Kan je het alsjeblieft niet elke 5 minuten verkondigen dat je Mandy adoreert?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Van der Meyde is gratis op te halen en die is beter dan wie dan ook genoemd in dit topic.(behalve boufoussa misschien)
Ik hoop alleen dat Van Geel meeleest.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Kan je het alsjeblieft niet elke 5 minuten verkondigen dat je Mandy adoreert?
Het wordt namelijk nogal irritant.![]()
Dito, maar voor dit bedrag is hij simpelweg niet te houden... Hoe spijtig ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Ik kan er toch eigenlijk niet anders dan triest om zijn dat we het grootste talent voor de komende jaren nu kwijt zijn.
Wat is dit nu weer voor totale onzin? Cissé is geen Koné en Castelen is geen Elia. Gaat weer helemaal nergens over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou jij Koné voor bijna niks als een versterking zien voor Ajax? Zo ja, dan zou je blij zijn geweest met Sekou Cissé. Zou je tevreden zijn met Romeo Castelen in de selectie in plaats van meneer Nilsson? Dan zou je Elia zeker moeten verwelkomen.
Iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Ik kan er toch eigenlijk niet anders dan triest om zijn dat we het grootste talent voor de komende jaren nu kwijt zijn.
Als Babel volgend jaar een topseizoen had gedraaid vingen we er hoogstens 20 miljoen voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Tsja, natuurlijk. Babel had je zelfs na 2-3 jaar extra ontwikkeling niet voor meer dan 17 miljoen verkocht. Het is vaak de lelijkste voetballer om naar te kijken, maar als hij in vorm is zet hij wel de hele tent in vuur en vlam.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor 17 miljoen euro mag je echt in je handjes klappen hoor...
PSV schijnt 1.5 betaald te hebben voor Perez overigens.
Heb jij zo genoten van Babel dan dit seizoen? Ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef twi het volgende:
Ik werd er vaak moedeloos van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb jij zo genoten van Babel dan dit seizoen? Ik niet.
En juist daarom is het zo jammer dat hij weg is. Als die nou nog gewoon een jaar had kunnen vlammen bij Ajax en dan voor 15-17 miljoen weg zou gaan,, maar helaas...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, natuurlijk. Babel had je zelfs na 2-3 jaar extra ontwikkeling niet voor meer dan 17 miljoen verkocht. Het is vaak de lelijkste voetballer om naar te kijken, maar als hij in vorm is zet hij wel de hele tent in vuur en vlam.
Vaak werd ik moedeloos van Babel, maar telkens weer wanneer hij de bal kreeg wist je niet wat er ging gebeuren. Het kon in tranen eindigen, maar ook in een fantastische goal zoals tegen RKC of Heerenveen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb jij zo genoten van Babel dan dit seizoen? Ik niet.
Ze beschikken over vergelijkbare kwaliteiten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor totale onzin? Cissé is geen Koné en Castelen is geen Elia. Gaat weer helemaal nergens over.
En wie zie jij dan graag naast Huntelaar in de spits?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Is Defour out of question ?
Mido, tsja .. die zal echt geen twee wedstrijden achter elkaar op de bank willen zitten, en voor je het weet boekt hij een midweekje naar Cairo.
Met Nilson als vervanger ga je direct achteruit t.o.v Babel, en dan had je Ryan beter een jaar kunnen houden. Want daarin verminderd hij niet 4 miljoen in waarde. (als dat de vraagprijs zou zijn voor Nilson). Dan gaat Ajax bovendien de vleugels bezetten met spelers waarvan men nog niet weet of ze het aankunnen.
Doe mij dan maar Attractief voetbal met 4-4-2. Ajax heeft uitstekend opkomende backs, we kunnen weer eens met een echte 10 spelen, johny is verzekerd van zijn beste plek, en het kan bovendien erg aanvallend zijn zoals Jong Oranje wel liet zien.
Maar we hebben maar 1 spits ....quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Doe mij dan maar Attractief voetbal met 4-4-2. Ajax heeft uitstekend opkomende backs, we kunnen weer eens met een echte 10 spelen, johny is verzekerd van zijn beste plek, en het kan bovendien erg aanvallend zijn zoals Jong Oranje wel liet zien.
Of in nog drie situaties, en dan heb je meteen z'n hele doelpuntenproductie van 2006-2007 gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vaak werd ik moedeloos van Babel, maar telkens weer wanneer hij de bal kreeg wist je niet wat er ging gebeuren. Het kon in tranen eindigen, maar ook in een fantastische goal zoals tegen RKC of Heerenveen.
babel is nog niet weg...quote:
Met Arie ben je iig uit de penarie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Is Van Lent niet te porren voor een jaartje Ajax?
Dat klopt ook, maar ik had wel verwacht dat Babel z'n redelijk goede lijn door had kunnen trekken, zeker wanneer er vaker 4-4-2 gespeeld had geworden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:51 schreef Silenus het volgende:
Of in nog drie situaties, en dan heb je meteen z'n hele doelpuntenproductie van 2006-2007 gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |