Bron?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Babel definitief weg naar Liverpool. Een kleine 18 miljoen euro, contract voor 5 jaar.
Die meldden ook dat er een babyfabriek was vorige weekquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De papieren telegraaf van vanochtend
telegraafquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:17 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Geel wil 3 vervangers.. LInkerspits (Nilsson?) Spits (Kanu?) Rechterspits ( Xabi?)
vervanger van Babel is Nilssonquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Lasse Nilsson mag komen als opvolger van Kenneth Perez, Christian Wilhelmsson als opvolger van Tom de Mul en verder nog een spits als breekijzer. Als er verder nog een poging gewaagd kan worden om Khalid Boulahrouz of Thiago Motta vast te leggen, dan ben ik helemaal tevreden, ook al is het geen noodzaak.
Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...
LFC bood eerder deze week 15 miljoen euro, Ajax vroeg 20 miljoen euro en LFC kwam toen met een nieuw bod van 17,5 miljoen euro (precies ertussenin). Ajax heeft toen aangegeven nog niet akkoord te zijn, maar gaf LFC wel toestemming om de onderhandelingen met de speler te openen, aangezien ze ervan uitgaan dat men het ook wel eens wordt over de transfersom. Waarschijnlijk zal Ryan Babel dus voor een bedrag tussen de 17,5 en 20 miljoen euro naar LFC vertrekken, een héél mooi bedrag!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echtquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.
Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:54 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echt![]()
Maar niet slecht... Die Spanjaard ken ik niet... Kanu duurt lang... Ben benieuwd welke namen uit de hoge hoed komen..
Weer die Pienaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever niet Xabi Prieto, die heeft toch weer een seizoen van aanpassen nodig en daarbij, waarom zou je een Spanjaard halen als rechtsbuiten? Zie ik serieus nog liever Andy v/d Meyde of Steven Pienaar terugkomen.
Al helemaal niet al buitenspeler.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weer die PienaarBreng alsjeblieft niemand op ideeen.
Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Perez niets is voor PSV, jullie spelen gewoon heel anders. Maar Perez de voetballer is gewoon prima, en van z'n karakter hoef je ook weinig slechts te verwachten hoor. Het wordt allemaal zo overdreven. Perez is gewoon de man van de slimme passjes tussendoor en ik vermoed dat 'ie de corners wel zal gaan nemen bij PSV.
idd al is kennedy duidelijk 1e keus.. en terecht... NIlsson vanaf links... en dan onze Kanu of Shota als pinchhitter...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Best kut dat Sevilla ons zo lang heeft laten wachten, ook al betaalden zij uiteindelijk de hoofdprijs voor Tom de Mul, want nu speelt Daniël de Ridder bij Birmingham City in plaats van Ajax.
ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar hoezo niks voor ons? Wat is zijn ideale positie? Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
Maar niks voor PSV?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
ZWakkepunten? Zie afgelopen jaar bij Ajax... sterke punten: Idem....
Gwoon hele goeie voetballer, technisch goed, scoort makkelijk... mentaal zwak....
Waarom is die dan teuggehaald destijds?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:05 schreef BoNi het volgende:
Door alle rumoer rond Babel zouden we bijna vergeten dat ook onze multifunctionele held Krohn Dehli bij Ajax mag vertrekken.
Prima, laat dit soort plekken maar ingevuld worden door eigen jeugd die zo hun speelminuutjes kunnen maken.
Nee, jullie hebben niks met aanvallende voetballers.quote:
Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De ideale positie voor Perez is hangend linksbuiten. Zijn voordelen zijn dat als hij eenmaal aan de bal is wel cretiviteit heeft en bij opportunistisch spel makelijk scoot. Zijn nadelen zijn dat hij geen flikker uitvoert, gaten van andere dichtloopt, met uitzondering van enkele momenten amper ziet en begint te morren zodra hij niet speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |