Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een twents woordenboek?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de pliesie van breda is op zeuk noar de eigenaar van biena 100.000 euro. 't bedrag zat in nen toet'n dee nen veurbieganger woensdagavond vond langs nen weg in 't ulvenhoutsebos bie breda. de eerlieke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bie de pliesie in breda. de pliesie stelt nen onderzeuk in, omdat zie 't nich onwaarschienliek acht dat 't gèèld te maak'n hef met nen criminele activiteit. zie hef de euro's veilig votdoan in nen kloes. aske de pliesie de eigenaar van 't gèèld binnen nen joar nich hef gevonden, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Tuk is het omgekeerde van Kut, die naam geeft men aan jullie![]()
ja, mazzelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef bijdehand het volgende:
omgekeerde van kut... heel geweldig dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef Wupppie het volgende:
rukkers!
ik ga vrijdag naar de Tropical Night bij de feesten in de Rietmolenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
zijn er eigenlijk nog mensen ook naar de tropical night in hengeloooo geweest zaterdag??? was in elk geval drukkk daar
Nope, ben er niet geweest. Wou nog even naar de wiezo gaan zaterdag, zat er helaas niet in. Werd alleen wel wakkergeschreeuwd door Roy & Co. volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omgekeerde van kut... heel geweldig dus...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er eigenlijk nog mensen ook naar de tropical night in hengeloooo geweest zaterdag??? was in elk geval drukkk daar
geen probleem, goede TT (ook als was deel 5 ook al zoietsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Rumille het volgende:
Goeie TT? Gelukkig.
* Rumille is opgelucht
de wiezo? wattes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, ben er niet geweest. Wou nog even naar de wiezo gaan zaterdag, zat er helaas niet in. Werd alleen wel wakkergeschreeuwd door Roy & Co. volgens mij.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef IHVK het volgende:
Ik ben ook een beetje tukker.
De Wiezo ja, Wierdense Zomerfeesten. Altijd wel gezellig hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
de wiezo? wattes?
en gezellig dat ze ff langskwamen schreeuwen![]()
Klinkt lekker. Veel last van nog?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:50 schreef rulerofdeath het volgende:
edit 2: oja, ik ben een hechting rijkergister met biertafel bouwen mn mes in mijn been geparkeerd
en ik had m net geslepen
neuh. het meeste pijn was nog de pleister eraf halen wat al dat haar meenamquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef Blawh het volgende:
Klinkt lekker. Veel last van nog?![]()
Goede morgen
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh. het meeste pijn was nog de pleister eraf halen wat al dat haar meenamsnijden en hechten was niet pijnlijk. en nu geen/weinig last van
k had gewoon door de bovenste huidlaag heengesneden. de snee was +- 1 cm lang en dat werd helemaal een gat. k keek zo in mn been
doen wequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
maar remco nee ik heb op het moment geen foto van de biertafel. moet je vanavond anders maar ff weervragen dan kan ik ff wat foto's plaatsen.
ik vond hem wel origineelquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens ik had gister ietsie van de tour gezien. gaat die gek de tour met loopgravenoorlog vergelijkenecht wel mooi hoor. zo'n tour
Hushovdquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:34 schreef Rumille het volgende:
Wie wint deze etappe denken jullie?
Denk ik niet Bas, zijn wel naar Jorg geweest maar hebben niet geschreeuwdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, ben er niet geweest. Wou nog even naar de wiezo gaan zaterdag, zat er helaas niet in. Werd alleen wel wakkergeschreeuwd door Roy & Co. volgens mij.
Lol ok, hoorde wel paar draken mijn naam schreeuwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk ik niet Bas, zijn wel naar Jorg geweest maar hebben niet geschreeuwd![]()
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lol ok, hoorde wel paar draken mijn naam schreeuwen.
Denk dat jullie het wel waren, dacht wel sowieso 2 stemmen te herkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijn! Check je mail ff
![]()
toch wat minder drinken als je dat soort dingen niet eens meer weet!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijn! Check je mail ff
![]()
bij mij thuis de tuin doen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:55 schreef Blawh het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor, kijken of ik nog wat nuttigs kan doen vandaag.
kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
[afbeelding]
dit is de biertafel
disclaimer: het is niet toegestaan de biertafel na te bouwen of te kopieren ©
edit: oja deze foto is best oud. toen waren de pijpjes nog bruin
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag dan maar weer op deze toch zonnige dag![]()
[..]
kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??
nu snap ik hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af isquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
dat dacht ik
de hoogte van de koelkast+blad is ongeveer gelijk aan een sta-tafel
aan de zijkant hebben we nog wieltjes en handvaten gemaakt zodat de biertafel makkelijk verplaatsbaar is
haha. zal ff kijken of ik daar tijd voor hebquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af is
maakt mie niks oet gek!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
toch wat minder drinken als je dat soort dingen niet eens meer weet!!![]()
Zeker mooie etappe, ik telde Freire al.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie etappe vandaag![]()
EDIT: op de laatste centimeter geklopt worden![]()
![]()
ja, ik dus ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker mooie etappe, ik telde Freire al.
true, truequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
De spanning en sensatie vergoedde veel.![]()
neuh jij bent liefquote:
uhhuhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh jij bent lief![]()
![]()
goedemorgen iedereen
mag ik jou knuffelen?quote:
Ik hoorde het ja. Gelukkig was ik met de auto.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiendag. zo maar weer eens met de bus tussen hengelo en almelo. Bah klote treinen rijden ook nooit....
jawel hoor... maar ik waarschuw je vast: ik bijtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik jou knuffelen?
ik heb zin in knuffelen
omg alweer? Gelukkig ben ik toevallig met de autoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiendag. zo maar weer eens met de bus tussen hengelo en almelo. Bah klote treinen rijden ook nooit....
* ReMcOrE stemt in!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn moeder stelt voor dat we almelo opheffen en het spoor eromheen leggen...![]()
dat maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jawel hoor... maar ik waarschuw je vast: ik bijt![]()
niks dervan!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omg alweer? Gelukkig ben ik toevallig met de auto
Mijn moeder stelt voor dat we almelo opheffen en het spoor eromheen leggen...![]()
Wouter ziet een kans bij Dréquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit.
wanneer kan ik langskomen?
knuffelen is toch fijnquote:
Arme Wouter, ik heb met je te doen. Ik zoek straks wel lekker die buitenlucht op hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:31 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgenlekker weertje. alleen jammer dat ik moet werken
ow wij gaan ook wel buiten zitten in de pauzequote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Arme Wouter, ik heb met je te doen. Ik zoek straks wel lekker die buitenlucht op hoor.![]()
Ook leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow wij gaan ook wel buiten zitten in de pauze
Ik twijfel nog. Oefenwedstrijden vind ik niet echt boeiend. Dan kijk ik nog liever naar een training.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:05 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog naar heracles toe straks?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:36 schreef Rumille het volgende:
Ik ben ooit naar Heracles - Dordrecht geweest.
2-1 verlies, maar wel een hele ervaring.
een echte balpen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Dilpoma uitreiking was nais![]()
K heb geen geheugenstickie gekregen maar een balpen en een kaartje waar je je visitekaartjes in kan doen![]()
![]()
muhahah een blik groentequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een echte balpen?bestaan die nog dan??
Mijn broertje kreeg een blikje bonduelle. Dus het kan nog erger![]()
WTF!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Joah, mooie ook nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een echte balpen?bestaan die nog dan??
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
WTF!
Van harte jongen. Hier heb je een blik groente, daar word je groot en sterk van.
altijd handig, als je later belangrijk bent en visitekaartjes hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Dilpoma uitreiking was nais![]()
K heb geen geheugenstickie gekregen maar een balpen en een kaartje waar je je visitekaartjes in kan doen![]()
![]()
Staat ook nog een logo op van abn amro bankquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd handig, als je later belangrijk bent en visitekaartjes hebt![]()
dan moet je maar zorgen dat je daar komt te werken, anders lijkt dat zo raarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staat ook nog een logo op van abn amro bank![]()
* ReMcOrE kijkt in profiel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Tharalom het volgende:
Hey leuk topic!![]()
* Nieuw Tukkerlid meldt zich*![]()
ik schrok al toen ik het las, gelukkig maakt dat laatste stukje alles goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:50 schreef Tharalom het volgende:
Als Twente officieel tussen Dinkel en regge ligt woon ik eigenlijk niet in Twente....![]()
Ik woon in Overdinkel, maar kom oorspronkelijk uit Enschede![]()
dat hej mooi veur mekaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:58 schreef Tharalom het volgende:
Met mie get 't good, hep lekker weekend!
![]()
De Overdinkelnaren zijn trouwens rasechte tukkers, dat kan ik je wel vertellen![]()
Bevalt me wel goed in 't durp, hoewel ik nog erg vaak in Enschede te vinden ben (werk, stappen, vrienden e.d.)
Inderdaad, laat die details de volgende keer maar achterwege. Maar bekijk het van de positieve kant, het is er nu wel uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef Rumille het volgende:
Aaaaaaaaaah.
Mijn maag is ook weer leeg.
Er lag in de toiletpot een drol van zon 20 cm lang en de lengte van mijn duim was de breedte. Echt moeilijk om die eruit te krijgen.
Zal niemand boeien, maar goed.
Hallo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Tharalom het volgende:
Hey leuk topic!![]()
* Nieuw Tukkerlid meldt zich*![]()
sterkte dan maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben vanavond trouwens in new York, Hengelo te vinden
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staat ook nog een logo op van abn amro bank![]()
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sterkte dan maar![]()
neem aan dat je voor de DJs gaat dan he[..]
wat een goede manier van adverteren van de ABN
![]()
hoe vaak was jij je auto?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ging inderdaad voor de DJ's: A-lusion, Thilo en Trilok & Chiren... erg dik feestje, alle dikke klappers gehoord![]()
rond half 6 in m'n bed
eind van de middag m'n auto goed wassen en daarna in de was zetten, dan glimt hij weer helemaal van top tot teen![]()
![]()
ik was m'n auto 1 keer in de 2/3 weken, anders is er weinig wits meer aanquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe vaak was jij je auto?
ik heb m nog nooit gewassen. van de regen wordt ie heel mooi schoon
hallo Tharalomwelkom hiero.
ojah goedenmiddag iedereenben net een uur uit bed
uitslapen
tjah dan moet je ook geen witte auto kopenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was m'n auto 1 keer in de 2/3 weken, anders is er weinig wits meer aan
ik was trouwens 13.30 wakker
en je weet ook: wit is de shit!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah dan moet je ook geen witte auto kopen
ik heb een mooie rooie
en je weet: mooi rood is niet lelijk
en blauw is flauwquote:
of niet. als je sop op de auto gooit droogt het gelijk op en daar krijg je lelijke strepen van. maar daar heb je met een witte auto denk k minder last vanquote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nah ja het was in elk geval lekker weer om de auto te wassen he!!
nu heb je de auto gewassen en kun je m vol in de zon zetten. en dan kun je eieren bakkenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde hem vandaag gaan wassen en daarna in de was zetten, maar toch maar niet gedaan... omdat het te warm is, net wat Wouter zegt!!
stel slaapkoppen hier oniequote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Voer gvd eens wat uit man, lamme takken. Neem een voorbeeld aan mij, elke dag kei en keihard aan t werk![]()
goeie garpquote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Voer gvd eens wat uit man, lamme takken. Neem een voorbeeld aan mij, elke dag kei en keihard aan t werk![]()
morgen weer...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
het is maar wat je 'quote:
great minds think alikequote:
ik moet er acht. en tussendoor een uur pauze totaal. maar vanaf zaterdag op de campingquote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
och 3 uurtjesvind het wel prima zo
aach jonge tochquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Blawh het volgende:
Goedenavond.
Gewoon hele dag dit topic gemist.
heb jij geen vakantiewerk dan?quote:
deze week vrij, volgende week vrij, dan in 3 weken (de bouwvak) ruim over 100 uur maken, dan weer weekje vrij, dan weer weekje werken en dan is AH verleden tijd voor mijquote:
das nog geen 36 uur per weekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze week vrij, volgende week vrij, dan in 3 weken (de bouwvak) ruim over 100 uur maken, dan weer weekje vrij, dan weer weekje werken en dan is AH verleden tijd voor mij![]()
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das nog geen 36 uur per week
en wat ga je na de vakantie doen dan?
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baan
Echt aan het werk? Of vooral FOK! en pauzes?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baan
echt, echt aan het werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt aan het werk? Of vooral FOK! en pauzes?![]()
Jaaajaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt, echt aan het werkFOK! is dan voor na het werk, als ik weer thuis ben
Dré, ik kom te werken op een accountantskantoor voor een baan waarbij ik veel mogelijkheden heb tot groeien, dus ik zal ook goed werk moeten leveren, denk dat er ook weinig tijd is voor FOK! o.i.d. omdat ik met veel dingen kennis moet gaan maken voor het einde van het (boek)jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JaaajaDat gaat vast nog wel meevallen
![]()
Ja ja, zo begon ik ook ieder schooljaar met de idealistische gedachte alles goed georderd te houden en echt veel eraan te gaan doen. Na een paar weken bleef er alleen weinig meer over van die gedachten en verviel ik in mijn oude patroon. Ben benieuwd hoe snel we jou hier onder werktijd weer terugzien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dré, ik kom te werken op een accountantskantoor voor een baan waarbij ik veel mogelijkheden heb tot groeien, dus ik zal ook goed werk moeten leveren, denk dat er ook weinig tijd is voor FOK! o.i.d. omdat ik met veel dingen kennis moet gaan maken voor het einde van het (boek)jaar
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dré, ik kom te werken op een accountantskantoor voor een baan waarbij ik veel mogelijkheden heb tot groeien, dus ik zal ook goed werk moeten leveren, denk dat er ook weinig tijd is voor FOK! o.i.d. omdat ik met veel dingen kennis moet gaan maken voor het einde van het (boek)jaar
daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar hebben we het nog wel over over een paar maandjes...
![]()
Bij elke fulltime baan zitten soms ff van die "lege" 10 minuutjes. Niemand (ok kuch bijna niemand) werkt 40 uur per week keihard aan een stuk door... ideale fok! uurtjes![]()
En nee dat betekent niet dat iemand verder niet hard werkt en gemotiveerd is
ik ga niet stemmen, het is een beetje 1 en een beetje 2quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef Blawh het volgende:
Deze discussie lijkt me een poll waardig.
Poll: Wanneer zien we Remco onder werktijd weer op FOK!?Op dag 1, direct uithulen na de ongroening. Na 2 weken, hij is te FOK!verslaafd. Na 3 maand, als de koffiemachine kapot is. Na 1 jaar, zijn collega's zijn op vakantie. Nooit, hij moet in de pauze wc's cleanen.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
eensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar hebben we het nog wel over over een paar maandjes...
![]()
Bij elke fulltime baan zitten soms ff van die "lege" 10 minuutjes. Niemand (ok kuch bijna niemand) werkt 40 uur per week keihard aan een stuk door... ideale fok! uurtjes![]()
En nee dat betekent niet dat iemand verder niet hard werkt en gemotiveerd is
komt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
enne remco we zien het wel na de vakantie
hoe meer zielen hoe meer vreugd oniequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hehehegeeft niks hoor Rem, vinden we alleen maar gezellig als je er ook bent...
![]()
*Gaat de tubantia kopen* WOOOOOOOWquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Die poll![]()
Jeuj, ben beroemd, sta in de Tubantia morgen, wie wil me aanraken?![]()
(naja, op mijn vaders naam sta ik in de krant
)
YEAHquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*Gaat de tubantia kopen* WOOOOOOOW
Lezerstour?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Die poll![]()
Jeuj, ben beroemd, sta in de Tubantia morgen, wie wil me aanraken?![]()
(naja, op mijn vaders naam sta ik in de krant
)
Jaaa hoooooooooooooooooooorrrrrrrrrr!! Plekkie 79 staat die wel hoorquote:
Thuis, ik had er geen kracht meer voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaaa hoooooooooooooooooooorrrrrrrrrr!! Plekkie 79 staat die wel hoor![]()
Waar was je zat.?
quote:
Tubantia?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
"Finalisten van de RondeMiss verkiezing bekend
Zoals aangekondigd zou het stemmen voor de eerste ronde van de RondeMiss-verkiezing tot 16 juli lopen. Welnu, de finalisten zijn bekend en de volgende zes kandidaten hebben zich voor de finale geplaatst. Tot de eerste renner op 29 juli in Parijs over de finish komt kan er worden gestemd. Gebruik daarvoor de stemknop in het rechtermenu.
Annemiek
Claudia
Lianne
Marijke
Seline
Silvie"
http://www.tctubantia.nl/specials/lezerstour/
YIKES!! wie bedenkt dat nou
moet jij daar niet aan meedoen??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
"Finalisten van de RondeMiss verkiezing bekend
Zoals aangekondigd zou het stemmen voor de eerste ronde van de RondeMiss-verkiezing tot 16 juli lopen. Welnu, de finalisten zijn bekend en de volgende zes kandidaten hebben zich voor de finale geplaatst. Tot de eerste renner op 29 juli in Parijs over de finish komt kan er worden gestemd. Gebruik daarvoor de stemknop in het rechtermenu.
Annemiek
Claudia
Lianne
Marijke
Seline
Silvie"
http://www.tctubantia.nl/specials/lezerstour/
YIKES!! wie bedenkt dat nou
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij daar niet aan meedoen??
kijk nou hoe lelijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij daar niet aan meedoen??
Neuj... ik hou niet van wielrennen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zat er ook net aan te denken, niks voor Dré?
Normaal? Die marijke is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kijk nou hoe lelijk...(ff hopen dat ze niet mee lurken hiero
) ok 2 zien er wel normaal uit maar die andere 4 finalisten.....
![]()
en allemaal blond wtf?
ik vind alleen die silvie beetje normaal uitzien. die andere zien er niet uit of lijken me te arrogant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kijk nou hoe lelijk...(ff hopen dat ze niet mee lurken hiero
) ok 2 zien er wel normaal uit maar die andere 4 finalisten.....
![]()
en allemaal blond wtf?
Dan houdt het feest voor jou idd heel snel op!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Neuj... ik hou niet van wielrennen...en overmatige aandacht eigenlijk ook niet... fotogeniek ben ik ook niej... dus nehhhhhhhhhhh
ik vind "wijven" niet lekker sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Normaal? Die marijke is gewoon lekker![]()
Blond ftw (alhoewel ik donker ook niet verkeerd vind![]()
)!
Echt lelijk vind ik alleen die Annemiek en Seline, die andere zien er 'normaal' uit en Marijke is idd de enige knappe. Al lijkt het wel een beetje een arrogante kop inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind alleen die silvie beetje normaal uitzien. die andere zien er niet uit of lijken me te arrogant.
kijk maar eens goed naar die lianne. die kijkt mie arrogant uit der doppenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt lelijk vind ik alleen die Annemiek en Seline, die andere zien er 'normaal' uit en Marijke is idd de enige knappe. Al lijkt het wel een beetje een arrogante kop inderdaad.
Lianne normaal?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt lelijk vind ik alleen die Annemiek en Seline, die andere zien er 'normaal' uit en Marijke is idd de enige knappe. Al lijkt het wel een beetje een arrogante kop inderdaad.
Niet zo oneerbiedigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik vind "wijven" niet lekker sorry![]()
en die 2 bedoelde ik ook met normaal.. die andere 4 zijn leuk als buurmeisje ofzo.. Maar rondemiss? :/
En die met dat mes is sowieso een creep...![]()
Vleeskeuringquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die foto is niet recht van voren, beetje moeilijke vleeskeuring dan.
Sprekoe later!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vleeskeuring!
Zo lekker slapen, morgen weer dagje bikkelen op t werk. Volg de discussie morgenaaf wel weer![]()
hehehe sorryy hoor... lievelijke dames dan!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo oneerbiedig! En arro, beetje mag wel
![]()
Rondemissen idd niet, zullen wel tot de finale doorgedrongen zijn door het overgrote deelneemsterveld(sarcasme jeweets
)
idd. als andrea had meegedaan dan zou de winnares al bekend zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo oneerbiedig! En arro, beetje mag wel
![]()
Rondemissen idd niet, zullen wel tot de finale doorgedrongen zijn door het overgrote deelneemsterveld(sarcasme jeweets
)
Maak even je beeldscherm schoon Wouter.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
idd. als andrea had meegedaan dan zou de winnares al bekend zijn
niet zo grappig doen jijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
idd. als andrea had meegedaan dan zou de winnares al bekend zijn
is schoon (ja geloof het of nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maak even je beeldscherm schoon Wouter.![]()
quote:
goedemorgen slaapkoppiequote:
is dat raar ??quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Stienn het volgende:
Pffu, wat een tuig rijd er hier in Almelo rond!
Dohhhhhhhhhhhhhh....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Stienn het volgende:
Pffu, wat een tuig rijd er hier in Almelo rond!
goedemorgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dohhhhhhhhhhhhhh....![]()
goedemorgen!!!
nee moet nog beginnen joh... 13.00quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedemorgen
nu alweer klaar met werken jah
ow ik dacht dat dat altijd smorgens wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee moet nog beginnen joh... 13.00
Moah, doe vakantie werk in Alemo. Maar d;r rijd geen normaal persoon rond. En chix zijn er ook niet te vinden..!quote:
waar ligt dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
Moah, doe vakantie werk in Alemo. Maar d;r rijd geen normaal persoon rond. En chix zijn er ook niet te vinden..!
al mijn ochtenden waren vol... dus toen ook een aantal s'middags...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow ik dacht dat dat altijd smorgens was
maar kwam je nou voor de chicks of voor je werk in almelo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef Stienn het volgende:, Gelukkig hoef ik hier nog maar 3 dagen te zijn.
Almelo bedoel ik natuurlijk!
wakker gebeld? die durftquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
al mijn ochtenden waren vol... dus toen ook een aantal s'middags...
maar vanochtend was weer leeg.. snappie? logisch *kuch* plannen heet dat.. maar ik vind het best, kon ik uitslapen... Nah ja dat ging dus niet, want ik werd 2x wakker gebelt maar het ging om het idee....
tjah als ik hier naar buiten kijk, kijk ik op een leeg industrieterrein. gelukkig komt de wind bijna nooit uit het noorden anders zat ik hier ook nog onder de lucht van bruins & kwastquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef Stienn het volgende:
Werk, maar zit aan een straat, waar geen chix langs fietsen!
mjah van die troela's waar ik werk he... "wanneer kom je nou ook alweer?"quote:
wat een stel idioten onie. je wordt toch ingepland (nee niet met een t dat vink zieligquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mjah van die troela's waar ik werk he... "wanneer kom je nou ook alweer?"
GRRRRRRRR
en toen nog een keer "kan je nog een adresje meer doen?"
tjahh
mjah irritante lui die bejaarden hequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een stel idioten onie. je wordt toch ingepland (nee niet met een t dat vink zielig)
wordt dat door bejaarden geregeld?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mjah irritante lui die bejaarden he
Nee door de Carint. Maar die sturen dan een brief naar die bejaarden. Die vervolgens dus mij gaan bellen om te checken enzo.. (stél je voor dat die brief niet kloptquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wordt dat door bejaarden geregeld?
god blixems hej. moet je carint zeggen dat ze geen tel nrs door moeten geven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee door de Carint. Maar die sturen dan een brief naar die bejaarden. Die vervolgens dus mij gaan bellen om te checken enzo.. (stél je voor dat die brief niet klopt)
en die bellen allemaal dus om 9 uur s'ochtends![]()
jawel anders kunnen mensen me ook niet afbellen en sta ik constant voor een dichte deurquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
god blixems hej. moet je carint zeggen dat ze geen tel nrs door moeten geven.
ow hmm.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jawel anders kunnen mensen me ook niet afbellen en sta ik constant voor een dichte deur
verder bevalt me baantje prima hoor... er zijn ergere baantjes toch!
Inderdaad, ging even heerlijk tekeer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Zeau, ben ik weer... Lekker weer 8 uurtjes gewerkt, zal wel moeten voor de vakantie!
T gaat er hier af joh, tyfusharde regen![]()
Je kunt hem overal gratis parkeren, of hij er aan het einde van de avond nog staat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weervanmiddag bij collega langsgeweest, ff plaatje draaien bij hem, nog best wel lastig
maar goed, dat moet je leren, hopen dat ik het straks thuis ook goed onder de knie krijg
LilDutchPrincess, ik had ff een vraagje: als je zaterdagavond naar New York gaat (voor de muziek) waar in de buurt van NY kun je dan allemaal gratis parkeren??? de parkeerplaats achter het station is helemaal opgebroken en in Q-Park De Brink kost het ¤ 9,-... hopen dat jij wat weet
EDIT: waar ik de auto gratis parkeren, in de buurt van NY, waarbij hij er aan het eind van de avond ook nog staat??quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt hem overal gratis parkeren, of hij er aan het einde van de avond nog staat is een ander verhaal.
op meeste plekken zal ie wel blijven staan. misschien een lief briefje van oom agent onder de ruitenwisserquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
EDIT: waar ik de auto gratis parkeren, in de buurt van NY, waarbij hij er aan het eind van de avond ook nog staat??![]()
ja hallo, ik blijf niet bezig, ik voeg een stuk toe aan mijn vraag/wens: een risico-op-een-boete-vrije-plekquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op meeste plekken zal ie wel blijven staan. misschien een lief briefje van oom agent onder de ruitenwisser
Hij kan ook nog in as opgaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op meeste plekken zal ie wel blijven staan. misschien een lief briefje van oom agent onder de ruitenwisser
Ga fietsen... veel goedkoper, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weervanmiddag bij collega langsgeweest, ff plaatje draaien bij hem, nog best wel lastig
maar goed, dat moet je leren, hopen dat ik het straks thuis ook goed onder de knie krijg
LilDutchPrincess, ik had ff een vraagje: als je zaterdagavond naar New York gaat (voor de muziek) waar in de buurt van NY kun je dan allemaal gratis parkeren??? de parkeerplaats achter het station is helemaal opgebroken en in Q-Park De Brink kost het ¤ 9,-... hopen dat jij wat weet
jah kun je je auto overal mee naartoe nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
fietsen vanuit Haaksbergen, dacht het nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ga fietsen... veel goedkoper, doe ik ook altijd.
Gratis (na 18.00) parkeren in Hengelo:
1. Rondom het stadhuis (denk ook aan het stuk voor de thiemsbrug aan de stadhuis kant).
2. Op de marskant, naast het oude politiebureau (radio niet in je auto laten zitten *kuch*).
3. Bornsestraat bijna op de hoek zitten een paar bedrijven met een leuke lege parkeerplaats.
4. Naast genux zit ook een bedrijven parkeerplaats waar je gewoon op kunt.
hehe nah ja was een ideequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fietsen vanuit Haaksbergen, dacht het nietmoet je 's nachts ook nog terug, als je hele avond gefeest/gedronken hebt, doe maar niet
thnx voor de tipswe gaan ff een keer kijken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah kun je je auto overal mee naartoe nemenwhehehehe!!!@12!!@!~~~~!`1~~!!!1!!!!einzweidreierenmetspek~!~!~!~!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
doet je toetsenbord het wel goed??quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehehe!!!@12!!@!~~~~!`1~~!!!1!!!!einzweidreierenmetspek~!~!~!~!!!!
ding blijft af en toe hangen zo te zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doet je toetsenbord het wel goed??
of hij heeft zo'n draadloos toetsenbord waar de verbinding niet helemaal stabiel van isquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ding blijft af en toe hangen zo te zienzlap
Jup, mijn vingers ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doet je toetsenbord het wel goed??
of hij had last van zn parkinsonquote:
klinkt plausibelquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of hij had last van zn parkinson
Ask Mo. Alli, weet dr alles vanquote:
quote:
Vermaak je je niet genoeg met ons hier?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt wel beetje henig hier.
ik heb in het fotoboek ook nog 2 tukkers gezien.
gister een en vandaag een en ik heb een link geplaatst. een uit denekamp en een uit weerselo.
jawelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vermaak je je niet genoeg met ons hier?
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawelvind donders mooi hier
maar hoe meer zielen hoe meer vreugd
veel plezier. ik ga slapenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Bassie gaat even avondetappe kijken.![]()
goedemorgenquote:
Denneoord??quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb eigelijk helemaal geen zin meer om te werken. ik wil naar dennenoord
en ik moet nog heel veel aan mn verslag bezig
ook en ik ga daar werkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denneoord??Je gaat me toch niet zeggen dat je daar een week op vakantie gaat?
![]()
ooh ja is waar ook, wist dat iemand hier werkte maar wist niet meer wie! Waarom niet naar buitenland, te duur/geen zin?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook en ik ga daar werken
maar dat was al langer bekend hier hoor
Werk jij niet in de vakantie ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, ikke is er ook weer
toen ik vanmorgen wakker was ben ik auto gaan wassen en daarna ff flink in de was gezet... toen dat klaar was, ff naar de Media Markt in Enschede geweest, navigatiesysteempje kijken voor ouders
gaan we weer: deze week vrij, volgende week vrij, 3 weken daarna meer dan 100 uur (in de bouwvak), dan weer weekje vrij en dan weekje werken... daarna is het gebeurd en gaan we fulltime aan het werkquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk jij niet in de vakantie ofzo?![]()
foeiquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee dit topic :p wielrennen volg ik niet
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh ja is waar ook, wist dat iemand hier werkte maar wist niet meer wie! Waarom niet naar buitenland, te duur/geen zin?
ff tour kijken![]()
maar jij hebt je auto alweer gewassen?quote:
Ja gvd, ik volg dit topic niet hele dag en heb er totaal geen kracht voor om alles terug te lezen! Maar goed, bedankt voor je toelichtingquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaan we weer: deze week vrij, volgende week vrij, 3 weken daarna meer dan 100 uur (in de bouwvak), dan weer weekje vrij en dan weekje werken... daarna is het gebeurd en gaan we fulltime aan het werk![]()
Verschillen wij totaal van mening, men. Er is zoveel mooiers als Ommenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommen![]()
eeeecht nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Verschillen wij totaal van mening, men. Er is zoveel mooiers als Ommen![]()
![]()
nee, had het de hele week al opgeschoven, kwam er weer wat tussenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar jij hebt je auto alweer gewassen?
ie hebt gewoon tevölle tied
geen dankquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja gvd, ik volg dit topic niet hele dag en heb er totaal geen kracht voor om alles terug te lezen! Maar goed, bedankt voor je toelichting![]()
![]()
ojah ff gespiekt op pag 3 staat wel dat het te warm wasquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, had het de hele week al opgeschoven, kwam er weer wat tussenmaar vandaag is het dan wel gelukt
goed gespiektquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah ff gespiekt op pag 3 staat wel dat het te warm was
joah da kank waquote:
Neequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eeeecht niet
ommen is geweldig. vraag maar aan mn kameraden
quote:
ommen is mooi in zijn soort, Turkije/Spanje zijn toch andere soort vakanties, dus niet echt te vergelijken vind ikquote:
vakantie is zuipequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ommen is mooi in zijn soort, Turkije/Spanje zijn toch andere soort vakanties, dus niet echt te vergelijken vind ik
Schei uit man, heel ander sfeertje in Spanje/Griekenland.. Geeft een extra dimensie mee aan de vekansiequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vakantie is zuipe
en dat kan in spanje maar ook in NL
maar Spanje/Turkije is ook zon, zee en strand en dat heeft Dennenoord dan weer net nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vakantie is zuipe
en dat kan in spanje maar ook in NL
Ahhh joh gek... Siofok is zoveeeeeeeeel relaxter dan ommen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommen![]()
Siofok nog nooit geweest.. Malgrat/Mallorca/Alanya en dit jaar Kreta zijn de reizen die ik heb mee gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahhh joh gek... Siofok is zoveeeeeeeeel relaxter dan ommen...
Chilen aan Coca Cola Beach!! Loungen in de Renegade.... Schuimparty in de Palace... Zuipen in de Locomotion![]()
en in Ommen: Dennenoord...![]()
![]()
![]()
Siofok (hongarije dus)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Siofok nog nooit geweest.. Malgrat/Mallorca/Alanya en dit jaar Kreta zijn de reizen die ik heb mee gemaakt![]()
![]()
Niks geen last vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:10 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen luitjes
maar dennenoord heeft ook wel eens zon
en een vijver met een strand
achjah het maakt mij niets uit. maar ik denk dat ik in die hitte van spanje het helemaal niet volhoud. vorig jaar in hongarije benk al x half ziek vant strand afgegaan![]()
hahaha, het is al middagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen
daar zou het misschien ook aan gelegen kunnen hebben. elke dag waren we zwaar aan de vodkaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wel, maar dat had meer te maken met een liter wodka van de vorige avond.![]()
goedemorgen
that's the spiritquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
boeie... daar doen we in het weekend toch niet moeilijk over?? Beetje heanig an he!
ik ben ook aan het kijken naar een andere bak, heb een mooie VW Polo uit 2000 gezien, zwart metallicquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah ik heb nieuwe wielen gekocht voor mn auto
175 breed voor een vw polo uit 1990en zonder opel wieldoppen
ojah. jah vw zijn goede auto's hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook aan het kijken naar een andere bak, heb een mooie VW Polo uit 2000 gezien, zwart metallic![]()
ben ff wezen kijken, super strakke bakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah. jah vw zijn goede auto's he
foto's................!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben ff wezen kijken, super strakke bakhele mooie prijs voor de mijne geboden, voor de rest paar kleine puntjes aan de auto, maar die worden allemaal bijgewerkt (stoeprandschade aan voorvelgen bijvoorbeeld)
dus ik denk er nog heel ff over, maar is wel een heel mooi ding, 5.5 jaar vooruit in bouwjaar
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
foto's................!!!!!!!!!![]()
sorry dat ik wat traag wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |