Weet je wat het kutte is het begint netquote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef Susie het volgende:
Ik sluit af met Foo Fighters op Ned 3
Shit ik dacht geen slaptablet nodig te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef Toad het volgende:
Straks Macy Gray en daarna de Dave Matthews band. Het houdt niet op!
Slaptabletquote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit ik dacht geen slaptablet nodig te hebben
Dat ga ik niet volhouden...wordt wel erg laat dan.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef Felixa het volgende:
Lenny Kravitz sluit af in Rio.
Dat is waar, ik neem er maar een slaptabletje bij, voor de zekerheidquote:
Ze heeft wel veel noten op haar zang en het is altijd beter dan Chris Zegers op 3quote:Op zondag 8 juli 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Sarah Brightman op de BBC, daar zit ik echt op te wachten
Nu speelt Macy Gray, dan Jorge Benjor (wie kent hem niet) en dan Lenny Kravitz.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet volhouden...wordt wel erg laat dan.
Daar heb je hélemaal gelijk in.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
...en het is altijd beter dan Chris Zegers op 3
Grootste Braziliaanse artiest ooit, let maar op, gaat een flink feest worden als hij optreed.quote:
Dus nog zeker ruim een uur ofzo?? Hmmm, tja....met een beetje mazzel zie ik er morgen nog wat van. Iemand er al achter hoe lang ze de streams laten draaien enzo?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nu speelt Macy Gray, dan Jorge Benjor (wie kent hem niet) en dan Lenny Kravitz.
Ik ga door tot het bittere eind, hoef toch niks te doen morgen, lekker uitslapen![]()
Ik ook, heerlijk hequote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet nog steeds van Ub40![]()
Stelletje ouwe gasten inmiddels maar doen het nog prima
Ze gaan vrolijk nog door. Geen idee hoeveel nummers ik al gehoord heb.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet nog steeds van Ub40![]()
Stelletje ouwe gasten inmiddels maar doen het nog prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |