Verveel mequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef toma het volgende:
jezus, jij ben ook echt begonnen met photoshoppen
?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef BB-boy het volgende:
Wie is we? Je bent voor 12 clubs.
van mij mogen ze van die 20 miljoen Sneijders contract open breken en zn salaris flink verhogen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Gelderland het volgende:
tja ik zie Sneijder ook nog wel vertrekken!
die heb ik gemistquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
De beste Babel actie: een kakkerlak recht in zijn gezicht uitlachen en zeggen "doe maar klappen" na de gewonnen pleeoffs vorig jaar.
Zijn naar nog beelden van toevallig?
sympathiek zeker, maar voor deze centen lekker verkopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef toma het volgende:
17 miljoen is genoeg. Strik erom.
toch doet het wel pijn. Had m graag nog wat zien groeien bij Ajax. Heb m altijd een sympatieke speler gevonden.
Lieten ze bij Voetbal Insite zien. Echt schitterend.quote:
BRON?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef toma het volgende:
Nillson gaat het waarschijnlijk worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Dacht PSV Guardado te hebben, blijkt het gewoon Perez te zijn
[afbeelding]
WTF, die heb ik ff gemistquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
De beste Babel actie: een kakkerlak recht in zijn gezicht uitlachen en zeggen "doe maar klappen" na de gewonnen pleeoffs vorig jaar.
Had ik ook gezien ja. Na de play-offs van vorig jaar in de Kuip. Die Feyenoorders stonden pisnijdig een beetje tegen dat hek aan te trappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
voor geruchten en al het andere ajax nieuws kijk je gewoon op ajax.headliner.nl dan zie je meteen wat alle sites waarop iets over Ajax staat geschreven te melden hebben.quote:
Ben je aan het overwerken of duurde het gewoon een halve dag voordat deze post doorkwam?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck zeg, 'tis zo saai op mn werk dat ik hier continu zit te F5-en in de hoop transfernieuws te zien.
Nee, 'gewoon' werk. De krant sluit pas om 02:00 uur, dus in theorie zou ik hier nog tot die tijd kunnen zitten. Gelukkig hoef ik maar tot ong 22:45 uur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben je aan het overwerken of duurde het gewoon een halve dag voordat deze post doorkwam?![]()
Ten Cate voorspelde helemaal niets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:14 schreef DouweEgbert het volgende:
22.35 sportjournaal op 3.
Over de leegloop die HtC gisteren al voorspelde.![]()
![]()
Die gozer is nog negatiever dan mijn vader. En dat is de op een na negatiefste Ajax fan op de wereld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef zjroentje het volgende:
Dacht ik af te zijn van het gezanik van Heatwave.
Je werkt bij de krant en zit hier te wachten op nieuwtjes?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, 'gewoon' werk. De krant sluit pas om 02:00 uur, dus in theorie zou ik hier nog tot die tijd kunnen zitten. Gelukkig hoef ik maar tot ong 22:45 uur.
Mijn vader is voor Feyenoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die gozer is nog negatiever dan mijn vader. En dat is de op een na negatiefste Ajax fan op de wereld.
Tsjaquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je werkt bij de krant en zit hier te wachten op nieuwtjes?
Mijn vader en broertje ook, ik en mijn andere broer zijn voor Ajaxquote:
Mijn vader stiekem ook volgens mijquote:
Ergens tussen de 17-20 miljoen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef Suijk het volgende:
Zit ik hier op vakantie, meldden wat Liverpool gasten me dat ze Babel binnenhebben. Beetje veel geld wel toch¿
Wat voor werk doe je bij welke krant?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tsja. Tenzij ik iets van Sport hoor komen, maar ik zit dichterbij Buiten- en Binnenland.
Nee dat geld krijg je er nooit meer voor en het enige wat we zullen missen is iemand met snelheid voorin. Verder vind ik Sneijder veel belangrijker omdat die met zijn inzicht en vrije trappen heel vaak beslissend is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat vinden de ajacieden hier van de overstap van Babel? Vanuit ajax kant is het begrijpelijk dat ze hem laten gaan voor dat geld, maar issie niet nog te jong voor die overstap? Zou hij niet beter nog 1-2 jaar in amsterdam blijven?
Te mooi om te laten liggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Klingon het volgende:
Als Ajax 4-4-2 gaat spelen komend seizoen jat ik de middenstip van FC Kopenhagen om 'm in een willekeurig PSV Kampioenen-shirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de Arena
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Klingon het volgende:
SureAls Ajax 4-4-2 gaat spelen komend seizoen jat ik de middenstip van FC Kopenhagen om 'm in een willekeurig PSV Kampioenen-shirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de Arena
Ik weet het ook niet meer. Ik heb in ieder geval weinig vertrouwen in komend seizoen tot dusverquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef HeatWave het volgende:
ben op vakantie, maar moest ff zeiken hoor.
Waar is Ajax is hemelsnaam mee bezig? F'noord koopt zich suf aan korte termijn spelers (oud, maar wel goed) PSV koopt wat hier en daar, en dus ook Perez.
En Ajax? Die later Perez gaan, Babel waarschijnlijk en misschien Sneijder ook nog.
Moeten we de PSV-kampioen 2007-2008 shirts alvast laten drukken??
Van Babel vind ik het alleen jammer dat hij weg is. Ik heb vaak op hem gescholden als hij weer eens een keer een bal van z'n voet liet springen, maar er ging altijd dreiging van hem uit. Echt een man die iets kon forceren. Het is dan ook erg jammer dat hij niet blijft, maar ik snap Van Geel ook wel als hij ineens 18 miljoen krijgt aangeboden. Dat is een buitenkansje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Wát een dagen trouwens voor ons aller Ajax.
Tja, Babel. Diep in mijn hart had ik 'm nog wel een jaar bezig willen zien.
Nou, daar heb je wat aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef rubbereend het volgende:
je kan veel zeggen, maar Fontijn kan straks wel mooie jaarcijfers publiceren!
Fontijn wel, die zal daar ongetwijfeld een bonus voor ontvangenquote:
Verkort wel de opleidingsduur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
in heel Nederland worden toch al spelers uit de jeugdopleidingen getrokken. Daley Blind kon ook al naar Engelandquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
Nee, ik ook niet. Maar ik zie eerlijk gezegd de toekomst ook niet donkerbruin in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken.
Tja, kansloos.quote:Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fontijn wel, die zal daar ongetwijfeld een bonus voor ontvangen
Daarom.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:12 schreef twi het volgende:
Overigens vind ik het logisch dat er niks speelt. Pas vanaf gisteren zijn de radartjes gaan draaien m.b.t. de schaduwlijst vermoed ik. Dan kun je niet verwachten dat er nu al meerdere spelers uit zijn gelekt. Dat we nog voor de definitieve verkoop van Babel (het is namelijk nog steeds niet 100% rond) al de naam van Nilsson in het geruchtencircuit horen is al teken dat er actie wordt ondernomen.
Dat lijkt me trouwens sterk met de affaire van Delorge in het achterhoofd. De clubs zouden er eerst uit moeten komen, voordat er met een speler gesproken mag worden.quote:Volgens het Friesch Dagblad zou Ajax zelfs al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Zweed.
Wie heeft die jongen nou gescout? Is dat bekend?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef w00h00 het volgende:
Delorge
Als z'n salaris voor Real al moeilijk te betalen is, zal het dat voor Ajax zeker zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Voor het geld wat we aan Ryan Babel verdiend hebben, kunnen we Cristian Chivu wel terughalen!
Voor Ajax levert hij in, net als Paolo di Canio toen hij terug kon keren bij zijn grote liefde Lazio.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Als z'n salaris voor Real al moeilijk te betalen is, zal het dat voor Ajax zeker zijn
Niet tot in het Jaap-stadium graag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu moeten we bewaren voor later. Dat komt wel jongens.
Redactie-assistent bij de Volkskrant: ik doe alle dingen die de journalisten zelf niet willen doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je bij welke krant?
Ik wil jou bankrekening wel eens zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef twi het volgende:
21 miljoen:
- Sneijder 2 miljoen salaris
- 5 miljoen Boulah, 2 miljoen salaris
- 5 miljoen Mido, 2 miljoen salaris
- Kanu gratis, 2 miljoen salaris
En toen was 't bijna op
Dat zal overigens niet te weinig kosten, maar als je wat wil én wat kan, hey..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:25 schreef SteveBallmer het volgende:
Seizoen 2010-2011.
Ik dacht precies aan hetzelfde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor Ajax levert hij in, net als Paolo di Canio toen hij terug kon keren bij zijn grote liefde Lazio.
Hoe dat zo? Die 3 miljoen die overblijft kun je in de salarissen van 2008/2009 stekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:30 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ik wil jou bankrekening wel eens zien.
Waarom gegarandeerd problemen binnenhalen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef twi het volgende:
21 miljoen:
En toen was 't bijna op
iedereen zocht hier naar een vervanger van Perezquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom gegarandeerd problemen binnenhalen?
Ik denk dat Mido geen probleem is wanneer hij altijd speelt en een van de sterren van de ploeg is. Bij de Spurs ging alles volgens mij prima met 'm, totdat Berbatov daar de grote man werd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom gegarandeerd problemen binnenhalen?
niet in alle opzichtenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
iedereen zocht hier naar een vervanger van Perez![]()
Vroeg of laat gebeurt dit bij Ajax ook, liever dus geen Ahmed Mido Hossam meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat Mido geen probleem is wanneer hij altijd speelt en een van de sterren van de ploeg is. Bij de Spurs ging alles volgens mij prima met 'm, totdat Berbatov daar de grote man werd.
Dan moet er een tropische verrassing bij komen, die waarschijnlijk veel duurder gaat zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vroeg of laat gebeurt dit bij Ajax ook, liever dus geen Ahmed Mido Hossam meer.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef twi het volgende:
21 miljoen:
En toen was 't bijna op
Grote namen zullen er echt niet komen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet er een tropische verrassing bij komen, die waarschijnlijk veel duurder gaat zijn.
Met gasten als Nilsson, Xabi Prieto en Sterchele ga je de supporters echt niet blij maken.
Sneijder gaat na volgend seizoen op zeker weg, dus na 1 jaar geen salaris meer.quote:
Ik verwacht ook geen grote namen, maar ik verwacht wel op zijn minst 1 speler waar je echt warm voor loopt. Boulahrouz is ook geen buitengewoon grote naam, maar 1 speler van dat kaliber moet toch wel binnengehaald worden wil je niet over een zwakkere selectie spreken. Een Boussoufa, Defour etc. voldoen ook wel aan dat profiel, of een talentvolle Braziliaan. Zolang het maar niet bij een Nilsson of Sterchele blijft.... Of nog erger, Dickoh waar er geruchten over warenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef F1Bas het volgende:
Grote namen zullen er echt niet komen hoor.
Daar is over nagedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Sneijder gaat na volgend seizoen op zeker weg, dus na 1 jaar geen salaris meer.
Stam stopt na volgend seizoen, dus Boulah neemt dat salaris over en is Boulah de opvolger van Stam.
Het salaris van Mido en Kanu moet dan maar geleden worden.
Klopt, daarom zullen er ieder geval een paar aanvallers bij moeten. Zo'n goal of 20 per seizoen ben je nu kwijt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:14 schreef twi het volgende:
Van leegloop is geen sprake, van een kwalitatief mindere selectie dan afgelopen seizoen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |