oh...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stel je niet niet aan, je bent jonger dan mij
AMEN!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:13 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige hier die het echt NIKS vind?![]()
Had ik veel liever de Foo Fighters nog zien spelen![]()
neen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:13 schreef Haunter het volgende:
Stel je niet aan! Kijk naar het publiek!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wembley rockte het afgelopen uur, met de Foo Fighters.
Ja okay, dat heb ik meegekregen, maar ik ga er vanuit dat ze ook nog solo iets gaat doen..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:13 schreef Felixa het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Alicia Keys wel erg lekker zeg. (zap soms even naar NL3)
wtf? wanneer en waar is zij dan geweest?
Bij Keith Urban in NY, ze deden samen Gimme Shelter
het is bijna even humoristisch, he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat deze versterker ook tot 11?
Ik ookquote:
Ik vind dit ook echt vreselijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:13 schreef Haunter het volgende:
die zijn opgetogen dat ze bijna naar huis kunnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Stel je niet aan! Kijk naar het publiek!
*mee doe*quote:
Ja, ik mis McCartney. En Robbie Williams trouwens ook, die zet ook een goeie show neer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Hankster het volgende:
neen!
Paul McCartney had langs moeten komen
Dát rockte 2 jaar geleden zeg!
Dr gitaar is ook draadloosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef s0k het volgende:
Ik vind madonna met een gitaar in d'r handen net zoiets als een vrouw met een michelinster. Het klopt gewoon niet.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:15 schreef Hankster het volgende:
die zijn opgetogen dat ze bijna naar huis kunnen
In A'dam was het pas grappig. Toen stond d'r gitaar niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef s0k het volgende:
Ik vind madonna met een gitaar in d'r handen net zoiets als een vrouw met een michelinster. Het klopt gewoon niet.
ROBBIEquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik mis McCartney. En Robbie Williams trouwens ook, die zet ook een goeie show neer.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Hapertje het volgende:
Stel je niet aan! Kijk naar het publiek!
Toen deed wel meer het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
In A'dam was het pas grappig. Toen stond d'r gitaar niet aan.
Het is dan ook geen echt rockpubliek, je kan je op meerdere manier amuserenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat amuseert zich best, maar rock is het natuurlijk niet
Er is gelukkig meer dan rock!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat amuseert zich best, maar rock is het natuurlijk niet
Tja, ik ben ook geen fan. Maar tijdens Live 8 was hij super.quote:
Pfff, ze deed 2 tours geleden vrij wel alleen nieuwere nummers, maar als ze haar oude nummers zelden meer doet hoor je nog veel meer mensen klagen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef N.icka het volgende:
Het muzikale moet ze duidelijk van andere hebben , ze teert nog wat op oude roem
Volgens het Amerikaanse magazine Forbes in 2007 de meest invloedrijke muzikantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef N.icka het volgende:
Het muzikale moet ze duidelijk van andere hebben , ze teert nog wat op oude roem
Welnee man dit is juist leuk , net het Eurosongfestival , lekker stomme zangeresjes uitlachenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
er komt niemand meer, dus degene die 't niet aan staat![]()
![]()
![]()
![]()
Zorgwekkendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens het Amerikaanse magazine Forbes in 2007 de meest invloedrijke muzikant.
Ook welcome backquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
En dan zijn ze kwaad als ik m'n batterijen niet scheid.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hankster het volgende:
wie misten we vandaag?
Macca
Queen+Paul Rodgers
U2
Robbie Williams
The Who
David Bowie
George Michael
neen, toen was hij zeer matig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook geen fan. Maar tijdens Live 8 was hij super.
Proestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens het Amerikaanse magazine Forbes in 2007 de meest invloedrijke muzikant.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
Ruim 100 doden bij aanslagen Irak
<knip>
En dan zijn ze kwaad als ik m'n batterijen niet scheid.
No Doubt had ik ook wel leuk gevonden!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hankster het volgende:
wie misten we vandaag?
Macca
Queen+Paul Rodgers
U2
Robbie Williams
The Who
David Bowie
George Michael
jij weet ook echt werkelijk niets van muziek he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:20 schreef Hapertje het volgende:
Gelukkig geen pink floyd... teren op oude meuk zeg
Net als Prince en Michael Jackson... Alledrie uit 1958...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:18 schreef Cee het volgende:
Tja, het doet me niets, ik vind 'r wel leuk maar de optredens die ik zie laten me koud. Maar, petje af voor 't mens, volgend jaar wordt ze al weer 50!
Nu ja, dansen en nog zingen ook....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef Hapertje het volgende:
Dit is zangtechnisch niet haar sterkste nummer
Sorry... ik vind dat takkemuziek!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef Hankster het volgende:
[..]
jij weet ook echt werkelijk niets van muziek he?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef Hapertje het volgende:
Dit is zangtechnisch niet haar sterkste nummer
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef Hankster het volgende:
[..]
jij weet ook echt werkelijk niets van muziek he?
precies..dat zeg ikquote:
Strakjes... in de U.S. of A.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Kw4Kje het volgende:
Wanneer komt roger waters?
niet strakjes...echt pas rond een uur of 3 geloof ik, als het niet later is. Hij is den een na laatste act in NYquote:
Strakjes dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef Hankster het volgende:
niet strakjes...echt pas rond een uur of 3 geloof ik, als het niet later is. Hij is den een na laatste act in NY
d'oh, bij de meeste artiesten was het nog licht buitenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef Hapertje het volgende:
En.... ze verbruikt het meeste stroom vandaag!
Dan pas!? Moet me pa maar even opblijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef Hankster het volgende:
[..]
niet strakjes...echt pas rond een uur of 3 geloof ik, als het niet later is. Hij is den een na laatste act in NY
de zangkwalitieiten houden niet over maar de show is erg strak...............leuke overgang naar hung up inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef Cee het volgende:
Leuke overgang naar Hung Up.
Alleen Roger Taylor was er even met die trommelaars en drummers van de FF en RHCP.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hankster het volgende:
wie misten we vandaag?
...
Queen+Paul Rodgers
...
en Metallica en Duran Duranquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Hapertje het volgende:
Een van de hoogtepunten vandaag! Met Foo Fighters en Snow Patrol!
Ik kan me nog een Hitkrantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Étoile het volgende:
Fantastisch die Madonna. (bijna) 50 en dan zo uit je dak gaan! Goede look ook. Ik heb er wel respect voor!
ze is moe natuurlijk.quote:
Absoluut en mooi getyptquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Étoile het volgende:
Fantastisch die Madonna. (bijna) 50 en dan zo uit je dak gaan! Goede look ook. Ik heb er wel respect voor!
Ik blijf nog op voor The Smashing Pumpkins in NYquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef achterop23 het volgende:
wat zijn nog de dingen om naar uit te kijken???
erik dekker @ NOSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef achterop23 het volgende:
ja klopt...maakte iets goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
Alleen Roger Taylor was er even met die trommelaars en drummers van de FF en RHCP.
Over een halfuurtje zijn ze er weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef ABBAfan het volgende:
BBC kapt ermee???
Nee, ze gaan verder na het nieuws.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef ABBAfan het volgende:
BBC kapt ermee???
that's the question.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef Elusive het volgende:
wanneer zou die filemon uit de kast komen?
Ijk kijk nu linkin Park op Japan streamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef achterop23 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef Elusive het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef Elusive het volgende:
Ja met dat neusje!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet naar Filemon kijken zonder aan Koefnoen te denken.
hoe laat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik blijf nog op voor The Smashing Pumpkins in NY
Indeed!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:35 schreef Toad het volgende:
Muzikaal hoogtepunt tot nu toe: John Mayer.
Wat mij betreft had zijn nekje al veel erder omgedraaid mogen wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:36 schreef broer het volgende:
"Kortom, wat headlights van vandaag."
Die Giel wordt met de dag dommer, of niet?
Laat:quote:
pff, dat gaat een latertje wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Laat:
nu eerst Melissa Etheridge
Alicia Keys
Dave Matthews
Kelly Clarkson
Kanye West
Bon Jovi
Smashing Pumpkins
Roger Waters
Police
In NY is het zo'n 6 uur later als hier?quote:
Nu op nl 3quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:38 schreef Brahimov het volgende:
mijn highlights tot nu toe:
Foo Fighters![]()
Snow Patrol![]()
Corinne Bailey Rey![]()
veel te weinig Beastie Boys gezien![]()
Zeker. Wel pinkpop uitzenden, maar niet fields of rock, we zien trouwens nu alleen maar herhalingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af voor wie er op NL 3 tv wordt gemaakt. Niet voor de kijkers, geloof ik, meer voor de eigen ego's. Iedere keer als ik heel eventjes overschakelde, was het net zo tenenkrommend als tijdens Live 8.
Zes uur vroeger, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef Susie het volgende:
In NY is het zo'n 6 uur later als hier?
ja, maar alleen met een duetje, ze gaat straks lekker nog meer zingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:35 schreef Kickmaster het volgende:
alicia is toch al geweest?
Argh, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zes uur vroeger, om precies te zijn.
Hoogtepunt tot nu toe voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Pharell
Best tof moet ik zeggen.
Klinken nog even lekker als 20 jaar geledenquote:
Eén lekker nummer meer niet. Laat ze nou lekker mee zingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Wat zien al die mensen toch in Linkin Park?
Linkin Park in een notendopquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
"One thing, and I don't know whyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Uhm, die "reportage" was juist om aan te geven hoe stompzinnig die Amerikanen hiermee omgaan. Ze hebben daar een kermis om het stadion gebouwd en vreten zich voor het concert eerst vol met hotdogs en hamburgers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik zapte net toevallig langs ned 3 toen BBC was afgelopen, zie ik Filemon uit een LIMO stappen in NEW YORK en in allerlei kermisattracties zitten... EN DAT VAN ONS BELASTINGGELD!!!!!Wat een stomme zender is het ook... Nou goed heb verder de hele avond geen Ned 3 gezien, dus me niet geergerd....
![]()
oefffff alles wat ik nu nog zou willen zien, wordt te laat.. dus ik zegiedereen, ik ga pitten!
![]()
Laatste is overigens best verstandig.. ik heb één keer impulsief op lege maag een concert bezocht... 5 uur buiten in de rij gestaan, 2 uur concert.. tegen de tijd van de toegift had ik liever een broodjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, die "reportage" was juist om aan te geven hoe stompzinnig die Amerikanen hiermee omgaan. Ze hebben daar een kermis om het stadion gebouwd en vreten zich voor het concert eerst vol met hotdogs en hamburgers.![]()
Reclame nuquote:Op zondag 8 juli 2007 00:04 schreef Remzz het volgende:
Giel en Sophie zullen er zo ondertussen ook wel genoeg van hebben lijkt mij zo. Bovendien is de uitzending bijna een exacte radiouitzending. Als je geen beeld had had je dezelfde informatie.
Kan deze post stickie om de 20 minuten ?quote:
AFIquote:Op zondag 8 juli 2007 00:12 schreef Aoristus het volgende:
wie zijn die homo's op ned 3 ?
Daar word ik nou niet warm of koud van.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ze kan zeker zingen, maar ik word er niet warm of koud van. Ik hoop dat ze Alicia Keys nog laten zien.
Uit dat Korg keyboard tovert ie alle vertrouwde UB40 riedeltjesquote:Op zondag 8 juli 2007 00:12 schreef Toad het volgende:
UB40 is wel lekker bezig daar.
is het nog altijd roze?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:07 schreef Felixa het volgende:
Joss heeft wel mooie haarkleur ook!
Bij madonna ook al, ik hoop niet dat het mode wordt, anders wil ik mijn fiets er in kwijtquote:Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef Elusive het volgende:
kameeltenen op de beeb!
Een soort zwart met een donkerpaarse/rode gloed-achtige kleur.quote:
dat dus.. ik vond 'r blond toch leukerquote:Op zondag 8 juli 2007 00:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Een soort zwart met een donkerpaarse/rode gloed-achtige kleur.
Iets wat ik niet van haar zo verwachtquote:Op zondag 8 juli 2007 00:19 schreef alors het volgende:
Alicia in slammin roze!
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Enrique Iglesias![]()
Zien jullie Alicia op de streams?
Waarschijnlijk in hun hotel, maar ze zenden het optreden nu uit op Ned 3!quote:
In hun hotelkamer. Maar, op NL3 zijn ze nog live in Londen.quote:
Al gevonden ??quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Enrique Iglesias![]()
Zien jullie Alicia op de streams?
Nee, ik heb geen geluid op mijn pc dus dan houdt het een beetje op. Maar bedanktquote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Al gevonden ??
Anders de usa New York stream
Weet je wat het kutte is het begint netquote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef Susie het volgende:
Ik sluit af met Foo Fighters op Ned 3
Shit ik dacht geen slaptablet nodig te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef Toad het volgende:
Straks Macy Gray en daarna de Dave Matthews band. Het houdt niet op!
Slaptabletquote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit ik dacht geen slaptablet nodig te hebben
Dat ga ik niet volhouden...wordt wel erg laat dan.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef Felixa het volgende:
Lenny Kravitz sluit af in Rio.
Dat is waar, ik neem er maar een slaptabletje bij, voor de zekerheidquote:
Ze heeft wel veel noten op haar zang en het is altijd beter dan Chris Zegers op 3quote:Op zondag 8 juli 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Sarah Brightman op de BBC, daar zit ik echt op te wachten
Nu speelt Macy Gray, dan Jorge Benjor (wie kent hem niet) en dan Lenny Kravitz.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet volhouden...wordt wel erg laat dan.
Daar heb je hélemaal gelijk in.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
...en het is altijd beter dan Chris Zegers op 3
Grootste Braziliaanse artiest ooit, let maar op, gaat een flink feest worden als hij optreed.quote:
Dus nog zeker ruim een uur ofzo?? Hmmm, tja....met een beetje mazzel zie ik er morgen nog wat van. Iemand er al achter hoe lang ze de streams laten draaien enzo?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nu speelt Macy Gray, dan Jorge Benjor (wie kent hem niet) en dan Lenny Kravitz.
Ik ga door tot het bittere eind, hoef toch niks te doen morgen, lekker uitslapen![]()
Ik ook, heerlijk hequote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet nog steeds van Ub40![]()
Stelletje ouwe gasten inmiddels maar doen het nog prima
Ze gaan vrolijk nog door. Geen idee hoeveel nummers ik al gehoord heb.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet nog steeds van Ub40![]()
Stelletje ouwe gasten inmiddels maar doen het nog prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |