altijd handig, als je later belangrijk bent en visitekaartjes hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Dilpoma uitreiking was nais![]()
K heb geen geheugenstickie gekregen maar een balpen en een kaartje waar je je visitekaartjes in kan doen![]()
![]()
Staat ook nog een logo op van abn amro bankquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd handig, als je later belangrijk bent en visitekaartjes hebt![]()
dan moet je maar zorgen dat je daar komt te werken, anders lijkt dat zo raarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staat ook nog een logo op van abn amro bank![]()
* ReMcOrE kijkt in profiel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Tharalom het volgende:
Hey leuk topic!![]()
* Nieuw Tukkerlid meldt zich*![]()
ik schrok al toen ik het las, gelukkig maakt dat laatste stukje alles goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:50 schreef Tharalom het volgende:
Als Twente officieel tussen Dinkel en regge ligt woon ik eigenlijk niet in Twente....![]()
Ik woon in Overdinkel, maar kom oorspronkelijk uit Enschede![]()
dat hej mooi veur mekaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:58 schreef Tharalom het volgende:
Met mie get 't good, hep lekker weekend!
![]()
De Overdinkelnaren zijn trouwens rasechte tukkers, dat kan ik je wel vertellen![]()
Bevalt me wel goed in 't durp, hoewel ik nog erg vaak in Enschede te vinden ben (werk, stappen, vrienden e.d.)
Inderdaad, laat die details de volgende keer maar achterwege. Maar bekijk het van de positieve kant, het is er nu wel uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef Rumille het volgende:
Aaaaaaaaaah.
Mijn maag is ook weer leeg.
Er lag in de toiletpot een drol van zon 20 cm lang en de lengte van mijn duim was de breedte. Echt moeilijk om die eruit te krijgen.
Zal niemand boeien, maar goed.
Hallo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Tharalom het volgende:
Hey leuk topic!![]()
* Nieuw Tukkerlid meldt zich*![]()
sterkte dan maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben vanavond trouwens in new York, Hengelo te vinden
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staat ook nog een logo op van abn amro bank![]()
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sterkte dan maar![]()
neem aan dat je voor de DJs gaat dan he[..]
wat een goede manier van adverteren van de ABN
![]()
hoe vaak was jij je auto?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ging inderdaad voor de DJ's: A-lusion, Thilo en Trilok & Chiren... erg dik feestje, alle dikke klappers gehoord![]()
rond half 6 in m'n bed
eind van de middag m'n auto goed wassen en daarna in de was zetten, dan glimt hij weer helemaal van top tot teen![]()
![]()
ik was m'n auto 1 keer in de 2/3 weken, anders is er weinig wits meer aanquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe vaak was jij je auto?
ik heb m nog nooit gewassen. van de regen wordt ie heel mooi schoon
hallo Tharalomwelkom hiero.
ojah goedenmiddag iedereenben net een uur uit bed
uitslapen
tjah dan moet je ook geen witte auto kopenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was m'n auto 1 keer in de 2/3 weken, anders is er weinig wits meer aan
ik was trouwens 13.30 wakker
en je weet ook: wit is de shit!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah dan moet je ook geen witte auto kopen
ik heb een mooie rooie
en je weet: mooi rood is niet lelijk
en blauw is flauwquote:
of niet. als je sop op de auto gooit droogt het gelijk op en daar krijg je lelijke strepen van. maar daar heb je met een witte auto denk k minder last vanquote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nah ja het was in elk geval lekker weer om de auto te wassen he!!
nu heb je de auto gewassen en kun je m vol in de zon zetten. en dan kun je eieren bakkenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde hem vandaag gaan wassen en daarna in de was zetten, maar toch maar niet gedaan... omdat het te warm is, net wat Wouter zegt!!
stel slaapkoppen hier oniequote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Voer gvd eens wat uit man, lamme takken. Neem een voorbeeld aan mij, elke dag kei en keihard aan t werk![]()
goeie garpquote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Voer gvd eens wat uit man, lamme takken. Neem een voorbeeld aan mij, elke dag kei en keihard aan t werk![]()
morgen weer...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
het is maar wat je 'quote:
great minds think alikequote:
ik moet er acht. en tussendoor een uur pauze totaal. maar vanaf zaterdag op de campingquote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
och 3 uurtjesvind het wel prima zo
aach jonge tochquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Blawh het volgende:
Goedenavond.
Gewoon hele dag dit topic gemist.
heb jij geen vakantiewerk dan?quote:
deze week vrij, volgende week vrij, dan in 3 weken (de bouwvak) ruim over 100 uur maken, dan weer weekje vrij, dan weer weekje werken en dan is AH verleden tijd voor mijquote:
das nog geen 36 uur per weekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze week vrij, volgende week vrij, dan in 3 weken (de bouwvak) ruim over 100 uur maken, dan weer weekje vrij, dan weer weekje werken en dan is AH verleden tijd voor mij![]()
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das nog geen 36 uur per week
en wat ga je na de vakantie doen dan?
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baan
Echt aan het werk? Of vooral FOK! en pauzes?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baan
echt, echt aan het werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt aan het werk? Of vooral FOK! en pauzes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |