Kloptquote:
Liverpool en Ajax hebben er meer kijk op dan een willekeurige boer lijkt mequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een grap weer. 20 miljoen voor een linksvoor die nog niet eens 1 op 5 loopt bij een aanvallend team als Ajax.
Neej man, wat moeten wij met Alves als we Huntelaar hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:22 schreef Damzkieee het volgende:
Nilsson. Neem dan die andere van Heerenveen als je toch een busje naar Friesland stuurt om er eentje op te halen daar.
met manucharyan en leonardo hebben we al 2 van dat soort huisdiertjes. We willen gewoon een speler op linksvoor die babel doet vergeten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man, wat moeten wij met Alves als we Huntelaar hebben?
Daarbij vind ik Nilsson ook wel een leuk spelertje, vrij rap, goede actie en pikt zijn goaltjes toch regelmatig mee![]()
Wel jammer maar als Liverpool met zo een bedrag kom kan je het moeilijk tegenhouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat vinden de ajacieden hier van de overstap van Babel? Vanuit ajax kant is het begrijpelijk dat ze hem laten gaan voor dat geld, maar issie niet nog te jong voor die overstap? Zou hij niet beter nog 1-2 jaar in amsterdam blijven?
Prima als er iets goeds voor terugkomt. (van der meyde)quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat vinden de ajacieden hier van de overstap van Babel? Vanuit ajax kant is het begrijpelijk dat ze hem laten gaan voor dat geld, maar issie niet nog te jong voor die overstap? Zou hij niet beter nog 1-2 jaar in amsterdam blijven?
Ik denk dat het voor zijn ontwikkeling beter was geweest als hij nog even bij Ajax bleef. Maar ja, het grote geld lonkt nu eenmaal en dan is het begrijpelijk voor een voetballer dat hij zich snel financieel onafhankelijk wilt voetballen. Vanuit Ajax perspectief is deze deal ook logisch, als dit gigantische bedrag geboden wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
We kennen je lobby voor Andy nu wel hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Prima als er iets goeds voor terugkomt. (van der meyde)
Mandyquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Het is inderdaad een mandy ja. Z'n haar goed doen voordat hij een voorzet geeftquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mandy ja. Z'n haar goed doen voordat hij een voorzet geeft![]()
Sodetief toch een end op met die kneus,quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ik kan me nog een quote herinneren van htc, waarin hij zei dat de mul de beste voorzet van de eredivisie had. Dan prijs jij vd meyde wel heel gelukkigquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]Maar als hij een voorzet geeft is ie wel goed iit tot die van de mul.
En de kans dat ook Sneijder nog weggaat is ook levensgroot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef twi het volgende:
Babel is er nog niet klaar voor, en ik had hem graag nog 2 jaar in Ajax-shirt gezien. Dat zijn gewoon de spelers waarvoor je naar het stadion gaat, spelers die iets af kunnen dwingen. Daar hebben we er nu eigenlijk nog maar 1 van, Sneijder.
Nah niet veel van teruggezien bij die De Mul.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef s0k het volgende:
[..]
ik kan me nog een quote herinneren van htc, waarin hij zei dat de mul de beste voorzet van de eredivisie had. Dan prijs jij vd meyde wel heel gelukkig
Ja, als dat gebeurd (en stel dat een Huntelaar ook vertrekt) dan heb je ineens een hele mooie zak geld, maar dan, moet je nog waardige vervangers vinden die snel binnen het team hun draai vinden....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
En de kans dat ook Sneijder nog weggaat is ook levensgroot.
Afonso Alves mag van mij ook wel gehaald worden, alleen maximaal 10 miljoen euro (plus Nicolae Mitea en Olaf Lindenbergh), want 20 miljoen euro is echt veel teveel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef tha_dark het volgende:
--------------Alves---Huntelaar------------
----------------- Sneijder--------------
----------- Davids----Gabri-----------
---------------- Heitinga-----------
Emanuelson-Vermaelen-Stam-Ogararu
------------ Stekelenburg-------------
Hiermee zou ik niet ontevreden zijn
en die nog eens willen komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, als dat gebeurd (en stel dat een Huntelaar ook vertrekt) dan heb je ineens een hele mooie zak geld, maar dan, moet je nog waardige vervangers vinden die snel binnen het team hun draai vinden....
Hoezo, levengroot? Geen enkele club concreet , hij gaat echt niet naar Real Madrid, Valencia of Fiorentina.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet zo grootquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef DouweEgbert het volgende:
v Geel moet morgen gelijk met Sneijder en Huntelaar om de tafel gaan zitten, om hun salaris flink op te schroeven.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:47 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat moet zo'n Freddy Adu nou kosten, tegenwoordig? Als het niet teveel is is het misschien een gokje waard.
http://www.youtube.com/watch?v=FHWqtzessKY
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de bus pakken en naar de training gaan kijken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef DouweEgbert het volgende:
Transfervrije Lindenbergh wil best naar Feyenoord
Gepubliceerd op 11-07-07 om 18:13 door Stefan Ashouwer
Olaf Lindenbergh heeft van zijn club Ajax Amsterdam te horen gekregen dat hij de club transfervrij mag gaan verlaten. Bij Ajax is er geen toekomst weggelegd voor de middenvelder, die daardoor transfervrij mag verkassen naar een andere club.
Nog geen enkele club heeft zich officieel gemeld bij Ajax om te praten over een mogelijke overname van Lindenbergh. Wel worden de namen van Feyenoord en De Graafschap genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van de middenvelder, die door Ajax werd overgenomen van AZ Alkmaar.
“Feyenoord is ook een mooie club. Ik zou daar best willen spelen”, zegt Lindenbergh tegenover RTVNH over de club Feyenoord Rotterdam. Ook het buitenland lijkt een serieuze optie voor de middenvelder die nooit uit de verf kwam bij Ajax Amsterdam.
![]()
![]()
Best aardig Niet goed genoeg dus (nog). Voor Babel moet gewoon een topspeler terugkomen. Laat van Geel maar schuiven dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:30 schreef Sethje het volgende:
IK vind Nilsson niet niveau CL wat wij nastreven...voor nederlandse begrippen is het een aardige buitenspeler
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de bus pakken en naar de training gaan kijken?![]()
Regen, regen, Babel bijna weg, Perez zeker weg, niemand er nog bijn, maar we worden kampioen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef Riro het volgende:
Heeft iemand een zeer korte samenvatting van wat er deze week is gebeurd?
Perez naar PSV (1,5 milj)quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef Riro het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef Riro het volgende:
Er is natuurlijk geen club in nederland meer die dat soort spelers voor 10 miljoen aan Ajax gaat verkopen na de uitspraken van v Geel en het resultaat dat ie er mee heeft, zie Babel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afonso Alves mag van mij ook wel gehaald worden, alleen maximaal 10 miljoen euro (plus Nicolae Mitea en Olaf Lindenbergh), want 20 miljoen euro is echt veel teveel.
Heeft dat Ajax geld opgelevertquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Perez naar PSV (1,5 milj)
Babel naar Liverpool (17,5 milj)
Ik ben lekker wezen stappen dit weekend (30 euro)
Misschien heeft hij in de kroeg een kopje ajax-koffie gedronkenquote:
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Regen, regen, Babel bijna weg, Perez zeker weg, niemand er nog bijn, maar we worden kampioen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Perez naar PSV (1,5 milj)
Babel naar Liverpool (17,5 milj)
Ik ben lekker wezen stappen dit weekend (30 euro)
Lucht op zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef HeatWave het volgende:
ben op vakantie, maar moest ff zeiken hoor.
Waar is Ajax is hemelsnaam mee bezig? F'noord koopt zich suf aan korte termijn spelers (oud, maar wel goed) PSV koopt wat hier en daar, en dus ook Perez.
En Ajax? Die later Perez gaan, Babel waarschijnlijk en misschien Sneijder ook nog.
Moeten we de PSV-kampioen 2007-2008 shirts alvast laten drukken??
hehequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef HeatWave het volgende:
In de competitie acht ik Kennedy Bakirçioglu daar ook wel toe in staat. Europees valt nog te bezien. Is wel een creatieve voetballer in elk geval.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef twi het volgende:
Babel is er nog niet klaar voor, en ik had hem graag nog 2 jaar in Ajax-shirt gezien. Dat zijn gewoon de spelers waarvoor je naar het stadion gaat, spelers die iets af kunnen dwingen. Daar hebben we er nu eigenlijk nog maar 1 van, Sneijder.
Daar kan je nu nog meer voor vragen als je al veel geld binnen hebt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef BadRabbit het volgende:
Zolang Sneijder en Huntelaar blijven is er niets aan de hand
Ik denk dat er nog geen grote namen gevallen zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
Zijn er nieuwe spelers in aantocht is het nog niet goed. Dat wilden we "allemaal" toch zo graag?
Niet erg geloofwaardig om nu op eens 30 miljoen voor wesley te gaan vragen terwijl die 4 weken geleden nog rond de 15/20 moest opbrengen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar kan je nu nog meer voor vragen als je al veel geld binnen hebt!
We hebben het hier niet over Perez hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet erg geloofwaardig om nu op eens 30 miljoen voor wesley te gaan vragen terwijl die 4 weken geleden nog rond de 15/20 moest opbrengen?![]()
Dan zal je eerst je zaakjes goed moeten regelen met hem dat hij WIL blijven want ontevreden spelers heb je over het algemeen weinig aan. Als de club ten koste van alles een speler wil behouden moet het van twee kanten komen.
PSV heeft zich amper versterkt, Koné is nog niet eens op de training verschenenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef HeatWave het volgende:
Het komt misschien nog wel goed, maar er is erg weinig beweging bij Ajax. Natuurlijk hebben ze nog wel even, maar ja, spelers (zowel van Ajax of degenen die misschien willen komen) willen ook weten waar ze aan toe zijn.
En nee, de huidige selectie is niet sterk genoeg, flikker op met die flut ADO aankopen.
PSV en F'noord hebben zich versterkt, psv zelfs met Perez (waarom in godsnaam!!!???).
Ajax zal flink moeten uitpakken denk ik...
PSV krijgt nog een talentvol jochie van Chelsea dit seizoen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
PSV heeft zich amper versterkt, Koné is nog niet eens op de training verschenen. Allerlei aankopen gaan op het laatste moment niet door. Vergelijkbaar aantal versterkingen met Ajax.
Feyenoord heeft wel goed ingekocht, maar dat was nodig ook.
Vorige keren kwam er ook opeens vanuit het niets een transfer, ze houden het de laatste tijd goed stil. MVG gaf al aan spitsen op het oog te hebben.
En een grote, brede, stoere Braziliaan is weg. Moet nog maar zien hoe die jonge pik het oppakt, die Portugees viel op een moment ook aardig door de mand.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
PSV krijgt nog een talentvol jochie van Chelsea dit seizoen...
Tja, uiteraard, maar dat zal wel moeilijker wordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:34 schreef Jnk18 het volgende:
Lekker boeiend. Heeft een overwinning op feyenoord eindelijk weer wat credit.!
dankzij Alex is PSV toch nog kamioen geworden. toen Alex geblesseerd raakte ging het helemaal mis bij PSV, ze leken wel amateurs. Da Costa viel zwaar door de mand en Alcides bleek al snel het niveau niet aan te kunnen. Vele punten werden verspeeld. Toen speelde hij de één na laatste partij weer mee en prompt leek er een 0-1 overwinning in te zitten... Alex werd gewisseld en plotseling werd het weer 1-1. De laatste wedstrijd deed hij weer mee en had het team weer zekerheid, makkelijke overwinning.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En een grote, brede, stoere Braziliaan is weg. Moet nog maar zien hoe die jonge pik het oppakt, die Portugees viel op een moment ook aardig door de mand.
Hoezo weinig beweging, Babel is net afgerond. Moeten ze dan miljoenen uit gaan geven met het risico dat hij alsnog niet verkocht wordt? Wat weten wij nou van wat er speelt achter de schermen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef HeatWave het volgende:
Het komt misschien nog wel goed, maar er is erg weinig beweging bij Ajax. Natuurlijk hebben ze nog wel even, maar ja, spelers (zowel van Ajax of degenen die misschien willen komen) willen ook weten waar ze aan toe zijn.
En nee, de huidige selectie is niet sterk genoeg, flikker op met die flut ADO aankopen.
PSV en F'noord hebben zich versterkt, psv zelfs met Perez (waarom in godsnaam!!!???).
Ajax zal flink moeten uitpakken denk ik...
En Cocu is weg. En Koeman coach. Allemaal positief.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En een grote, brede, stoere Braziliaan is weg. Moet nog maar zien hoe die jonge pik het oppakt, die Portugees viel op een moment ook aardig door de mand.
20 miljoen dan? Dan ruil je hem in principe in voor Babelquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Alves komt echt niet voor 10miljoen. Die gast speelt in het eerste van Brazilië. Of Heerenveen moet al een vervanger klaar hebben staan die er 34 inlegt per seizoen.
PSV fan geworden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hw: Zullen we anders Rosales terug halen?
Lijkt me een prima ruil.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
20 miljoen dan? Dan ruil je hem in principe in voor Babel.
die heeft nog een paar weken de tijd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die donkere stagelopende verdediger?
Verveel mequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef toma het volgende:
jezus, jij ben ook echt begonnen met photoshoppen
?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef BB-boy het volgende:
Wie is we? Je bent voor 12 clubs.
van mij mogen ze van die 20 miljoen Sneijders contract open breken en zn salaris flink verhogen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Gelderland het volgende:
tja ik zie Sneijder ook nog wel vertrekken!
die heb ik gemistquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
De beste Babel actie: een kakkerlak recht in zijn gezicht uitlachen en zeggen "doe maar klappen" na de gewonnen pleeoffs vorig jaar.
Zijn naar nog beelden van toevallig?
sympathiek zeker, maar voor deze centen lekker verkopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef toma het volgende:
17 miljoen is genoeg. Strik erom.
toch doet het wel pijn. Had m graag nog wat zien groeien bij Ajax. Heb m altijd een sympatieke speler gevonden.
Lieten ze bij Voetbal Insite zien. Echt schitterend.quote:
BRON?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef toma het volgende:
Nillson gaat het waarschijnlijk worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Dacht PSV Guardado te hebben, blijkt het gewoon Perez te zijn
[afbeelding]
WTF, die heb ik ff gemistquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
De beste Babel actie: een kakkerlak recht in zijn gezicht uitlachen en zeggen "doe maar klappen" na de gewonnen pleeoffs vorig jaar.
Had ik ook gezien ja. Na de play-offs van vorig jaar in de Kuip. Die Feyenoorders stonden pisnijdig een beetje tegen dat hek aan te trappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
voor geruchten en al het andere ajax nieuws kijk je gewoon op ajax.headliner.nl dan zie je meteen wat alle sites waarop iets over Ajax staat geschreven te melden hebben.quote:
Ben je aan het overwerken of duurde het gewoon een halve dag voordat deze post doorkwam?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck zeg, 'tis zo saai op mn werk dat ik hier continu zit te F5-en in de hoop transfernieuws te zien.
Nee, 'gewoon' werk. De krant sluit pas om 02:00 uur, dus in theorie zou ik hier nog tot die tijd kunnen zitten. Gelukkig hoef ik maar tot ong 22:45 uur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben je aan het overwerken of duurde het gewoon een halve dag voordat deze post doorkwam?![]()
Ten Cate voorspelde helemaal niets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:14 schreef DouweEgbert het volgende:
22.35 sportjournaal op 3.
Over de leegloop die HtC gisteren al voorspelde.![]()
![]()
Die gozer is nog negatiever dan mijn vader. En dat is de op een na negatiefste Ajax fan op de wereld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef zjroentje het volgende:
Dacht ik af te zijn van het gezanik van Heatwave.
Je werkt bij de krant en zit hier te wachten op nieuwtjes?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, 'gewoon' werk. De krant sluit pas om 02:00 uur, dus in theorie zou ik hier nog tot die tijd kunnen zitten. Gelukkig hoef ik maar tot ong 22:45 uur.
Mijn vader is voor Feyenoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die gozer is nog negatiever dan mijn vader. En dat is de op een na negatiefste Ajax fan op de wereld.
Tsjaquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je werkt bij de krant en zit hier te wachten op nieuwtjes?
Mijn vader en broertje ook, ik en mijn andere broer zijn voor Ajaxquote:
Mijn vader stiekem ook volgens mijquote:
Ergens tussen de 17-20 miljoen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef Suijk het volgende:
Zit ik hier op vakantie, meldden wat Liverpool gasten me dat ze Babel binnenhebben. Beetje veel geld wel toch¿
Wat voor werk doe je bij welke krant?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tsja. Tenzij ik iets van Sport hoor komen, maar ik zit dichterbij Buiten- en Binnenland.
Nee dat geld krijg je er nooit meer voor en het enige wat we zullen missen is iemand met snelheid voorin. Verder vind ik Sneijder veel belangrijker omdat die met zijn inzicht en vrije trappen heel vaak beslissend is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Te mooi om te laten liggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Klingon het volgende:
Als Ajax 4-4-2 gaat spelen komend seizoen jat ik de middenstip van FC Kopenhagen om 'm in een willekeurig PSV Kampioenen-shirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de Arena
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Klingon het volgende:
SureAls Ajax 4-4-2 gaat spelen komend seizoen jat ik de middenstip van FC Kopenhagen om 'm in een willekeurig PSV Kampioenen-shirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de Arena
Ik weet het ook niet meer. Ik heb in ieder geval weinig vertrouwen in komend seizoen tot dusverquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef HeatWave het volgende:
Waar is Ajax is hemelsnaam mee bezig? F'noord koopt zich suf aan korte termijn spelers (oud, maar wel goed) PSV koopt wat hier en daar, en dus ook Perez.
En Ajax? Die later Perez gaan, Babel waarschijnlijk en misschien Sneijder ook nog.
Moeten we de PSV-kampioen 2007-2008 shirts alvast laten drukken??
Van Babel vind ik het alleen jammer dat hij weg is. Ik heb vaak op hem gescholden als hij weer eens een keer een bal van z'n voet liet springen, maar er ging altijd dreiging van hem uit. Echt een man die iets kon forceren. Het is dan ook erg jammer dat hij niet blijft, maar ik snap Van Geel ook wel als hij ineens 18 miljoen krijgt aangeboden. Dat is een buitenkansje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Wát een dagen trouwens voor ons aller Ajax.
Tja, Babel. Diep in mijn hart had ik 'm nog wel een jaar bezig willen zien.
Nou, daar heb je wat aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef rubbereend het volgende:
je kan veel zeggen, maar Fontijn kan straks wel mooie jaarcijfers publiceren!
Fontijn wel, die zal daar ongetwijfeld een bonus voor ontvangenquote:
Verkort wel de opleidingsduur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
in heel Nederland worden toch al spelers uit de jeugdopleidingen getrokken. Daley Blind kon ook al naar Engelandquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
Nee, ik ook niet. Maar ik zie eerlijk gezegd de toekomst ook niet donkerbruin in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken.
Tja, kansloos.quote:Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fontijn wel, die zal daar ongetwijfeld een bonus voor ontvangen
Daarom.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:12 schreef twi het volgende:
Overigens vind ik het logisch dat er niks speelt. Pas vanaf gisteren zijn de radartjes gaan draaien m.b.t. de schaduwlijst vermoed ik. Dan kun je niet verwachten dat er nu al meerdere spelers uit zijn gelekt. Dat we nog voor de definitieve verkoop van Babel (het is namelijk nog steeds niet 100% rond) al de naam van Nilsson in het geruchtencircuit horen is al teken dat er actie wordt ondernomen.
Dat lijkt me trouwens sterk met de affaire van Delorge in het achterhoofd. De clubs zouden er eerst uit moeten komen, voordat er met een speler gesproken mag worden.quote:Volgens het Friesch Dagblad zou Ajax zelfs al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Zweed.
Wie heeft die jongen nou gescout? Is dat bekend?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef w00h00 het volgende:
Delorge
Als z'n salaris voor Real al moeilijk te betalen is, zal het dat voor Ajax zeker zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Voor het geld wat we aan Ryan Babel verdiend hebben, kunnen we Cristian Chivu wel terughalen!
Voor Ajax levert hij in, net als Paolo di Canio toen hij terug kon keren bij zijn grote liefde Lazio.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Als z'n salaris voor Real al moeilijk te betalen is, zal het dat voor Ajax zeker zijn
Niet tot in het Jaap-stadium graag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu moeten we bewaren voor later. Dat komt wel jongens.
Redactie-assistent bij de Volkskrant: ik doe alle dingen die de journalisten zelf niet willen doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je bij welke krant?
Ik wil jou bankrekening wel eens zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef twi het volgende:
21 miljoen:
- Sneijder 2 miljoen salaris
- 5 miljoen Boulah, 2 miljoen salaris
- 5 miljoen Mido, 2 miljoen salaris
- Kanu gratis, 2 miljoen salaris
En toen was 't bijna op
Dat zal overigens niet te weinig kosten, maar als je wat wil én wat kan, hey..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:25 schreef SteveBallmer het volgende:
Seizoen 2010-2011.
Ik dacht precies aan hetzelfde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor Ajax levert hij in, net als Paolo di Canio toen hij terug kon keren bij zijn grote liefde Lazio.
Hoe dat zo? Die 3 miljoen die overblijft kun je in de salarissen van 2008/2009 stekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:30 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ik wil jou bankrekening wel eens zien.
Waarom gegarandeerd problemen binnenhalen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef twi het volgende:
21 miljoen:
En toen was 't bijna op
iedereen zocht hier naar een vervanger van Perezquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom gegarandeerd problemen binnenhalen?
Ik denk dat Mido geen probleem is wanneer hij altijd speelt en een van de sterren van de ploeg is. Bij de Spurs ging alles volgens mij prima met 'm, totdat Berbatov daar de grote man werd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom gegarandeerd problemen binnenhalen?
niet in alle opzichtenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
iedereen zocht hier naar een vervanger van Perez![]()
Vroeg of laat gebeurt dit bij Ajax ook, liever dus geen Ahmed Mido Hossam meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat Mido geen probleem is wanneer hij altijd speelt en een van de sterren van de ploeg is. Bij de Spurs ging alles volgens mij prima met 'm, totdat Berbatov daar de grote man werd.
Dan moet er een tropische verrassing bij komen, die waarschijnlijk veel duurder gaat zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vroeg of laat gebeurt dit bij Ajax ook, liever dus geen Ahmed Mido Hossam meer.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef twi het volgende:
21 miljoen:
En toen was 't bijna op
Grote namen zullen er echt niet komen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet er een tropische verrassing bij komen, die waarschijnlijk veel duurder gaat zijn.
Met gasten als Nilsson, Xabi Prieto en Sterchele ga je de supporters echt niet blij maken.
Sneijder gaat na volgend seizoen op zeker weg, dus na 1 jaar geen salaris meer.quote:
Ik verwacht ook geen grote namen, maar ik verwacht wel op zijn minst 1 speler waar je echt warm voor loopt. Boulahrouz is ook geen buitengewoon grote naam, maar 1 speler van dat kaliber moet toch wel binnengehaald worden wil je niet over een zwakkere selectie spreken. Een Boussoufa, Defour etc. voldoen ook wel aan dat profiel, of een talentvolle Braziliaan. Zolang het maar niet bij een Nilsson of Sterchele blijft.... Of nog erger, Dickoh waar er geruchten over warenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef F1Bas het volgende:
Grote namen zullen er echt niet komen hoor.
Daar is over nagedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Sneijder gaat na volgend seizoen op zeker weg, dus na 1 jaar geen salaris meer.
Stam stopt na volgend seizoen, dus Boulah neemt dat salaris over en is Boulah de opvolger van Stam.
Het salaris van Mido en Kanu moet dan maar geleden worden.
Klopt, daarom zullen er ieder geval een paar aanvallers bij moeten. Zo'n goal of 20 per seizoen ben je nu kwijt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:14 schreef twi het volgende:
Van leegloop is geen sprake, van een kwalitatief mindere selectie dan afgelopen seizoen wel.
Die van jullie leveren tenminste nog wat op. Die van ons wil niemand hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Het is een ruimte van ongeveer 40m2, en er werken zo'n 8/10 man in totaal. Het is nu qua aanvragen voor cc's en kidsclub etc een redelijk grote achterstand, vandaar dat ze twee studenten inhuren per dag om dat weg te werken. Zo heb je klappers staan ook waar met een stift 'WACHTLIJST F-SIDE' op is gekalkt. (Heb meteen effe gekeken of ik daar inderdaad opstond, gelukkig wel)quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef Sethje het volgende:
Kun jij misschien ook verklaren waarom het zon fucking zooitje is op SZ ?...Jij hebt het van dichtbij gezien...ben best benieuwd waarom het altijd zon gedoe is als er iets geregeld moet worden...
Bron?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Babel definitief weg naar Liverpool. Een kleine 18 miljoen euro, contract voor 5 jaar.
Die meldden ook dat er een babyfabriek was vorige weekquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De papieren telegraaf van vanochtend
telegraafquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:17 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Geel wil 3 vervangers.. LInkerspits (Nilsson?) Spits (Kanu?) Rechterspits ( Xabi?)
vervanger van Babel is Nilssonquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Lasse Nilsson mag komen als opvolger van Kenneth Perez, Christian Wilhelmsson als opvolger van Tom de Mul en verder nog een spits als breekijzer. Als er verder nog een poging gewaagd kan worden om Khalid Boulahrouz of Thiago Motta vast te leggen, dan ben ik helemaal tevreden, ook al is het geen noodzaak.
Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...
LFC bood eerder deze week 15 miljoen euro, Ajax vroeg 20 miljoen euro en LFC kwam toen met een nieuw bod van 17,5 miljoen euro (precies ertussenin). Ajax heeft toen aangegeven nog niet akkoord te zijn, maar gaf LFC wel toestemming om de onderhandelingen met de speler te openen, aangezien ze ervan uitgaan dat men het ook wel eens wordt over de transfersom. Waarschijnlijk zal Ryan Babel dus voor een bedrag tussen de 17,5 en 20 miljoen euro naar LFC vertrekken, een héél mooi bedrag!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echtquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.
Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:54 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echt![]()
Maar niet slecht... Die Spanjaard ken ik niet... Kanu duurt lang... Ben benieuwd welke namen uit de hoge hoed komen..
Weer die Pienaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.
Al helemaal niet al buitenspeler.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weer die PienaarBreng alsjeblieft niemand op ideeen.
Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Perez niets is voor PSV, jullie spelen gewoon heel anders. Maar Perez de voetballer is gewoon prima, en van z'n karakter hoef je ook weinig slechts te verwachten hoor. Het wordt allemaal zo overdreven. Perez is gewoon de man van de slimme passjes tussendoor en ik vermoed dat 'ie de corners wel zal gaan nemen bij PSV.
idd al is kennedy duidelijk 1e keus.. en terecht... NIlsson vanaf links... en dan onze Kanu of Shota als pinchhitter...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Best kut dat Sevilla ons zo lang heeft laten wachten, ook al betaalden zij uiteindelijk de hoofdprijs voor Tom de Mul, want nu speelt Daniël de Ridder bij Birmingham City in plaats van Ajax.
ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
Maar niks voor PSV?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....
Gwoon hele goeie voetballer, technisch goed, scoort makkelijk... mentaal zwak....
Waarom is die dan teuggehaald destijds?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:05 schreef BoNi het volgende:
Door alle rumoer rond Babel zouden we bijna vergeten dat ook onze multifunctionele held Krohn Dehli bij Ajax mag vertrekken.
Prima, laat dit soort plekken maar ingevuld worden door eigen jeugd die zo hun speelminuutjes kunnen maken.
Nee, jullie hebben niks met aanvallende voetballers.quote:
Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De ideale positie voor Perez is hangend linksbuiten. Zijn voordelen zijn dat als hij eenmaal aan de bal is wel cretiviteit heeft en bij opportunistisch spel makelijk scoot. Zijn nadelen zijn dat hij geen flikker uitvoert, gaten van andere dichtloopt, met uitzondering van enkele momenten amper ziet en begint te morren zodra hij niet speelt.
Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom is die dan teuggehaald destijds?![]()
Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?
Dat is allang niet meer zo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.
Heb je dat gelezen of wil je dat graag?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:19 schreef zjroentje het volgende:
Misschien is Gamst Pedersen van Blackburn wat als opvolger van Babel.
Het lijkt mij wel een goede vervanger. Ik drop gewoon een naam.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen of wil je dat graag?
ja raar. De mul begreep ik wel, maar Khron Deli heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?![]()
Van de Mul had ik ook niet verwacht dat hij teruggehaald zou worden, maar dit pakte ook beter uit dan de meesten verwacht hadden denk ik.
Met dit soort spelers loop jij eigenlijk totaal geen risico aangezien ze gratis zijn en ook qua salaris niet de hoofdprijs kosten.
Galatasaray heeft interesse in Kluivert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:53 schreef Longmen het volgende:
Kluivert als pinchitter?
Wat doet die nu eigenlijk? weg bij de gloeilampen?
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
Niet echt realistischquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Niet echt realistisch![]()
Dit krijgen we dus te horen dit jaar in de Arena
http://www.youtube.com/watch?v=QVDmrC7Efa0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?quote:
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?
Ik denk dat het andersom is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
Waarom onderschat iedereen Babel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef Sybesma het volgende:
Babel weg... geen probleem zoveel geld voor een matige speler... prima
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tja Kenneth Perez...loyaliteit bestaat niet schijnbaar. Ik verwacht ook nog wel het een en ander aan interviews waarin hij ongetwijfeld flink zal natrappen.
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.
Ik kan dat echt niet uitstaan.quote:
We zullen inderdaad zien wat er gebeurt als hij bij PSV buiten de selectie valt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.
Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.
Wanneer een speler 18 milj. oplevert, is ie echt wel meer dan "matig"
Babel:quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Babel:
2003/04 Wedstrijden: 1 Doelpunten: 0
2004/05 Wedstrijden: 20 Doelpunten: 7
2005/06 Wedstrijden: 25 Doelpunten: 2
2006/07 Wedstrijden: 27 Doelpunten: 5
Totaal Wedstrijden: 73 Doelpunten: 14
Gemiddeld 0,19 doelpunten per wedstrijd
Dat noem ik matig.
Serie A nu he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.
Verneuk de sneer nu niet.quote:
positiefquote:Voorzitter Barcelona: Krkic krijgt kans in voorbereiding
De voorzitter van Barcelona Laporte sloot tegenover het dagblad Sport niet uit dat Bojan Krkic aan Ajax wordt verhuurd. De aanvaller krijgt echter eerst de kans in de voorbereiding op het nieuwe seizoen om zich te bewijzen in de selectie van Frank Rijkaard. Met Giovani Dos Santos en Lionel Messi is hij het exponent van de jeugdopleiding die voor succes moet gaan zorgen bij het eerste elftal. Na de voorbereiding wordt dat bepaald of hij verhuurd mag worden.
Same thoughts.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.
Alleen heeft Huntelaar wel een gemiddelde van 0,70 doelpunten per wedstrijd..... Dat gaat Babel nooit halen... 5 doelpunten zoals Babel afgelopen seizoen maakte dat kan zelfs Buijs van Feyenoord.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.
Is Babel spits?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Babel:
2003/04 Wedstrijden: 1 Doelpunten: 0
2004/05 Wedstrijden: 20 Doelpunten: 7
2005/06 Wedstrijden: 25 Doelpunten: 2
2006/07 Wedstrijden: 27 Doelpunten: 5
Totaal Wedstrijden: 73 Doelpunten: 14
Gemiddeld 0,19 doelpunten per wedstrijd
Dat noem ik matig.
Niet echt, maar ook geen vleugelaanvaller of middenvelder, dus wat is hij dan?quote:
Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!quote:
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:50 schreef w00h00 het volgende:
Lasse Nilsson & deze
Wereld goals.
Toch zie ik hem graag komen als vervanger van Perez om hangend aan de linkerkant te spelen,
Met Baki rechts en Lasse links denk ik dat de oude Huntelaar ook weer terug zal komen.
Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:58 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!
Vorig seizoen vond ik niet echt een geweldig jaar van KJH. Klinkt misschien gek, aangezien hij toch weer ruim 20 goals heeft gemaakt, maar het moet en het kunnen er veel meer worden. Als hij blijft, gok ik dat hij er dit seizoen minstens 35 maaktquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.
Ik wilde het niet zeggen, maar nu doe jij het toch.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speeldequote:Op donderdag 12 juli 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.
Klopt, en ondanks het vertrek van Ryan Babel, denk ik dat we dat systeem (4-1-2-1-2) meer moeten gebruiken!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speelde
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |