doen wequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
maar remco nee ik heb op het moment geen foto van de biertafel. moet je vanavond anders maar ff weervragen dan kan ik ff wat foto's plaatsen.
ik vond hem wel origineelquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens ik had gister ietsie van de tour gezien. gaat die gek de tour met loopgravenoorlog vergelijkenecht wel mooi hoor. zo'n tour
Hushovdquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:34 schreef Rumille het volgende:
Wie wint deze etappe denken jullie?
Denk ik niet Bas, zijn wel naar Jorg geweest maar hebben niet geschreeuwdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, ben er niet geweest. Wou nog even naar de wiezo gaan zaterdag, zat er helaas niet in. Werd alleen wel wakkergeschreeuwd door Roy & Co. volgens mij.
Lol ok, hoorde wel paar draken mijn naam schreeuwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk ik niet Bas, zijn wel naar Jorg geweest maar hebben niet geschreeuwd![]()
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lol ok, hoorde wel paar draken mijn naam schreeuwen.
Denk dat jullie het wel waren, dacht wel sowieso 2 stemmen te herkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijn! Check je mail ff
![]()
toch wat minder drinken als je dat soort dingen niet eens meer weet!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijn! Check je mail ff
![]()
bij mij thuis de tuin doen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:55 schreef Blawh het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor, kijken of ik nog wat nuttigs kan doen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |