De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Niet echt realistisch![]()
Dit krijgen we dus te horen dit jaar in de Arena
http://www.youtube.com/watch?v=QVDmrC7Efa0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?quote:
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?
Ik denk dat het andersom is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
Waarom onderschat iedereen Babel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef Sybesma het volgende:
Babel weg... geen probleem zoveel geld voor een matige speler... prima
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tja Kenneth Perez...loyaliteit bestaat niet schijnbaar. Ik verwacht ook nog wel het een en ander aan interviews waarin hij ongetwijfeld flink zal natrappen.
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.
Ik kan dat echt niet uitstaan.quote:
We zullen inderdaad zien wat er gebeurt als hij bij PSV buiten de selectie valt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.
Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.
Wanneer een speler 18 milj. oplevert, is ie echt wel meer dan "matig"
Babel:quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Babel:
2003/04 Wedstrijden: 1 Doelpunten: 0
2004/05 Wedstrijden: 20 Doelpunten: 7
2005/06 Wedstrijden: 25 Doelpunten: 2
2006/07 Wedstrijden: 27 Doelpunten: 5
Totaal Wedstrijden: 73 Doelpunten: 14
Gemiddeld 0,19 doelpunten per wedstrijd
Dat noem ik matig.
Serie A nu he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.
Verneuk de sneer nu niet.quote:
positiefquote:Voorzitter Barcelona: Krkic krijgt kans in voorbereiding
De voorzitter van Barcelona Laporte sloot tegenover het dagblad Sport niet uit dat Bojan Krkic aan Ajax wordt verhuurd. De aanvaller krijgt echter eerst de kans in de voorbereiding op het nieuwe seizoen om zich te bewijzen in de selectie van Frank Rijkaard. Met Giovani Dos Santos en Lionel Messi is hij het exponent van de jeugdopleiding die voor succes moet gaan zorgen bij het eerste elftal. Na de voorbereiding wordt dat bepaald of hij verhuurd mag worden.
Same thoughts.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel mensen begrijpen het type 'Babel' niet. Babel is een voetballer waar je je 80 minuten van de wedstrijd aan ergert, maar oh wee als hij niet speelt, dan mis je hem wel. Hij heeft altijd dreiging en wordt altijd minstens gedekt door twee man. Erg belangrijke speler, we gaan hem missen.
Alleen heeft Huntelaar wel een gemiddelde van 0,70 doelpunten per wedstrijd..... Dat gaat Babel nooit halen... 5 doelpunten zoals Babel afgelopen seizoen maakte dat kan zelfs Buijs van Feyenoord.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit van 16 t/m zijn 20 jaar is. Toen speelde Huntelaar nog in de PSV jeugd/ AGOVV.
Is Babel spits?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Babel:
2003/04 Wedstrijden: 1 Doelpunten: 0
2004/05 Wedstrijden: 20 Doelpunten: 7
2005/06 Wedstrijden: 25 Doelpunten: 2
2006/07 Wedstrijden: 27 Doelpunten: 5
Totaal Wedstrijden: 73 Doelpunten: 14
Gemiddeld 0,19 doelpunten per wedstrijd
Dat noem ik matig.
Niet echt, maar ook geen vleugelaanvaller of middenvelder, dus wat is hij dan?quote:
Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!quote:
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:50 schreef w00h00 het volgende:
Lasse Nilsson & deze
Wereld goals.
Toch zie ik hem graag komen als vervanger van Perez om hangend aan de linkerkant te spelen,
Met Baki rechts en Lasse links denk ik dat de oude Huntelaar ook weer terug zal komen.
Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:58 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Een linkerspits en soms tweede spits bij 4-4-2 en dan maar 5 doelpunten ..... dat is gewoon veel te weinig!
Vorig seizoen vond ik niet echt een geweldig jaar van KJH. Klinkt misschien gek, aangezien hij toch weer ruim 20 goals heeft gemaakt, maar het moet en het kunnen er veel meer worden. Als hij blijft, gok ik dat hij er dit seizoen minstens 35 maaktquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ach, je zal wel gelijk hebben. HtC, Foppe en de volledige technische staf(en scouts) van Liverpool zullen het allemaal wel mis hebben.
Ik wilde het niet zeggen, maar nu doe jij het toch.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speeldequote:Op donderdag 12 juli 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ryan Babel is gewoon niet geschikt voor 4-3-3, maar je zal zien dat hij in het 4-4-2-systeem (in de rol die Thierry Henry jarenlang vervulde bij AFC) wél gaat overtuigen, want dat deed hij bij Ajax niet.
Klopt, en ondanks het vertrek van Ryan Babel, denk ik dat we dat systeem (4-1-2-1-2) meer moeten gebruiken!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De beste twee wedstrijden van Babel waren psv-uit en Twente-uit. Toen we met twee spitsen speelde
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |