Moah, doe vakantie werk in Alemo. Maar d;r rijd geen normaal persoon rond. En chix zijn er ook niet te vinden..!quote:
waar ligt dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Stienn het volgende:
[..]
Moah, doe vakantie werk in Alemo. Maar d;r rijd geen normaal persoon rond. En chix zijn er ook niet te vinden..!
al mijn ochtenden waren vol... dus toen ook een aantal s'middags...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow ik dacht dat dat altijd smorgens was
maar kwam je nou voor de chicks of voor je werk in almelo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef Stienn het volgende:, Gelukkig hoef ik hier nog maar 3 dagen te zijn.
Almelo bedoel ik natuurlijk!
wakker gebeld? die durftquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
al mijn ochtenden waren vol... dus toen ook een aantal s'middags...
maar vanochtend was weer leeg.. snappie? logisch *kuch* plannen heet dat.. maar ik vind het best, kon ik uitslapen... Nah ja dat ging dus niet, want ik werd 2x wakker gebelt maar het ging om het idee....
tjah als ik hier naar buiten kijk, kijk ik op een leeg industrieterrein. gelukkig komt de wind bijna nooit uit het noorden anders zat ik hier ook nog onder de lucht van bruins & kwastquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef Stienn het volgende:
Werk, maar zit aan een straat, waar geen chix langs fietsen!
mjah van die troela's waar ik werk he... "wanneer kom je nou ook alweer?"quote:
wat een stel idioten onie. je wordt toch ingepland (nee niet met een t dat vink zieligquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mjah van die troela's waar ik werk he... "wanneer kom je nou ook alweer?"
GRRRRRRRR
en toen nog een keer "kan je nog een adresje meer doen?"
tjahh
mjah irritante lui die bejaarden hequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat een stel idioten onie. je wordt toch ingepland (nee niet met een t dat vink zielig)
wordt dat door bejaarden geregeld?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mjah irritante lui die bejaarden he
Nee door de Carint. Maar die sturen dan een brief naar die bejaarden. Die vervolgens dus mij gaan bellen om te checken enzo.. (stél je voor dat die brief niet kloptquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wordt dat door bejaarden geregeld?
god blixems hej. moet je carint zeggen dat ze geen tel nrs door moeten geven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee door de Carint. Maar die sturen dan een brief naar die bejaarden. Die vervolgens dus mij gaan bellen om te checken enzo.. (stél je voor dat die brief niet klopt)
en die bellen allemaal dus om 9 uur s'ochtends![]()
jawel anders kunnen mensen me ook niet afbellen en sta ik constant voor een dichte deurquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
god blixems hej. moet je carint zeggen dat ze geen tel nrs door moeten geven.
ow hmm.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jawel anders kunnen mensen me ook niet afbellen en sta ik constant voor een dichte deur
verder bevalt me baantje prima hoor... er zijn ergere baantjes toch!
Inderdaad, ging even heerlijk tekeer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Zeau, ben ik weer... Lekker weer 8 uurtjes gewerkt, zal wel moeten voor de vakantie!
T gaat er hier af joh, tyfusharde regen![]()
Je kunt hem overal gratis parkeren, of hij er aan het einde van de avond nog staat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weervanmiddag bij collega langsgeweest, ff plaatje draaien bij hem, nog best wel lastig
maar goed, dat moet je leren, hopen dat ik het straks thuis ook goed onder de knie krijg
LilDutchPrincess, ik had ff een vraagje: als je zaterdagavond naar New York gaat (voor de muziek) waar in de buurt van NY kun je dan allemaal gratis parkeren??? de parkeerplaats achter het station is helemaal opgebroken en in Q-Park De Brink kost het ¤ 9,-... hopen dat jij wat weet
EDIT: waar ik de auto gratis parkeren, in de buurt van NY, waarbij hij er aan het eind van de avond ook nog staat??quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt hem overal gratis parkeren, of hij er aan het einde van de avond nog staat is een ander verhaal.
op meeste plekken zal ie wel blijven staan. misschien een lief briefje van oom agent onder de ruitenwisserquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
EDIT: waar ik de auto gratis parkeren, in de buurt van NY, waarbij hij er aan het eind van de avond ook nog staat??![]()
ja hallo, ik blijf niet bezig, ik voeg een stuk toe aan mijn vraag/wens: een risico-op-een-boete-vrije-plekquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op meeste plekken zal ie wel blijven staan. misschien een lief briefje van oom agent onder de ruitenwisser
Hij kan ook nog in as opgaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op meeste plekken zal ie wel blijven staan. misschien een lief briefje van oom agent onder de ruitenwisser
Ga fietsen... veel goedkoper, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weervanmiddag bij collega langsgeweest, ff plaatje draaien bij hem, nog best wel lastig
maar goed, dat moet je leren, hopen dat ik het straks thuis ook goed onder de knie krijg
LilDutchPrincess, ik had ff een vraagje: als je zaterdagavond naar New York gaat (voor de muziek) waar in de buurt van NY kun je dan allemaal gratis parkeren??? de parkeerplaats achter het station is helemaal opgebroken en in Q-Park De Brink kost het ¤ 9,-... hopen dat jij wat weet
jah kun je je auto overal mee naartoe nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
fietsen vanuit Haaksbergen, dacht het nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ga fietsen... veel goedkoper, doe ik ook altijd.
Gratis (na 18.00) parkeren in Hengelo:
1. Rondom het stadhuis (denk ook aan het stuk voor de thiemsbrug aan de stadhuis kant).
2. Op de marskant, naast het oude politiebureau (radio niet in je auto laten zitten *kuch*).
3. Bornsestraat bijna op de hoek zitten een paar bedrijven met een leuke lege parkeerplaats.
4. Naast genux zit ook een bedrijven parkeerplaats waar je gewoon op kunt.
hehe nah ja was een ideequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fietsen vanuit Haaksbergen, dacht het nietmoet je 's nachts ook nog terug, als je hele avond gefeest/gedronken hebt, doe maar niet
thnx voor de tipswe gaan ff een keer kijken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah kun je je auto overal mee naartoe nemenwhehehehe!!!@12!!@!~~~~!`1~~!!!1!!!!einzweidreierenmetspek~!~!~!~!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
doet je toetsenbord het wel goed??quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehehe!!!@12!!@!~~~~!`1~~!!!1!!!!einzweidreierenmetspek~!~!~!~!!!!
ding blijft af en toe hangen zo te zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doet je toetsenbord het wel goed??
of hij heeft zo'n draadloos toetsenbord waar de verbinding niet helemaal stabiel van isquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ding blijft af en toe hangen zo te zienzlap
Jup, mijn vingers ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doet je toetsenbord het wel goed??
of hij had last van zn parkinsonquote:
klinkt plausibelquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of hij had last van zn parkinson
Ask Mo. Alli, weet dr alles vanquote:
quote:
Vermaak je je niet genoeg met ons hier?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt wel beetje henig hier.
ik heb in het fotoboek ook nog 2 tukkers gezien.
gister een en vandaag een en ik heb een link geplaatst. een uit denekamp en een uit weerselo.
jawelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vermaak je je niet genoeg met ons hier?
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawelvind donders mooi hier
maar hoe meer zielen hoe meer vreugd
veel plezier. ik ga slapenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Bassie gaat even avondetappe kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |