hier ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
Alleen stream 3, huiskamer doet het bij mij, en die wil ik dus echt niet zien.
Ik neem aan dat jullie niet op de hoogte gehouden willen worden van alles wat Dennis te vertellen heeft ????quote:
Alles mooi en wel, Huub heeft nu wel zoveel boete dat je jackpot al leeg is. De laatste boete lijkt me onterecht aangezien we niks gezien hebben van fysiek geweld van zijn kant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef m1sse het volgende:
Was toch John de Mol die laatst in een interview vertelde dat ze expres mensen voortrekken om zo kunstmatig een underdog te creeren die ze zelf uitkiezen, en op die manier de kijker extra mee te laten leven? Nederlanders zijn bijna altijd voor de underdog, dus dat impliceert dat DGK met opzet Huub en Lieke favoriet bij de streamers maakt. Sinds ik dat heb gelezen kijk ik toch met een andere blik naar al die kut akties van de redaktie richting Huub en Lieke.
Nixquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie niet op de hoogte gehouden willen worden van alles wat Dennis te vertellen heeft ????![]()
Ik wil de tuin wel even zien!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Kombucha het volgende:
streams 1 en 2... het lijkt memento wel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat doen ze expres anders kijkt er niemand naar denniks![]()
Het lijkt me geen streamlock maar een technisch probleem...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef RSie het volgende:
fukzooi,.. eindelijk Jiske in beeld,.,. ald de hele dag naar uitgekeken, krijgen we weer een fucking streamlock voor onze kiezen!!
ook de boete bij de ruzie met dennis was onterecht btwquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles mooi en wel, Huub heeft nu wel zoveel boete dat je jackpot al leeg is. De laatste boete lijkt me onterecht aangezien we niks gezien hebben van fysiek geweld van zijn kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |