*mee doe*quote:
Ja, ik mis McCartney. En Robbie Williams trouwens ook, die zet ook een goeie show neer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Hankster het volgende:
neen!
Paul McCartney had langs moeten komen
Dát rockte 2 jaar geleden zeg!
Dr gitaar is ook draadloosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef s0k het volgende:
Ik vind madonna met een gitaar in d'r handen net zoiets als een vrouw met een michelinster. Het klopt gewoon niet.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:15 schreef Hankster het volgende:
die zijn opgetogen dat ze bijna naar huis kunnen
In A'dam was het pas grappig. Toen stond d'r gitaar niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef s0k het volgende:
Ik vind madonna met een gitaar in d'r handen net zoiets als een vrouw met een michelinster. Het klopt gewoon niet.
ROBBIEquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik mis McCartney. En Robbie Williams trouwens ook, die zet ook een goeie show neer.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Hapertje het volgende:
Stel je niet aan! Kijk naar het publiek!
Toen deed wel meer het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
In A'dam was het pas grappig. Toen stond d'r gitaar niet aan.
Het is dan ook geen echt rockpubliek, je kan je op meerdere manier amuserenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat amuseert zich best, maar rock is het natuurlijk niet
Er is gelukkig meer dan rock!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat amuseert zich best, maar rock is het natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |