Van Babel vind ik het alleen jammer dat hij weg is. Ik heb vaak op hem gescholden als hij weer eens een keer een bal van z'n voet liet springen, maar er ging altijd dreiging van hem uit. Echt een man die iets kon forceren. Het is dan ook erg jammer dat hij niet blijft, maar ik snap Van Geel ook wel als hij ineens 18 miljoen krijgt aangeboden. Dat is een buitenkansje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Wát een dagen trouwens voor ons aller Ajax.
Tja, Babel. Diep in mijn hart had ik 'm nog wel een jaar bezig willen zien.
Nou, daar heb je wat aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef rubbereend het volgende:
je kan veel zeggen, maar Fontijn kan straks wel mooie jaarcijfers publiceren!
Fontijn wel, die zal daar ongetwijfeld een bonus voor ontvangenquote:
Verkort wel de opleidingsduur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
in heel Nederland worden toch al spelers uit de jeugdopleidingen getrokken. Daley Blind kon ook al naar Engelandquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
Nee, ik ook niet. Maar ik zie eerlijk gezegd de toekomst ook niet donkerbruin in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken.
Tja, kansloos.quote:Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fontijn wel, die zal daar ongetwijfeld een bonus voor ontvangen
Daarom.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:12 schreef twi het volgende:
Overigens vind ik het logisch dat er niks speelt. Pas vanaf gisteren zijn de radartjes gaan draaien m.b.t. de schaduwlijst vermoed ik. Dan kun je niet verwachten dat er nu al meerdere spelers uit zijn gelekt. Dat we nog voor de definitieve verkoop van Babel (het is namelijk nog steeds niet 100% rond) al de naam van Nilsson in het geruchtencircuit horen is al teken dat er actie wordt ondernomen.
Dat lijkt me trouwens sterk met de affaire van Delorge in het achterhoofd. De clubs zouden er eerst uit moeten komen, voordat er met een speler gesproken mag worden.quote:Volgens het Friesch Dagblad zou Ajax zelfs al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Zweed.
Wie heeft die jongen nou gescout? Is dat bekend?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef w00h00 het volgende:
Delorge
Als z'n salaris voor Real al moeilijk te betalen is, zal het dat voor Ajax zeker zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Voor het geld wat we aan Ryan Babel verdiend hebben, kunnen we Cristian Chivu wel terughalen!
Voor Ajax levert hij in, net als Paolo di Canio toen hij terug kon keren bij zijn grote liefde Lazio.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Als z'n salaris voor Real al moeilijk te betalen is, zal het dat voor Ajax zeker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |