goedemorgenquote:
Denneoord??quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb eigelijk helemaal geen zin meer om te werken. ik wil naar dennenoord
en ik moet nog heel veel aan mn verslag bezig
ook en ik ga daar werkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denneoord??Je gaat me toch niet zeggen dat je daar een week op vakantie gaat?
![]()
ooh ja is waar ook, wist dat iemand hier werkte maar wist niet meer wie! Waarom niet naar buitenland, te duur/geen zin?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook en ik ga daar werken
maar dat was al langer bekend hier hoor
Werk jij niet in de vakantie ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, ikke is er ook weer
toen ik vanmorgen wakker was ben ik auto gaan wassen en daarna ff flink in de was gezet... toen dat klaar was, ff naar de Media Markt in Enschede geweest, navigatiesysteempje kijken voor ouders
gaan we weer: deze week vrij, volgende week vrij, 3 weken daarna meer dan 100 uur (in de bouwvak), dan weer weekje vrij en dan weekje werken... daarna is het gebeurd en gaan we fulltime aan het werkquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk jij niet in de vakantie ofzo?![]()
foeiquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee dit topic :p wielrennen volg ik niet
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh ja is waar ook, wist dat iemand hier werkte maar wist niet meer wie! Waarom niet naar buitenland, te duur/geen zin?
ff tour kijken![]()
maar jij hebt je auto alweer gewassen?quote:
Ja gvd, ik volg dit topic niet hele dag en heb er totaal geen kracht voor om alles terug te lezen! Maar goed, bedankt voor je toelichtingquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaan we weer: deze week vrij, volgende week vrij, 3 weken daarna meer dan 100 uur (in de bouwvak), dan weer weekje vrij en dan weekje werken... daarna is het gebeurd en gaan we fulltime aan het werk![]()
Verschillen wij totaal van mening, men. Er is zoveel mooiers als Ommenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommen![]()
eeeecht nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Verschillen wij totaal van mening, men. Er is zoveel mooiers als Ommen![]()
![]()
nee, had het de hele week al opgeschoven, kwam er weer wat tussenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar jij hebt je auto alweer gewassen?
ie hebt gewoon tevölle tied
geen dankquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja gvd, ik volg dit topic niet hele dag en heb er totaal geen kracht voor om alles terug te lezen! Maar goed, bedankt voor je toelichting![]()
![]()
ojah ff gespiekt op pag 3 staat wel dat het te warm wasquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, had het de hele week al opgeschoven, kwam er weer wat tussenmaar vandaag is het dan wel gelukt
goed gespiektquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah ff gespiekt op pag 3 staat wel dat het te warm was
joah da kank waquote:
Neequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eeeecht niet
ommen is geweldig. vraag maar aan mn kameraden
quote:
ommen is mooi in zijn soort, Turkije/Spanje zijn toch andere soort vakanties, dus niet echt te vergelijken vind ikquote:
vakantie is zuipequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ommen is mooi in zijn soort, Turkije/Spanje zijn toch andere soort vakanties, dus niet echt te vergelijken vind ik
Schei uit man, heel ander sfeertje in Spanje/Griekenland.. Geeft een extra dimensie mee aan de vekansiequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vakantie is zuipe
en dat kan in spanje maar ook in NL
maar Spanje/Turkije is ook zon, zee en strand en dat heeft Dennenoord dan weer net nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vakantie is zuipe
en dat kan in spanje maar ook in NL
Ahhh joh gek... Siofok is zoveeeeeeeeel relaxter dan ommen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommen![]()
Siofok nog nooit geweest.. Malgrat/Mallorca/Alanya en dit jaar Kreta zijn de reizen die ik heb mee gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahhh joh gek... Siofok is zoveeeeeeeeel relaxter dan ommen...
Chilen aan Coca Cola Beach!! Loungen in de Renegade.... Schuimparty in de Palace... Zuipen in de Locomotion![]()
en in Ommen: Dennenoord...![]()
![]()
![]()
Siofok (hongarije dus)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Siofok nog nooit geweest.. Malgrat/Mallorca/Alanya en dit jaar Kreta zijn de reizen die ik heb mee gemaakt![]()
![]()
Niks geen last vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:10 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen luitjes
maar dennenoord heeft ook wel eens zon
en een vijver met een strand
achjah het maakt mij niets uit. maar ik denk dat ik in die hitte van spanje het helemaal niet volhoud. vorig jaar in hongarije benk al x half ziek vant strand afgegaan![]()
hahaha, het is al middagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen
daar zou het misschien ook aan gelegen kunnen hebben. elke dag waren we zwaar aan de vodkaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wel, maar dat had meer te maken met een liter wodka van de vorige avond.![]()
goedemorgen
that's the spiritquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
boeie... daar doen we in het weekend toch niet moeilijk over?? Beetje heanig an he!
ik ben ook aan het kijken naar een andere bak, heb een mooie VW Polo uit 2000 gezien, zwart metallicquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah ik heb nieuwe wielen gekocht voor mn auto
175 breed voor een vw polo uit 1990en zonder opel wieldoppen
ojah. jah vw zijn goede auto's hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook aan het kijken naar een andere bak, heb een mooie VW Polo uit 2000 gezien, zwart metallic![]()
ben ff wezen kijken, super strakke bakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah. jah vw zijn goede auto's he
foto's................!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben ff wezen kijken, super strakke bakhele mooie prijs voor de mijne geboden, voor de rest paar kleine puntjes aan de auto, maar die worden allemaal bijgewerkt (stoeprandschade aan voorvelgen bijvoorbeeld)
dus ik denk er nog heel ff over, maar is wel een heel mooi ding, 5.5 jaar vooruit in bouwjaar
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
foto's................!!!!!!!!!![]()
sorry dat ik wat traag wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |