kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
[afbeelding]
dit is de biertafel
disclaimer: het is niet toegestaan de biertafel na te bouwen of te kopieren ©
edit: oja deze foto is best oud. toen waren de pijpjes nog bruin
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag dan maar weer op deze toch zonnige dag![]()
[..]
kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??
nu snap ik hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af isquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
dat dacht ik
de hoogte van de koelkast+blad is ongeveer gelijk aan een sta-tafel
aan de zijkant hebben we nog wieltjes en handvaten gemaakt zodat de biertafel makkelijk verplaatsbaar is
haha. zal ff kijken of ik daar tijd voor hebquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af is
maakt mie niks oet gek!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
toch wat minder drinken als je dat soort dingen niet eens meer weet!!![]()
Zeker mooie etappe, ik telde Freire al.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie etappe vandaag![]()
EDIT: op de laatste centimeter geklopt worden![]()
![]()
ja, ik dus ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker mooie etappe, ik telde Freire al.
true, truequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
De spanning en sensatie vergoedde veel.![]()
neuh jij bent liefquote:
uhhuhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh jij bent lief![]()
![]()
goedemorgen iedereen
mag ik jou knuffelen?quote:
Ik hoorde het ja. Gelukkig was ik met de auto.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiendag. zo maar weer eens met de bus tussen hengelo en almelo. Bah klote treinen rijden ook nooit....
jawel hoor... maar ik waarschuw je vast: ik bijtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik jou knuffelen?
ik heb zin in knuffelen
omg alweer? Gelukkig ben ik toevallig met de autoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiendag. zo maar weer eens met de bus tussen hengelo en almelo. Bah klote treinen rijden ook nooit....
* ReMcOrE stemt in!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn moeder stelt voor dat we almelo opheffen en het spoor eromheen leggen...![]()
dat maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jawel hoor... maar ik waarschuw je vast: ik bijt![]()
niks dervan!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omg alweer? Gelukkig ben ik toevallig met de auto
Mijn moeder stelt voor dat we almelo opheffen en het spoor eromheen leggen...![]()
Wouter ziet een kans bij Dréquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit.
wanneer kan ik langskomen?
knuffelen is toch fijnquote:
Arme Wouter, ik heb met je te doen. Ik zoek straks wel lekker die buitenlucht op hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:31 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgenlekker weertje. alleen jammer dat ik moet werken
ow wij gaan ook wel buiten zitten in de pauzequote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Arme Wouter, ik heb met je te doen. Ik zoek straks wel lekker die buitenlucht op hoor.![]()
Ook leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow wij gaan ook wel buiten zitten in de pauze
Ik twijfel nog. Oefenwedstrijden vind ik niet echt boeiend. Dan kijk ik nog liever naar een training.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:05 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog naar heracles toe straks?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:36 schreef Rumille het volgende:
Ik ben ooit naar Heracles - Dordrecht geweest.
2-1 verlies, maar wel een hele ervaring.
een echte balpen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Dilpoma uitreiking was nais![]()
K heb geen geheugenstickie gekregen maar een balpen en een kaartje waar je je visitekaartjes in kan doen![]()
![]()
muhahah een blik groentequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een echte balpen?bestaan die nog dan??
Mijn broertje kreeg een blikje bonduelle. Dus het kan nog erger![]()
WTF!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Joah, mooie ook nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een echte balpen?bestaan die nog dan??
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
WTF!
Van harte jongen. Hier heb je een blik groente, daar word je groot en sterk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |