Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom is die dan teuggehaald destijds?![]()
Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik ook niet waarom hij nou zo nodig van ons naar PSV wilde. PSV heeft toch ook keuze genoeg voorin, wat is de bank daar nou anders dan de bank bij ons?
Dat is allang niet meer zo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bovendien heeft die van ons ook nog betere stoelen.
Heb je dat gelezen of wil je dat graag?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:19 schreef zjroentje het volgende:
Misschien is Gamst Pedersen van Blackburn wat als opvolger van Babel.
Het lijkt mij wel een goede vervanger. Ik drop gewoon een naam.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen of wil je dat graag?
ja raar. De mul begreep ik wel, maar Khron Deli heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Geen idee, omdat hij gratis was en bekend was met het spel van Ajax?![]()
Van de Mul had ik ook niet verwacht dat hij teruggehaald zou worden, maar dit pakte ook beter uit dan de meesten verwacht hadden denk ik.
Met dit soort spelers loop jij eigenlijk totaal geen risico aangezien ze gratis zijn en ook qua salaris niet de hoofdprijs kosten.
Galatasaray heeft interesse in Kluivert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:53 schreef Longmen het volgende:
Kluivert als pinchitter?
Wat doet die nu eigenlijk? weg bij de gloeilampen?
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
Niet echt realistischquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Niet echt realistisch![]()
Dit krijgen we dus te horen dit jaar in de Arena
http://www.youtube.com/watch?v=QVDmrC7Efa0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?quote:
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?
Ik denk dat het andersom is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
Waarom onderschat iedereen Babel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef Sybesma het volgende:
Babel weg... geen probleem zoveel geld voor een matige speler... prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |