nu heb je de auto gewassen en kun je m vol in de zon zetten. en dan kun je eieren bakkenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde hem vandaag gaan wassen en daarna in de was zetten, maar toch maar niet gedaan... omdat het te warm is, net wat Wouter zegt!!
stel slaapkoppen hier oniequote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Voer gvd eens wat uit man, lamme takken. Neem een voorbeeld aan mij, elke dag kei en keihard aan t werk![]()
goeie garpquote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Voer gvd eens wat uit man, lamme takken. Neem een voorbeeld aan mij, elke dag kei en keihard aan t werk![]()
morgen weer...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
het is maar wat je 'quote:
great minds think alikequote:
ik moet er acht. en tussendoor een uur pauze totaal. maar vanaf zaterdag op de campingquote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
och 3 uurtjesvind het wel prima zo
aach jonge tochquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Blawh het volgende:
Goedenavond.
Gewoon hele dag dit topic gemist.
heb jij geen vakantiewerk dan?quote:
deze week vrij, volgende week vrij, dan in 3 weken (de bouwvak) ruim over 100 uur maken, dan weer weekje vrij, dan weer weekje werken en dan is AH verleden tijd voor mijquote:
das nog geen 36 uur per weekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze week vrij, volgende week vrij, dan in 3 weken (de bouwvak) ruim over 100 uur maken, dan weer weekje vrij, dan weer weekje werken en dan is AH verleden tijd voor mij![]()
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das nog geen 36 uur per week
en wat ga je na de vakantie doen dan?
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baan
Echt aan het werk? Of vooral FOK! en pauzes?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag 3 september begin ik aan mijn echte-fulltime-40 uur per week-lekker verdiende-baan
echt, echt aan het werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt aan het werk? Of vooral FOK! en pauzes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |