niet strakjes...echt pas rond een uur of 3 geloof ik, als het niet later is. Hij is den een na laatste act in NYquote:
Strakjes dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef Hankster het volgende:
niet strakjes...echt pas rond een uur of 3 geloof ik, als het niet later is. Hij is den een na laatste act in NY
d'oh, bij de meeste artiesten was het nog licht buitenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef Hapertje het volgende:
En.... ze verbruikt het meeste stroom vandaag!
Dan pas!? Moet me pa maar even opblijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef Hankster het volgende:
[..]
niet strakjes...echt pas rond een uur of 3 geloof ik, als het niet later is. Hij is den een na laatste act in NY
de zangkwalitieiten houden niet over maar de show is erg strak...............leuke overgang naar hung up inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef Cee het volgende:
Leuke overgang naar Hung Up.
Alleen Roger Taylor was er even met die trommelaars en drummers van de FF en RHCP.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hankster het volgende:
wie misten we vandaag?
...
Queen+Paul Rodgers
...
en Metallica en Duran Duranquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Hapertje het volgende:
Een van de hoogtepunten vandaag! Met Foo Fighters en Snow Patrol!
Ik kan me nog een Hitkrantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Étoile het volgende:
Fantastisch die Madonna. (bijna) 50 en dan zo uit je dak gaan! Goede look ook. Ik heb er wel respect voor!
ze is moe natuurlijk.quote:
Absoluut en mooi getyptquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Étoile het volgende:
Fantastisch die Madonna. (bijna) 50 en dan zo uit je dak gaan! Goede look ook. Ik heb er wel respect voor!
Ik blijf nog op voor The Smashing Pumpkins in NYquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef achterop23 het volgende:
wat zijn nog de dingen om naar uit te kijken???
erik dekker @ NOSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef achterop23 het volgende:
wat zijn nog de dingen om naar uit te kijken???
ja klopt...maakte iets goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
Alleen Roger Taylor was er even met die trommelaars en drummers van de FF en RHCP.
Over een halfuurtje zijn ze er weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef ABBAfan het volgende:
BBC kapt ermee???
Nee, ze gaan verder na het nieuws.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef ABBAfan het volgende:
BBC kapt ermee???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |