zegt ze ook tegen haar kidsquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef petraa het volgende:
N: Alleen blaffen als je geroepen wordt tegen Lieke.
"Haha, hihi" watn humor !quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze Lieke nog een uur op die trap laten zitten, en dan melden dat die chick niet komt
IK OOK NIET, MAAR IK HEB EEN BRIL AANGESCHAFTquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik kan niet alles lezen, als ik het had gelezen dan had ik het niet gevraagd
Dank je!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Sassefras het volgende:
het is echt ongelofelijk dat ze lieke zo lang laten wachten.. !
Ik heb zelf geen streams aan, maar hoe reageerde ze toen er gezegd werd dat haar zusje later kwam?
ze zullen wel willen wachten tot huub van motorrijles terug is..
ja lachen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze Lieke nog een uur op die trap laten zitten, en dan melden dat die chick niet komt
Ik heb er ook een sinds 1,5 maandquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
[..]
IK OOK NIET, MAAR IK HEB EEN BRIL AANGESCHAFT
De ambulance is onderweg neem ik aan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Denniks heeft een ontstoken haarzakje in zijn gezicht.
Wel toevallig dat er steeds personen uit het kamp Huub weg moeten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef farceman het volgende:
Begin dat verhaal over dat Lieke eruit moet van achter steeds meer te geloven.
Ze krijgt niks, wordt tegengewerkt enz enz
Is niet als grap bedoeld ofzo, dat meen ikquote:
Volledig met je eens!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef rooie3 het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan alle bommen los op Huub en Lieke vanavond.
Dit zag je al aankomen en ik hoop echt dat Huub vanavond nog de fout ingaat.
Wat lijkt het me heerlijk om alleen nog maar met plezier te kijken naar die stel asociale die dan overblijven.Geen favoriet meer hebben is ideaal.Het heeft nu alleen maar ergenis gebracht omdat Huub zo is tegenwerkt.
Nee hoor, na de kooi komt het in boekvorm uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom leest niemand Cossen? Typen wij voor de kat zijn viool?![]()
Ik hoop dat alle hulp te laat komtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
De ambulance is onderweg neem ik aan?
En je vondt dat ik geen humor had..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
oh.. dat zou echt gemeen zijn.. alsof het voor haar op dit moment zo leuk in dat huis is. Ze zit zich al de hele tijd te verheugen, en dan zou FEBO d'r zusje afbellen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
IN de hoop dat Huub uit zijn dak gaat om wat ze bij Lieke doen, zodat ze hem een exit kunnen geven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Sassefras het volgende:
het is echt ongelofelijk dat ze lieke zo lang laten wachten.. !
Ik heb zelf geen streams aan, maar hoe reageerde ze toen er gezegd werd dat haar zusje later kwam?
ze zullen wel willen wachten tot huub van motorrijles terug is..
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
De ambulance is onderweg neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |