Daaaag licentie....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
geen stream doet het hier meer (ik heb per ongeluk een dag-licentie gekocht)
Pff alsof er niks fout kan gaan. Sowieso moet je eerst beter lezen voor dat je gaat betalen , er staat namelijk dat dit soort dingen kunnen gebeuren en dat Tien afentoe streamlocks mag doen. Geld terug eisen heeft dus geen enkel nutquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef burtbeej het volgende:
Wazige zooi met dat goudenkooi. Geld terug eisen!
GOTFERDOMMEquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef ericahysterica het volgende:
bij mij en drs H ook niets meer te zien GATVERDAMME
19 Punten !quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
spelletje met Palma
http://www.mygame.com/game/17415
Linkje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
laten we dan maar massaal brian zover mogelijk wegtrappen...
Mijn record inmiddels: 107.758![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
God straft direct, we hebbne de hele dag zitten klagen en zeuren over de kindjes van god en wat doet god!!!! Hij straft ons.
lol, die highscores, bekende nicksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
spelletje met Palma
http://www.mygame.com/game/17415
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
In mijn ogen is ze heel wat haartjes beter omdat zij het af kan zonder schelden en slaan.![]()
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:07 schreef Kombucha het volgende:
waar kan je brian trappen?
Nou die missen we echt niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef dgk_fan het volgende:
En ook hier is Dennis van mijn scherm verdwenen :-(
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
Echt wel.....ik wil straks weer met mijn schatjes stem op de achtergrond in slaap vallen !!!quote:
Ze zijn daar heel makkelijk, heb ik gemerkt toen mijn maand-streams het niet meer deden. Ik kreeg zo een nieuwe maand, wat in mijn geval een week gratis betekent. Als dit dus langer duurt, zou ik ze mailen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
Moet ik over je heen plassen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel.....ik wil straks weer met mijn schatjes stem op de achtergrond in slaap vallen !!!
Als ik hem niet hoor droom ik altijd heel eng![]()
trieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
22620 metes, eerste poging
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Dennisfan het volgende:
Zullen we hem schrijven DGK ???? ik ben er zekers van dat hij ons ook hardstikke leuk vind, zolang beequeen de boel niet verpest voor ons en ook gaat schrijven
Ooooh please!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ook
nog je plaatje toevoegen !)
dikke vechtpartijen,, of ze krijgen weer instructies... misschien moet de zus van lieke wel verwijdert worden omdat de amadel geslagen heeft... spannend zeg...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat het nu hartstikke spannend is?
beequeen beequeen beequeen beequeen beequeen beequeen beequeen para para paraquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Dennisfan het volgende:
Zullen we hem schrijven DGK ???? ik ben er zekers van dat hij ons ook hardstikke leuk vind, zolang beequeen de boel niet verpest voor ons en ook gaat schrijven
Als je het maar laat om namens FOK! te schrijvenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Dennisfan het volgende:
Die spelletjes staan op de website van huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef Dennisfan het volgende:
heb je geen leuke linkjes Desii??
Was jij diegene die Fok schreef?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ook
nog je plaatje toevoegen !)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |