Normaal? Die marijke is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kijk nou hoe lelijk...(ff hopen dat ze niet mee lurken hiero
) ok 2 zien er wel normaal uit maar die andere 4 finalisten.....
![]()
en allemaal blond wtf?
ik vind alleen die silvie beetje normaal uitzien. die andere zien er niet uit of lijken me te arrogant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kijk nou hoe lelijk...(ff hopen dat ze niet mee lurken hiero
) ok 2 zien er wel normaal uit maar die andere 4 finalisten.....
![]()
en allemaal blond wtf?
Dan houdt het feest voor jou idd heel snel op!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Neuj... ik hou niet van wielrennen...en overmatige aandacht eigenlijk ook niet... fotogeniek ben ik ook niej... dus nehhhhhhhhhhh
ik vind "wijven" niet lekker sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Normaal? Die marijke is gewoon lekker![]()
Blond ftw (alhoewel ik donker ook niet verkeerd vind![]()
)!
Echt lelijk vind ik alleen die Annemiek en Seline, die andere zien er 'normaal' uit en Marijke is idd de enige knappe. Al lijkt het wel een beetje een arrogante kop inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind alleen die silvie beetje normaal uitzien. die andere zien er niet uit of lijken me te arrogant.
kijk maar eens goed naar die lianne. die kijkt mie arrogant uit der doppenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt lelijk vind ik alleen die Annemiek en Seline, die andere zien er 'normaal' uit en Marijke is idd de enige knappe. Al lijkt het wel een beetje een arrogante kop inderdaad.
Lianne normaal?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Echt lelijk vind ik alleen die Annemiek en Seline, die andere zien er 'normaal' uit en Marijke is idd de enige knappe. Al lijkt het wel een beetje een arrogante kop inderdaad.
Niet zo oneerbiedigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik vind "wijven" niet lekker sorry![]()
en die 2 bedoelde ik ook met normaal.. die andere 4 zijn leuk als buurmeisje ofzo.. Maar rondemiss? :/
En die met dat mes is sowieso een creep...![]()
Vleeskeuringquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die foto is niet recht van voren, beetje moeilijke vleeskeuring dan.
Sprekoe later!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vleeskeuring!
Zo lekker slapen, morgen weer dagje bikkelen op t werk. Volg de discussie morgenaaf wel weer![]()
hehehe sorryy hoor... lievelijke dames dan!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo oneerbiedig! En arro, beetje mag wel
![]()
Rondemissen idd niet, zullen wel tot de finale doorgedrongen zijn door het overgrote deelneemsterveld(sarcasme jeweets
)
idd. als andrea had meegedaan dan zou de winnares al bekend zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo oneerbiedig! En arro, beetje mag wel
![]()
Rondemissen idd niet, zullen wel tot de finale doorgedrongen zijn door het overgrote deelneemsterveld(sarcasme jeweets
)
Maak even je beeldscherm schoon Wouter.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
idd. als andrea had meegedaan dan zou de winnares al bekend zijn
niet zo grappig doen jijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
idd. als andrea had meegedaan dan zou de winnares al bekend zijn
is schoon (ja geloof het of nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maak even je beeldscherm schoon Wouter.![]()
quote:
goedemorgen slaapkoppiequote:
is dat raar ??quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Stienn het volgende:
Pffu, wat een tuig rijd er hier in Almelo rond!
Dohhhhhhhhhhhhhh....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Stienn het volgende:
Pffu, wat een tuig rijd er hier in Almelo rond!
goedemorgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dohhhhhhhhhhhhhh....![]()
goedemorgen!!!
nee moet nog beginnen joh... 13.00quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedemorgen
nu alweer klaar met werken jah
ow ik dacht dat dat altijd smorgens wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee moet nog beginnen joh... 13.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |