Pfff, ze deed 2 tours geleden vrij wel alleen nieuwere nummers, maar als ze haar oude nummers zelden meer doet hoor je nog veel meer mensen klagen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef N.icka het volgende:
Het muzikale moet ze duidelijk van andere hebben , ze teert nog wat op oude roem
Volgens het Amerikaanse magazine Forbes in 2007 de meest invloedrijke muzikantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef N.icka het volgende:
Het muzikale moet ze duidelijk van andere hebben , ze teert nog wat op oude roem
Welnee man dit is juist leuk , net het Eurosongfestival , lekker stomme zangeresjes uitlachenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
er komt niemand meer, dus degene die 't niet aan staat![]()
![]()
![]()
![]()
Zorgwekkendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens het Amerikaanse magazine Forbes in 2007 de meest invloedrijke muzikant.
Ook welcome backquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
En dan zijn ze kwaad als ik m'n batterijen niet scheid.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hankster het volgende:
wie misten we vandaag?
Macca
Queen+Paul Rodgers
U2
Robbie Williams
The Who
David Bowie
George Michael
neen, toen was hij zeer matig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook geen fan. Maar tijdens Live 8 was hij super.
Proestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens het Amerikaanse magazine Forbes in 2007 de meest invloedrijke muzikant.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
Ruim 100 doden bij aanslagen Irak
<knip>
En dan zijn ze kwaad als ik m'n batterijen niet scheid.
No Doubt had ik ook wel leuk gevonden!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hankster het volgende:
wie misten we vandaag?
Macca
Queen+Paul Rodgers
U2
Robbie Williams
The Who
David Bowie
George Michael
jij weet ook echt werkelijk niets van muziek he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:20 schreef Hapertje het volgende:
Gelukkig geen pink floyd... teren op oude meuk zeg
Net als Prince en Michael Jackson... Alledrie uit 1958...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:18 schreef Cee het volgende:
Tja, het doet me niets, ik vind 'r wel leuk maar de optredens die ik zie laten me koud. Maar, petje af voor 't mens, volgend jaar wordt ze al weer 50!
Nu ja, dansen en nog zingen ook....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef Hapertje het volgende:
Dit is zangtechnisch niet haar sterkste nummer
Sorry... ik vind dat takkemuziek!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef Hankster het volgende:
[..]
jij weet ook echt werkelijk niets van muziek he?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef Hapertje het volgende:
Dit is zangtechnisch niet haar sterkste nummer
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef Hankster het volgende:
[..]
jij weet ook echt werkelijk niets van muziek he?
precies..dat zeg ikquote:
Strakjes... in de U.S. of A.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Kw4Kje het volgende:
Wanneer komt roger waters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |