that's the question.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef Elusive het volgende:
wanneer zou die filemon uit de kast komen?
Ijk kijk nu linkin Park op Japan streamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef achterop23 het volgende:
wat zijn nog de dingen om naar uit te kijken???
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef Elusive het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef Elusive het volgende:
Ja met dat neusje!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet naar Filemon kijken zonder aan Koefnoen te denken.
hoe laat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik blijf nog op voor The Smashing Pumpkins in NY
Indeed!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:35 schreef Toad het volgende:
Muzikaal hoogtepunt tot nu toe: John Mayer.
Wat mij betreft had zijn nekje al veel erder omgedraaid mogen wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:36 schreef broer het volgende:
"Kortom, wat headlights van vandaag."
Die Giel wordt met de dag dommer, of niet?
Laat:quote:
pff, dat gaat een latertje wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Laat:
nu eerst Melissa Etheridge
Alicia Keys
Dave Matthews
Kelly Clarkson
Kanye West
Bon Jovi
Smashing Pumpkins
Roger Waters
Police
In NY is het zo'n 6 uur later als hier?quote:
Nu op nl 3quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:38 schreef Brahimov het volgende:
mijn highlights tot nu toe:
Foo Fighters![]()
Snow Patrol![]()
Corinne Bailey Rey![]()
veel te weinig Beastie Boys gezien![]()
Zeker. Wel pinkpop uitzenden, maar niet fields of rock, we zien trouwens nu alleen maar herhalingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af voor wie er op NL 3 tv wordt gemaakt. Niet voor de kijkers, geloof ik, meer voor de eigen ego's. Iedere keer als ik heel eventjes overschakelde, was het net zo tenenkrommend als tijdens Live 8.
Zes uur vroeger, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef Susie het volgende:
In NY is het zo'n 6 uur later als hier?
ja, maar alleen met een duetje, ze gaat straks lekker nog meer zingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:35 schreef Kickmaster het volgende:
alicia is toch al geweest?
Argh, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zes uur vroeger, om precies te zijn.
Hoogtepunt tot nu toe voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Pharell
Best tof moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |