Jaaajaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt, echt aan het werkFOK! is dan voor na het werk, als ik weer thuis ben
Dré, ik kom te werken op een accountantskantoor voor een baan waarbij ik veel mogelijkheden heb tot groeien, dus ik zal ook goed werk moeten leveren, denk dat er ook weinig tijd is voor FOK! o.i.d. omdat ik met veel dingen kennis moet gaan maken voor het einde van het (boek)jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JaaajaDat gaat vast nog wel meevallen
![]()
Ja ja, zo begon ik ook ieder schooljaar met de idealistische gedachte alles goed georderd te houden en echt veel eraan te gaan doen. Na een paar weken bleef er alleen weinig meer over van die gedachten en verviel ik in mijn oude patroon. Ben benieuwd hoe snel we jou hier onder werktijd weer terugzien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dré, ik kom te werken op een accountantskantoor voor een baan waarbij ik veel mogelijkheden heb tot groeien, dus ik zal ook goed werk moeten leveren, denk dat er ook weinig tijd is voor FOK! o.i.d. omdat ik met veel dingen kennis moet gaan maken voor het einde van het (boek)jaar
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dré, ik kom te werken op een accountantskantoor voor een baan waarbij ik veel mogelijkheden heb tot groeien, dus ik zal ook goed werk moeten leveren, denk dat er ook weinig tijd is voor FOK! o.i.d. omdat ik met veel dingen kennis moet gaan maken voor het einde van het (boek)jaar
daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar hebben we het nog wel over over een paar maandjes...
![]()
Bij elke fulltime baan zitten soms ff van die "lege" 10 minuutjes. Niemand (ok kuch bijna niemand) werkt 40 uur per week keihard aan een stuk door... ideale fok! uurtjes![]()
En nee dat betekent niet dat iemand verder niet hard werkt en gemotiveerd is
ik ga niet stemmen, het is een beetje 1 en een beetje 2quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef Blawh het volgende:
Deze discussie lijkt me een poll waardig.
Poll: Wanneer zien we Remco onder werktijd weer op FOK!?Op dag 1, direct uithulen na de ongroening. Na 2 weken, hij is te FOK!verslaafd. Na 3 maand, als de koffiemachine kapot is. Na 1 jaar, zijn collega's zijn op vakantie. Nooit, hij moet in de pauze wc's cleanen.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
eensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar hebben we het nog wel over over een paar maandjes...
![]()
Bij elke fulltime baan zitten soms ff van die "lege" 10 minuutjes. Niemand (ok kuch bijna niemand) werkt 40 uur per week keihard aan een stuk door... ideale fok! uurtjes![]()
En nee dat betekent niet dat iemand verder niet hard werkt en gemotiveerd is
komt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
enne remco we zien het wel na de vakantie
hoe meer zielen hoe meer vreugd oniequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hehehegeeft niks hoor Rem, vinden we alleen maar gezellig als je er ook bent...
![]()
*Gaat de tubantia kopen* WOOOOOOOWquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Die poll![]()
Jeuj, ben beroemd, sta in de Tubantia morgen, wie wil me aanraken?![]()
(naja, op mijn vaders naam sta ik in de krant
)
YEAHquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*Gaat de tubantia kopen* WOOOOOOOW
Lezerstour?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Die poll![]()
Jeuj, ben beroemd, sta in de Tubantia morgen, wie wil me aanraken?![]()
(naja, op mijn vaders naam sta ik in de krant
)
Jaaa hoooooooooooooooooooorrrrrrrrrr!! Plekkie 79 staat die wel hoorquote:
Thuis, ik had er geen kracht meer voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaaa hoooooooooooooooooooorrrrrrrrrr!! Plekkie 79 staat die wel hoor![]()
Waar was je zat.?
quote:
Tubantia?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
"Finalisten van de RondeMiss verkiezing bekend
Zoals aangekondigd zou het stemmen voor de eerste ronde van de RondeMiss-verkiezing tot 16 juli lopen. Welnu, de finalisten zijn bekend en de volgende zes kandidaten hebben zich voor de finale geplaatst. Tot de eerste renner op 29 juli in Parijs over de finish komt kan er worden gestemd. Gebruik daarvoor de stemknop in het rechtermenu.
Annemiek
Claudia
Lianne
Marijke
Seline
Silvie"
http://www.tctubantia.nl/specials/lezerstour/
YIKES!! wie bedenkt dat nou
moet jij daar niet aan meedoen??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
"Finalisten van de RondeMiss verkiezing bekend
Zoals aangekondigd zou het stemmen voor de eerste ronde van de RondeMiss-verkiezing tot 16 juli lopen. Welnu, de finalisten zijn bekend en de volgende zes kandidaten hebben zich voor de finale geplaatst. Tot de eerste renner op 29 juli in Parijs over de finish komt kan er worden gestemd. Gebruik daarvoor de stemknop in het rechtermenu.
Annemiek
Claudia
Lianne
Marijke
Seline
Silvie"
http://www.tctubantia.nl/specials/lezerstour/
YIKES!! wie bedenkt dat nou
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij daar niet aan meedoen??
kijk nou hoe lelijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij daar niet aan meedoen??
Neuj... ik hou niet van wielrennen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zat er ook net aan te denken, niks voor Dré?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |