Klinken nog even lekker als 20 jaar geledenquote:
Eén lekker nummer meer niet. Laat ze nou lekker mee zingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Wat zien al die mensen toch in Linkin Park?
Linkin Park in een notendopquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
"One thing, and I don't know whyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Uhm, die "reportage" was juist om aan te geven hoe stompzinnig die Amerikanen hiermee omgaan. Ze hebben daar een kermis om het stadion gebouwd en vreten zich voor het concert eerst vol met hotdogs en hamburgers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik zapte net toevallig langs ned 3 toen BBC was afgelopen, zie ik Filemon uit een LIMO stappen in NEW YORK en in allerlei kermisattracties zitten... EN DAT VAN ONS BELASTINGGELD!!!!!Wat een stomme zender is het ook... Nou goed heb verder de hele avond geen Ned 3 gezien, dus me niet geergerd....
![]()
oefffff alles wat ik nu nog zou willen zien, wordt te laat.. dus ik zegiedereen, ik ga pitten!
![]()
Laatste is overigens best verstandig.. ik heb één keer impulsief op lege maag een concert bezocht... 5 uur buiten in de rij gestaan, 2 uur concert.. tegen de tijd van de toegift had ik liever een broodjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm, die "reportage" was juist om aan te geven hoe stompzinnig die Amerikanen hiermee omgaan. Ze hebben daar een kermis om het stadion gebouwd en vreten zich voor het concert eerst vol met hotdogs en hamburgers.![]()
Reclame nuquote:Op zondag 8 juli 2007 00:04 schreef Remzz het volgende:
Giel en Sophie zullen er zo ondertussen ook wel genoeg van hebben lijkt mij zo. Bovendien is de uitzending bijna een exacte radiouitzending. Als je geen beeld had had je dezelfde informatie.
Kan deze post stickie om de 20 minuten ?quote:
AFIquote:Op zondag 8 juli 2007 00:12 schreef Aoristus het volgende:
wie zijn die homo's op ned 3 ?
Daar word ik nou niet warm of koud van.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ze kan zeker zingen, maar ik word er niet warm of koud van. Ik hoop dat ze Alicia Keys nog laten zien.
Uit dat Korg keyboard tovert ie alle vertrouwde UB40 riedeltjesquote:Op zondag 8 juli 2007 00:12 schreef Toad het volgende:
UB40 is wel lekker bezig daar.
is het nog altijd roze?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:07 schreef Felixa het volgende:
Joss heeft wel mooie haarkleur ook!
Bij madonna ook al, ik hoop niet dat het mode wordt, anders wil ik mijn fiets er in kwijtquote:Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef Elusive het volgende:
kameeltenen op de beeb!
Een soort zwart met een donkerpaarse/rode gloed-achtige kleur.quote:
dat dus.. ik vond 'r blond toch leukerquote:Op zondag 8 juli 2007 00:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Een soort zwart met een donkerpaarse/rode gloed-achtige kleur.
Iets wat ik niet van haar zo verwachtquote:Op zondag 8 juli 2007 00:19 schreef alors het volgende:
Alicia in slammin roze!
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Enrique Iglesias![]()
Zien jullie Alicia op de streams?
Waarschijnlijk in hun hotel, maar ze zenden het optreden nu uit op Ned 3!quote:
In hun hotelkamer. Maar, op NL3 zijn ze nog live in Londen.quote:
Al gevonden ??quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Enrique Iglesias![]()
Zien jullie Alicia op de streams?
Nee, ik heb geen geluid op mijn pc dus dan houdt het een beetje op. Maar bedanktquote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Al gevonden ??
Anders de usa New York stream
Weet je wat het kutte is het begint netquote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef Susie het volgende:
Ik sluit af met Foo Fighters op Ned 3
Shit ik dacht geen slaptablet nodig te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef Toad het volgende:
Straks Macy Gray en daarna de Dave Matthews band. Het houdt niet op!
Slaptabletquote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit ik dacht geen slaptablet nodig te hebben
Dat ga ik niet volhouden...wordt wel erg laat dan.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef Felixa het volgende:
Lenny Kravitz sluit af in Rio.
Dat is waar, ik neem er maar een slaptabletje bij, voor de zekerheidquote:
Ze heeft wel veel noten op haar zang en het is altijd beter dan Chris Zegers op 3quote:Op zondag 8 juli 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Sarah Brightman op de BBC, daar zit ik echt op te wachten
Nu speelt Macy Gray, dan Jorge Benjor (wie kent hem niet) en dan Lenny Kravitz.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet volhouden...wordt wel erg laat dan.
Daar heb je hélemaal gelijk in.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
...en het is altijd beter dan Chris Zegers op 3
Grootste Braziliaanse artiest ooit, let maar op, gaat een flink feest worden als hij optreed.quote:
Dus nog zeker ruim een uur ofzo?? Hmmm, tja....met een beetje mazzel zie ik er morgen nog wat van. Iemand er al achter hoe lang ze de streams laten draaien enzo?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nu speelt Macy Gray, dan Jorge Benjor (wie kent hem niet) en dan Lenny Kravitz.
Ik ga door tot het bittere eind, hoef toch niks te doen morgen, lekker uitslapen![]()
Ik ook, heerlijk hequote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet nog steeds van Ub40![]()
Stelletje ouwe gasten inmiddels maar doen het nog prima
Ze gaan vrolijk nog door. Geen idee hoeveel nummers ik al gehoord heb.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet nog steeds van Ub40![]()
Stelletje ouwe gasten inmiddels maar doen het nog prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |