En juist daarom is het zo jammer dat hij weg is. Als die nou nog gewoon een jaar had kunnen vlammen bij Ajax en dan voor 15-17 miljoen weg zou gaan,, maar helaas...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, natuurlijk. Babel had je zelfs na 2-3 jaar extra ontwikkeling niet voor meer dan 17 miljoen verkocht. Het is vaak de lelijkste voetballer om naar te kijken, maar als hij in vorm is zet hij wel de hele tent in vuur en vlam.
Vaak werd ik moedeloos van Babel, maar telkens weer wanneer hij de bal kreeg wist je niet wat er ging gebeuren. Het kon in tranen eindigen, maar ook in een fantastische goal zoals tegen RKC of Heerenveen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb jij zo genoten van Babel dan dit seizoen? Ik niet.
Ze beschikken over vergelijkbare kwaliteiten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor totale onzin? Cissé is geen Koné en Castelen is geen Elia. Gaat weer helemaal nergens over.
En wie zie jij dan graag naast Huntelaar in de spits?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Is Defour out of question ?
Mido, tsja .. die zal echt geen twee wedstrijden achter elkaar op de bank willen zitten, en voor je het weet boekt hij een midweekje naar Cairo.
Met Nilson als vervanger ga je direct achteruit t.o.v Babel, en dan had je Ryan beter een jaar kunnen houden. Want daarin verminderd hij niet 4 miljoen in waarde. (als dat de vraagprijs zou zijn voor Nilson). Dan gaat Ajax bovendien de vleugels bezetten met spelers waarvan men nog niet weet of ze het aankunnen.
Doe mij dan maar Attractief voetbal met 4-4-2. Ajax heeft uitstekend opkomende backs, we kunnen weer eens met een echte 10 spelen, johny is verzekerd van zijn beste plek, en het kan bovendien erg aanvallend zijn zoals Jong Oranje wel liet zien.
Maar we hebben maar 1 spits ....quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Doe mij dan maar Attractief voetbal met 4-4-2. Ajax heeft uitstekend opkomende backs, we kunnen weer eens met een echte 10 spelen, johny is verzekerd van zijn beste plek, en het kan bovendien erg aanvallend zijn zoals Jong Oranje wel liet zien.
Of in nog drie situaties, en dan heb je meteen z'n hele doelpuntenproductie van 2006-2007 gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vaak werd ik moedeloos van Babel, maar telkens weer wanneer hij de bal kreeg wist je niet wat er ging gebeuren. Het kon in tranen eindigen, maar ook in een fantastische goal zoals tegen RKC of Heerenveen.
babel is nog niet weg...quote:
Met Arie ben je iig uit de penarie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Is Van Lent niet te porren voor een jaartje Ajax?
Dat klopt ook, maar ik had wel verwacht dat Babel z'n redelijk goede lijn door had kunnen trekken, zeker wanneer er vaker 4-4-2 gespeeld had geworden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:51 schreef Silenus het volgende:
Of in nog drie situaties, en dan heb je meteen z'n hele doelpuntenproductie van 2006-2007 gehad.
Misschien dekken ze een eventueel debacle van het missen van de CL in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef Urquhart het volgende:
Gemengde gevoelens bij al dit transfergeweld. Aan de ene kant pak je een bijzonder hoog bedrag, dat is echt een knap staaltje goed beleid in vergelijking met andere jaren. Maar aan de andere kant is dit toch wel een verzwakking van het team. Of men moet nu met goede namen op te proppen komen.
Maar desalniettemin heb ik vertrouwen in Van Geel, en raak ik hierover nog totaal niet in paniek.
Delorge natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
En wie zie jij dan graag naast Huntelaar in de spits?
Als we dit jaar de cl niet halen mag Ten Cate gelijk ontslagen worden wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef PyTh het volgende:
Met 20 miljoen heb je in ieder geval een solide backup mocht je de CL niet halen.
Dat zou best kunnen, je ziet hoe raar het kan lopen als je kijkt naar vorige jaar. Maar ik verwacht nog wel wat versterkingen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien dekken ze een eventueel debacle van het missen van de CL in.
Ja daar zat ik ook al aan te denken...naja ALS Leo goed uit zn blessure komt kan hij wel goed zn snelheid gebruiken in een 4-4-2 systeem en huntelaar de meer afwachtende spits die t genadeloos afmaakt..quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:54 schreef Ordinair het volgende:
Hadden we Rosenberg nou maar gehouden.. En Rosales..
Als je dit meent ben je echt gek.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:54 schreef Ordinair het volgende:
Zo slecht waren ze nu ook weer niet hoor...quote:
Met Babel, de Mul en Perez die verkocht zijn hou je anders maar bar weinig overquote:
Rosenberg is een hele goede 4-4-2 spits en kan ook als buiten speler uit de voeten..quote:
Probeer je HeatWave nou terug te lokken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:54 schreef Ordinair het volgende:
Van 20..quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een grap weer. 20 miljoen voor een linksvoor die nog niet eens 1 op 5 loopt bij een aanvallend team als Ajax.
KNJB.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wat een grap weer. 20 miljoen voor een linksvoor die nog niet eens 1 op 5 loopt bij een aanvallend team als Ajax.
Ik snap het eigenlijk ook niet. Bij Sneijder had ik het nog voor kunnen stellen, maar bij Babel totaal niet. Ok, hij heeft talent en potentie, en bovendien gaat er altijd wel dreiging vanuit. Maar kom op, 20 miljoen is wel heel overdreven op dit moment. Niet dat ik het erg vind hoor, ik vind het prima, het is wat de gek ervoor geeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik denk dat Babel bij Liverpool echt heel weinig gaat spelen en dat hij niet mee kan komen in t engelse spel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk ook niet. Bij Sneijder had ik het nog voor kunnen stellen, maar bij Babel totaal niet. Ok, hij heeft talent en potentie, en bovendien gaat er altijd wel dreiging vanuit. Maar kom op, 20 miljoen is wel heel overdreven op dit moment. Niet dat ik het erg vind hoor, ik vind het prima, het is wat de gek ervoor geeft.
Nee, de hele tijd geilen op Van der Meyde getuigd van enige geestelijke gezondheid.quote:
Ik denk dat hij ons best nog is allemaal kan gaan verbazen en gewoon uitgroeien tot een geweldige aanvaller zoals Van Persie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:06 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat Babel bij Liverpool echt heel weinig gaat spelen en dat hij niet mee kan komen in t engelse spel..
Wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik hoop het voor hem. Al hoewel ik hem gevoelsmatig beter bij Arsenal vind passen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ons best nog is allemaal kan gaan verbazen en gewoon uitgroeien tot een geweldige aanvaller zoals Van Persie.
Denk het ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ons best nog is allemaal kan gaan verbazen en gewoon uitgroeien tot een geweldige aanvaller zoals Van Persie.
Ik hoop het, ik gun het die jongen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
www.vi.nlquote:Babel en Liverpool zijn er samen al uit
11/7/2007 18:56
Ryan Babel speelt binnenkort in het shirt van Liverpool. De aanvaller kwam woensdagmiddag tot een persoonlijk akkoord met The Reds. 'Het wachten is nu op het moment dat Ajax en Liverpool tot overeenstemming komen', vertelde zaakwaarnemer Winny Haatrecht aan VI.nl.
'We zijn er uit', reageerde Haatrecht vlak nadat hij woensdagavond met Babel Anfield had verlaten. 'We zijn tot een persoonlijk akkoord gekomen.' Babel keert terug naar Nederland en zal pas terugkeren in Liverpool om zijn contract te ondertekenen. Binnenkort zal hij dan met de Engelse club op trainingskamp gaan naar Zwitserland en Hong Kong.
Liverpool had woensdagmiddag al laten weten dat het bijna tot een akkoord was gekomen met Ajax en dat de club van de Amsterdammers toestemming had gekregen om met Babel te praten. Die onderhandelingen met de spits verliepen razendsnel.
Over de hoogte van de transfersom en de duur van Babels contract mocht Haatrecht nog niets vertellen. Naar verluidt zou Liverpool zeventien miljoen euro betalen voor de twintigjarige international.
quote:
quote:Lindenbergh heeft wel oren naar Feyenoord
Olaf Lindenbergh heeft laten weten wel oren te hebben naar een transfer van Ajax naar Feyenoord. De middenvelder heeft onlangs van Ajax te horen gekregen transfervrij te mogen vertrekken.
Overigens zou ook De Graafschap interesse hebben in de ervaren Lindenbergh. Zowel de Rotterdammers als de Superboeren hebben nog geen officieel bod gedaan op Lindenbergh.
En dan nog Robben erbijquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik gun het die jongen..
En moet je je eens het Nederlands elftal van over een paar jaar voorstellen dan met Babel, Huntelaar, Raffie, Sneijder, Van Persie ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |