Klinken nog even lekker als 20 jaar geledenquote:
Eén lekker nummer meer niet. Laat ze nou lekker mee zingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Wat zien al die mensen toch in Linkin Park?
Linkin Park in een notendopquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
"One thing, and I don't know whyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Uhm, die "reportage" was juist om aan te geven hoe stompzinnig die Amerikanen hiermee omgaan. Ze hebben daar een kermis om het stadion gebouwd en vreten zich voor het concert eerst vol met hotdogs en hamburgers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik zapte net toevallig langs ned 3 toen BBC was afgelopen, zie ik Filemon uit een LIMO stappen in NEW YORK en in allerlei kermisattracties zitten... EN DAT VAN ONS BELASTINGGELD!!!!!Wat een stomme zender is het ook... Nou goed heb verder de hele avond geen Ned 3 gezien, dus me niet geergerd....
![]()
oefffff alles wat ik nu nog zou willen zien, wordt te laat.. dus ik zegiedereen, ik ga pitten!
![]()
Laatste is overigens best verstandig.. ik heb één keer impulsief op lege maag een concert bezocht... 5 uur buiten in de rij gestaan, 2 uur concert.. tegen de tijd van de toegift had ik liever een broodjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, die "reportage" was juist om aan te geven hoe stompzinnig die Amerikanen hiermee omgaan. Ze hebben daar een kermis om het stadion gebouwd en vreten zich voor het concert eerst vol met hotdogs en hamburgers.![]()
Reclame nuquote:Op zondag 8 juli 2007 00:04 schreef Remzz het volgende:
Giel en Sophie zullen er zo ondertussen ook wel genoeg van hebben lijkt mij zo. Bovendien is de uitzending bijna een exacte radiouitzending. Als je geen beeld had had je dezelfde informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |