.. moederpoes en kindjes veilig in afgesloten kamerquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kun je de slaapkamer wel afsluiten, toch? Ik zou de moeder en kittens daar dan laten. Die moederpoes voelt zich enorm onveilig.
Tja, het is een moederpoes in een vreemde omgeving. Ik denk toch dat de slaapkamer voor moeder en kindjes de beste oplossing is. Dat gillen houdt wel op als ze weet dat er geen andere katten bij haar kinderen kunnen komen. En wat het krabben van je eigen beestjes betreft, ik ben bang dat je dat zult moeten doorstaan; misschien wordt het ook wel minder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
ja de moederpoes staat helemaal strak. Maar toen ik haar net na die vechtpartij in die kamer had opgelosten bleef ze gillen.
Echt een verschrikkelijk geluid.
Ze wil de hele tijd bij mij zijn.
Ik ga het zo nog eens proberen, haar in die kamer opsluiten maar dan gaan mijn katten aan die deur krabben en ruiken en wordt ze nog gekker.
Of ik doe mijn katten beneden in de huiskamer op slot. Dan gaan ze de hele nacht tegen die deur krabben v.d huiskamer.
Nu ligt ze hier beneden op de vensterbank. haar kleintjes liggen boven en iedere keer hangt een van mijn katten aan de ramen omdat die naar binnen willen.
Moederpoes gaat dan gillen . ze is nu even rustig. zit echt op wacht.
Denk dat mijn zus ze beter mee op vakantie naar limburg had meegenomen.
Eigenlijk is maar 1 van mijn 3 katten zo agressief maar nu durf ik ze helemaal niet naar binnen te doen.
ze zit nog steeds op de vensterbank en zit daar echt op wacht.
Heb nog nooit zo ene overstuur katje meegemaakt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef Mammietje het volgende:
Logeerpoezen in je slaapkamer met deur dicht, bij elkaar zodat ze nog iets vertrouwds hebben en zelf daar ook wat meer tijd doorbrengen om moeder gerust te stellen. Eigen katten in de woonkamer laten (zoals ze gewend zijn?), ook met deur dicht. Waarschijnlijk is dat voor iedere kat het meest rustig en voor jou ook.
Zeikerige noot: Had je dit niet van tevoren kunnen verzinnen??? Geen enkele kat voelt zich op korte termijn (binnen 8 dagen!) ergens anders thuis en zeker niet daar waar ook nog andere katten zijn. Het lijkt me dan ook een 10 keer betere oplossing om de logeerpoezen in hun eigen omgeving te houden en iedere dag even langs te gaan. Kan misschien alsnog? Of heb je geen sleutel van haar huis en/of woont ze te ver weg? Als dat het geval is, dan wens ik je erg veel sterkte komende week!
ja ze voed ze nog wel. vanochtend ging het al ene beetje beter maar goed dat was dus wel met mijn katten buiten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:14 schreef yvonne het volgende:
Voedt ze d'r kleintjes nog wel door die stress?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |