Ik hoorde het ja. Gelukkig was ik met de auto.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiendag. zo maar weer eens met de bus tussen hengelo en almelo. Bah klote treinen rijden ook nooit....
jawel hoor... maar ik waarschuw je vast: ik bijtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik jou knuffelen?
ik heb zin in knuffelen
omg alweer? Gelukkig ben ik toevallig met de autoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:12 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiendag. zo maar weer eens met de bus tussen hengelo en almelo. Bah klote treinen rijden ook nooit....
* ReMcOrE stemt in!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn moeder stelt voor dat we almelo opheffen en het spoor eromheen leggen...![]()
dat maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jawel hoor... maar ik waarschuw je vast: ik bijt![]()
niks dervan!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omg alweer? Gelukkig ben ik toevallig met de auto
Mijn moeder stelt voor dat we almelo opheffen en het spoor eromheen leggen...![]()
Wouter ziet een kans bij Dréquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit.
wanneer kan ik langskomen?
knuffelen is toch fijnquote:
Arme Wouter, ik heb met je te doen. Ik zoek straks wel lekker die buitenlucht op hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:31 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgenlekker weertje. alleen jammer dat ik moet werken
ow wij gaan ook wel buiten zitten in de pauzequote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Arme Wouter, ik heb met je te doen. Ik zoek straks wel lekker die buitenlucht op hoor.![]()
Ook leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow wij gaan ook wel buiten zitten in de pauze
Ik twijfel nog. Oefenwedstrijden vind ik niet echt boeiend. Dan kijk ik nog liever naar een training.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:05 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog naar heracles toe straks?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:36 schreef Rumille het volgende:
Ik ben ooit naar Heracles - Dordrecht geweest.
2-1 verlies, maar wel een hele ervaring.
een echte balpen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Dilpoma uitreiking was nais![]()
K heb geen geheugenstickie gekregen maar een balpen en een kaartje waar je je visitekaartjes in kan doen![]()
![]()
muhahah een blik groentequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een echte balpen?bestaan die nog dan??
Mijn broertje kreeg een blikje bonduelle. Dus het kan nog erger![]()
WTF!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Joah, mooie ook nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
een echte balpen?bestaan die nog dan??
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
WTF!
Van harte jongen. Hier heb je een blik groente, daar word je groot en sterk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |