quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:01 schreef X-fi het volgende:
Ik heb zelf in gedachten dat ik de halve finale en finale extra pittig ga maken. Dit om te kijken wie echte ballen heeft! Ik dacht zelf aan Nordschleife en Laguna Seca..
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
uche uche laguna seca uche uche nordsleiffe uche
misschien wel gewoon R4?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:28 schreef rival het volgende:
en zullen we deze keer een S klasse er in gooien!
de halve of de hele finale
om een R4 bak op de weg te houden moet je ook nog goed je best doen hoor. zolang het maar geen R1 wordtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef Heintje het volgende:
Om een R bak op de wep te houden heb je minder skill nodig dan een S bak.
Ik zou dan gaan voor een A en een S klasse race.
Ik denk dat de R bakken meer geschikt zijn voor de qualli.
Je kan in de SP ook zien welke tijden iemand gereden heeft in een event.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat we ook kunnen doen is een 5 tal tournooien... voor elke klasse 1
en dan op het einde van de rit (D C B A S) kijken wie de overall champion is..
moeten we wel een puntensysteem hebben.
dit tournooi zou dan ook gewoon een half jaar kunnen duren... elke maand 1?
ik denk dat de time trials toch iets makkeljiker zijn. en het meest eerlijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je kan in de SP ook zien welke tijden iemand gereden heeft in een event.
Pak dan gewoon uit elke klasse een race en kijk daar naar de totaal tijden. (dan gaat het ook niet om een perfecte ronden maar om een goede tijd over een aantal ronde)
Alleen weet ik zo niet welke races daarvoor geschikt zijn. Endurence zijn wel erg lang daarvoor. En de champion ships kun je niet zomaar een race doen. Dan moet je ze allemaal doen. (of je zit weer vast aan persee het eerste circuit)
en als je dan nog een paar tienden mist moet je een hele race opnieuw doen!?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je kan in de SP ook zien welke tijden iemand gereden heeft in een event.
Pak dan gewoon uit elke klasse een race en kijk daar naar de totaal tijden. (dan gaat het ook niet om een perfecte ronden maar om een goede tijd over een aantal ronde)
Alleen weet ik zo niet welke races daarvoor geschikt zijn. Endurence zijn wel erg lang daarvoor. En de champion ships kun je niet zomaar een race doen. Dan moet je ze allemaal doen. (of je zit weer vast aan persee het eerste circuit)
en dan heb je van die eikels die geen lijnen kunnen rijden en dan ligt iemand die wel goed is in de eerste bocht eraf.... als we zoiets met 10 ronden doen --> be my guest...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Heintje het volgende:
Zou het niet leuker zijn om gewoon een toernooi te maken met alleen maar races zonder quali.
Eerste ronde klasse D
4 man per race. Eerste 3 gaan door.
Tweede ronde klasse B
6 man per race. Eerste 4 gaan door.
Derde ronde Klasse S
8 man per race. Winnaar wint.
Dan heb je 16 mensen nodig die mee doen. Dat moet nog wel te regelen zijn lijkt me.
Ik doe het wel voor 90quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en als je deze keer jezelf wel wilt qualificeren kun je ook gewoon 100 euro overmaken op mijn bankrekening en dan kom ik wel een half uurtje bij jou wat tijden neerzetten hoor!![]()
heintje, ik denk dat je toch wat minder op zoek moet naar achievements en wat meer moet gaan oefenenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Heintje het volgende:
Zou het niet leuker zijn om gewoon een toernooi te maken met alleen maar races zonder quali.
80quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor 90![]()
Maar ik ben ook voor time trails als kwalificatie en dan lekker racen voor de snelsten, werkte goed![]()
huh?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en dan moet RIVAL 7 keer een half uur online wezen?!
dan moet je oranjeboom voor hem kopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef rival het volgende:
voor een kratje bier zet ik wel wat tijden voor je neer heintje!
HEINEKEN!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan moet je oranjeboom voor hem kopen![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Heintje het volgende:
Voor zover ik weet kun je alleen van Bavaria een kratje kopen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Heintje het volgende:
Voor zover ik weet kun je alleen van Bavaria een kratje kopen. Maar mijn kennis van bier is ongeveer gelijk aan mijn race skill.
moeten we ook gaan twijfelen over je geaardheid?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Heintje het volgende:
Voor zover ik weet kun je alleen van Bavaria een kratje kopen. Maar mijn kennis van bier is ongeveer gelijk aan mijn race skill.
Appelsap en Melkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
![]()
jij drinkt zeker heel de avond alleen maar cola en yogi![]()
Nee, of je moet een vriend hebben met een hele vrouwelijke stem die altijd tegen je schreeuwt als je op Live zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Appelsap en Melk [afbeelding]
En over mijn geaardheid hoef je niet te twijfelen hoor.
heintje ga de afwas doen enzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nee, of je moet een vriend hebben met een hele vrouwelijke stem die altijd tegen je schreeuwt als je op Live zit.
Damn, wat zijn jullie ongeduldig zeg...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nu al een datum vertellen wanneer er bekend gemaakt wordt welke banen er vereden moeten worden op de Qualificatie.
en vanaf dat moment kun je beginnen met qualificeren, maar je kunt ook nog altijd later instappen als je wilt!
is dat geen idee?
en wel gewoon op de timetrials! dan heeft iedereen dezelfde auto
oehquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef X-fi het volgende:
[..]
Damn, wat zijn jullie ongeduldig zeg...
Als ik thuis heb ga ik er lekker voor zitten. Dan maak ik ook mijn prijzen voor jullie bekend (nr1, 2 en 3)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet je eerst langs het postkantoor?!![]()
Woensel. Generalenbuurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
@Heintje..
ik kom er net pas achter dat je ook in eindhoven woont... ik dacht altijd dat je een limburger was...
ik welk stadsdeel woon je!?
ik vind wel lache... jammer dat je het neit op het forum kan gebruiken!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef rival het volgende:
[..]thnx!
oke niet heel bijzonder maar ik heb wel iets gewonnen!![]()
als ik nu naar games ga kom ik in een xbox omgeving dus mij hoor je niet klagen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik vind wel lache... jammer dat je het neit op het forum kan gebruiken!
Moet eerst de prijzen ophalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet je eerst langs het postkantoor?!![]()
Vroeger was in ieder geval niet alles beterquote:
Daar kon ik dan wel weer mee omgaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vroeger was in ieder geval niet alles beter![]()
Die 700 pk cup is ook shit zeg, vlieg constant van de baan![]()
Switchen van regio ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef X-fi het volgende:
Heb nu ook de carriere uitgespeeld. Alleen mis ik nog tien auto's uit Japan en tien uit Amerika. Hoe unlock ik die?
Ah ik zie het al nadat je op RB hebt gedruktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef existenz het volgende:
Geen idee, maar het kan.
En dan met name die Shelby. Net als ik dacht dat ik hem recht had getrokken vond hij het alweer nodig om het gras op zoeken. Bij die wagen kreeg ik echt het idee dat men was vergeten de ontwerpers op de hoogte stellen van een fenomeen genaamd bochten.quote:
Jep. Dat is zo. Ik heb de carriere nu uitgespeeld en ben sommige cups weer aan het spelen voor extra geld. (om alle auto's te kopen)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan met name die Shelby. Net als ik dacht dat ik hem recht had getrokken vond hij het alweer nodig om het gras op zoeken. Bij die wagen kreeg ik echt het idee dat men was vergeten de ontwerpers op de hoogte stellen van een fenomeen genaamd bochten.
Dat werkt erg goed idd. Alles op easy zetten dan kun je nog 50% van 280k credits krijgen (Laat je hem 2x rijden, dan heb je weer 280k voor nietsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
Jezus laat ik de AI even een endurance rijden voor wat extra geld. gaat die in lap 33 van de 35 nog eens de pit in![]()
Die Ford is trouwens wel erg mooi gedaan![]()
Ik heb alles zelf gereden. Ik heb nu geen 10 races gedaan, maar bijna 20 !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat werkt erg goed idd. Alles op easy zetten dan kun je nog 50% van 280k credits krijgen (Laat je hem 2x rijden, dan heb je weer 280k voor niets)
Ik rijd ze ook allemaal zelf, alleen een 2e of 3e keer wordt gedaan door een hired driverquote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf gereden. Ik heb nu geen 10 races gedaan, maar bijna 20 !Dit omdat je nog geld moet binnenhalen om alle auto's te kunnen kopen. Ik moet voor Japan nog 2 autos. (één voor 275.000 en de ander voor 117.000) Als alles meezit, dus zonder schade te rijden, kan ik de volgende endurance race alle Japanse auto's bemachtigen wat me weer punten gaat opleveren.
Ik heb nu ongeveer 805 punten van de 1000
Auction House?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef X-fi het volgende:
Heb nu ook de carriere uitgespeeld. Alleen mis ik nog tien auto's uit Japan en tien uit Amerika. Hoe unlock ik die?
Neen, die moet je kopen in de carriere! Ik heb al 1 auto van mij weten te verkopenquote:
Best wel prijzig dat switchen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ah ik zie het al nadat je op RB hebt gedrukt
500.000quote:Op zondag 8 juli 2007 19:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Best wel prijzig dat switchen.
Ben van Europa naar Ameika gegaan, moest nog wat europeese auto's en deze waren nu locked.
Volgende switch kost 500.000.![]()
Als ik jou nou een een Focus ST geef, kan je dit dan waarmaken voor me? (mits je je design opgeslagen hebt) Vind m ERG mooi namelijk, wil patsen met een mooie auto. Maar mn stiefdochter consumeert teveel tijd van me... Dus kan m niet even relaxed in elkaar knutselen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef Mr._Incredible het volgende:
Vandaag mijn Ford Focus ST maar eens een kleurtje gegeven.
Dit is het resultaat, ben er zelf wel tevreden over
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tijdens een endurance is het verschil tussen medium en hard ook belachelijk... maken ze gewoon een extra pitstopquote:Op maandag 9 juli 2007 11:25 schreef X-fi het volgende:
Wat een verschil tussen easy en medium
Met medium val ik telkens uit de top driequote:Op maandag 9 juli 2007 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
tijdens een endurance is het verschil tussen medium en hard ook belachelijk... maken ze gewoon een extra pitstop
maar die extra stop van hun zou je weer vooraan moeten plaatsenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Met medium val ik telkens uit de top drie
pardon? de manufacturers races ofzo.. die je met standaard auto's doet.. heb ik gewoon op hard gedaan hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Catch_me het volgende:
Op medium en hard rijden ze harder in een vergelijkbare auto om het moeilijker te maken, tis niet alsof ze ineens beter rijden ofzo. Dus bespaar jezelf de moeite en zet hem lekker op easy voor de beste speelervaring.
Gewoon normale races heb ik het over.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
maar die extra stop van hun zou je weer vooraan moeten plaatsen
Geen probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als ik jou nou een een Focus ST geef, kan je dit dan waarmaken voor me? (mits je je design opgeslagen hebt) Vind m ERG mooi namelijk, wil patsen met een mooie auto. Maar mn stiefdochter consumeert teveel tijd van me... Dus kan m niet even relaxed in elkaar knutselen.
GT= Stig NL
Vrees van nietquote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef X-fi het volgende:
Woehoe. Nog 4 endurances races en ik heb alle bonus- en cars- achievents
ben je nu in discussie met jezelf?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Vrees van niet. Moet nog zeker 1.500.000 binnen weten te smokkelen voor hele dure auto's
Al die klote R3/R4 Porsches?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Vrees van niet. Moet nog zeker 1.500.000 binnen weten te smokkelen voor hele dure auto's
Wil ook welquote:Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Geen probleem.Zal je zo toevoegen aan de Friends list.
Ik heb het design opgeslagen dus het is geen probleem om het design om te zetten.
Idd. De 15% extra die je krijgt weegt niet op tegen de kosten die je hebt als je schade rijdt. Beetje jammer want er is nou geen reden voor mij om de schade aan te zetten.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Catch_me het volgende:
Op medium en hard rijden ze harder in een vergelijkbare auto om het moeilijker te maken, tis niet alsof ze ineens beter rijden ofzo. Dus bespaar jezelf de moeite en zet hem lekker op easy voor de beste speelervaring.
Waar slaat trouwens die achterlijke damagepenalty in een endurance race op? In de D-klasse race reed ik met een auto met een waarde van 10000 credits zonder upgrades ofzo, de computer wist het voorelkaar te krijgen om mij in de bocht te beuken waardoor m'n bumper eraf vloog, ik kon aan het eind van de race 60000 credits lappen ;/
Donequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:59 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd. Gift me een Ford Focus ST en het design komt erop
Fucking hell gewoon een uur rondjes zitten rijdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef twi het volgende:
Het gaat mij niet om de 15%. Gisteren ben ik uit frustratie begonnen met Medium en damage uit, na wat moeite te hebben gehad met de endurance op de Nurburgring. Na een half rondje toch maar gekapt en 'm teruggezet op Hard en volledige damage, want ik kon het niet verkroppen dat ik 'm op een lager niveau aan het doen was. Geen spijt van gehad, het was echt een geweldige race.
Flinke voorsprong opgebouwd en alle 7 auto's op aardige afstand gereden voor m'n 1e pitstop. Elke 2 ronden pitten, dus 3 stops totaal moeten doen. Blijkt er dus 1 te zijn die slechts 2 pitstops doet, dus ik moest gassen bij het leven. Na de laatste pitstop kwam ik net een paar tienden voor de nummer 2, die ik in de laatste ronde alsnog op een seconde of 7 afstand heb kunnen rijden. Totale tijd 52 minuten en 50 seconden, en iets van 375k erbij.
Dan heb jij een ander exemplaar van Forza dan ik. Met 2 wielen buiten de kerbstones is niet eens straftijd. Er is slechts op een aantal plaatsen dat je auto 40km/h gaat rijden, voornamelijk op punten waar er gewoon gevaar is om af te snijden. En dat is in de 1e bocht bij Silverstone dus ook zo, alleen moet je dan wel heel erg wijd gaan met een hele hoge snelheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef Def1987 het volgende:
Waar ik echt zo ziek van word in forza is dat als je maar even buiten de baan komt dat je auto in een keer terugremt naar de 40kmp/u en dat je gelijk op ijs rijd om he zo maar te zeggen. Vooral op Silverstone bij de eerste bocht![]()
![]()
![]()
ff met 2 wielen net buiten de curbstones en daar ga je weer. Als je dan 10sec voor ligt ben je dat gelijk weer kwijt![]()
euhm, wat twi zeiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef Def1987 het volgende:
Waar ik echt zo ziek van word in forza is dat als je maar even buiten de baan komt dat je auto in een keer terugremt naar de 40kmp/u en dat je gelijk op ijs rijd om he zo maar te zeggen. Vooral op Silverstone bij de eerste bocht![]()
![]()
![]()
ff met 2 wielen net buiten de curbstones en daar ga je weer. Als je dan 10sec voor ligt ben je dat gelijk weer kwijt![]()
Mwoah, ik rij liever een uur rond op de ring van 20km dan dat je een uur lang zo'n kut circuit van 2,5 km moet rijden. 45keer 'tzelfde rondje rijden, daar word je pas gaar van. Vooral als de achterliggers je ook nog eens van de weg proberen te rammen als je ze inhaalt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Fucking hell gewoon een uur rondjes zitten rijden* MisterJ.Lo maakt zich borst alvast nat voor GT5
dat heb ik nooit! (alleen bij een chicane vanwege mensen die rechtdoor gaan) pas als ik met de hele auto van de baan ben gebeurt er wat verkeerds....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef Def1987 het volgende:
En ik heb al vaak gehad op silverstone dat als ik met 2 wielen net buiten de baan kom ( asfalt ) dat ik een stuk afrem en gelijk alle kanten opslip.
nogmaals, als je daar op komt, dan ben je echt heel ver buiten je ideale lijn gekomen, ook als je in gevecht bent hoor je daar niet thuis te komen en moet je gewoon eieren voor je geld kiezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef Def1987 het volgende:
dat uitloopstukje op silverstone in de eerste bocht als je daar op rijd of iets erbuiten dan glibber ik al gelijk alle kanten op. Ik vind het gewoon irritant dat als je maar iets te snel een bocht doorgaat dat je dan gelijk afremt en dat je dan weer 10 sec bezig bent om op de baan te komen. En ik heb al vaak gehad op silverstone dat als ik met 2 wielen net buiten de baan kom ( asfalt ) dat ik een stuk afrem en gelijk alle kanten opslip.
En natuurlijk kan je de ideale lijn volgen, maar dat is natuurlijk onzin als je in gevecht ben met iemand anders. Dan neem je wat extra risico. Maar als ik dan maar een paar cm op een bepaald stuk over de lijn rijd en gelijk alle kanten opslinger dan heb ik gewoon gelijk geen zin meer. Leuk voor de mensen die express doorrijden, maar niet leuk als het gebeurt in een gevecht om een positie. Daar vind ik forza gewoon niet goed in.
Het is ook niet overal maar ik reed dernet letterlijk iets buiten de baan en begon al te slippen terwijl ik recht reed. Het zal wel een raar gedeelte zijn op silverstone maar het gebeurde echt. Maar zoals die straftijden en dat je op ijs rijd als je buiten de baan terecht komt dat vind ik gewoon erg irritant en hoort niet thuis in dit spel. Waarom zou ik een sec straftijd krijgen als ik in het gras terecht kom. Dan heb ik al genoeg tijd verloren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik nooit! (alleen bij een chicane vanwege mensen die rechtdoor gaan) pas als ik met de hele auto van de baan ben gebeurt er wat verkeerds....
ik ga echt vaak genoeg met 2 banden door het gras of over de curbs en dat kost je wel iets maar niet zoals hoe jij het omschrijft
de computer kan geen onderscheid maken tussen een cheater en iemand die van de baan vliegt gok ik zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:31 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Maar zoals die straftijden en dat je op ijs rijd als je buiten de baan terecht komt dat vind ik gewoon erg irritant en hoort niet thuis in dit spel. Waarom zou ik een sec straftijd krijgen als ik in het gras terecht kom. Dan heb ik al genoeg tijd verloren.
In de career races boeit het me niet of ik hem mooi inhaal. Dan haal ik ze gewoon in op elke plek waar dat mogelijk is. Ik ben toch 5 sec per rondje sneller, dan ga ik er niet achter blijven rijden. Als je dan opeens een beuk krijgt dan glij je alle kanten op. Als je dan op een stuk zit waar je alle kanten op glijd als je net een paar kmp/u rijd dan kan je gelijk overnieuw beginnen. Ze horen dat gewoon weg te halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
nogmaals, als je daar op komt, dan ben je echt heel ver buiten je ideale lijn gekomen, ook als je in gevecht bent hoor je daar niet thuis te komen en moet je gewoon eieren voor je geld kiezen.
er zijn maar een paar goede plekken om in te halen en dat is niet op de stukken die jij suggereert
wat ik lees is!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef Def1987 het volgende:
[..]
In de career races boeit het me niet of ik hem mooi inhaal. Dan haal ik ze gewoon in op elke plek waar dat mogelijk is. Ik ben toch 5 sec per rondje sneller, dan ga ik er niet achter blijven rijden. Als je dan opeens een beuk krijgt dan glij je alle kanten op. Als je dan op een stuk zit waar je alle kanten op glijd als je net een paar kmp/u rijd dan kan je gelijk overnieuw beginnen. Ze horen dat gewoon weg te halen.
Nu heb je het over onmogelijke plekken, maar dat is niet zo. Als ik merk dat het me niet lukt dan wacht ik gewoon even, maar als ik een opening zie dan probeer ik het gewoon. De career is ook gewoon helemaal niet leuk, daarom probeer ik het maar zo snel mogelijk uit te rijden. Maar ik zit pas op 30% volgensmij omdat het zo saai word en na 1 race zet ik mn 360 alweer uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik lees is!
ik ben groot en jij bent klein dus ga ik op onmogelijke plekken er proberen langs te komen en jij moet dan maar oprotten en raak me vooral niet aan!
nee zo werkt het helaas niet, alleen mensen die op een ronde gezet worden behoren een blauwe vlag te krijgen
misschien wordt de career iets leuker als je hem van easy op hard zet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Nu heb je het over onmogelijke plekken, maar dat is niet zo. Als ik merk dat het me niet lukt dan wacht ik gewoon even, maar als ik een opening zie dan probeer ik het gewoon. De career is ook gewoon helemaal niet leuk, daarom probeer ik het maar zo snel mogelijk uit te rijden. Maar ik zit pas op 30% volgensmij omdat het zo saai word en na 1 race zet ik mn 360 alweer uit.
Misschien vinden jullie de career zo goed dat jullie elke keer de grootste plezier beleven aan elke race. Als dat zo met mij zou zijn dan zou ik totaal anders gaan rijden. Maar ik vind de career gewoon een nutteloze toevoeging op deze manier aan forza. Ik beleef nog meer plezier aan de time trials ( enige mode die ik lang kan spelen ) dan aan de career races.
hij staat ook op hard, dan is het nog steeds erg saai voor mij. Elke race met een aantal sec voorsprong winnen is gewoon erg saai en vooral als je eerst een auto moet kopen en moet upgraden voordat je kan beginnen met racen. Ben elke keer 10 min bezig voordat ik kan beginnen met racen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
misschien wordt de career iets leuker als je hem van easy op hard zet!
de time trials, dat is pas saai!
online kan ik me pas echt vermaken! mits fair play!![]()
![]()
![]()
zet wat fokkers in je vriendelijst, heel veel fair playquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef Def1987 het volgende:
Ik neem de moeite niet meer om online te racen. Ik wil gewoon gelijk kunnen beginnen en niet eerst wachten totdat ik eindelijk kan connecten of een goede game kan vinden. En dan is het altijd de vraag of er geen idioot aant racen is, want dan begint het proces om een andere room te vinden weer overnieuw.
Thxquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Hij is klaar, Heb hem teruggestuurd.
Veel plezier ermee![]()
laat maar eens zien dan?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Thx
Hoe kopieer je trouwens een layout, heb een hele leuke voor de enzo die andere mensen denk ook wel willen hebbenSuper Mario
heel stoer maar ik zie de foto nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Thx
Hoe kopieer je trouwens een layout, heb een hele leuke voor de enzo die andere mensen denk ook wel willen hebbenSuper Mario
Ja idd die van 55%quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
is dat die van 55 %?? Die pak ik nu ook af en toe voor een endurance race voor geld. 140k ofzo steeds binnen!
Als je wilt kun je gewoon het spel zich laten uitspelen![]()
uploaden naar een andere site dan forza.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef Mister_T het volgende:
waarom dan mijn geuploade pics het neit meer :S
www.tinypic.com gebruikenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef Mister_T het volgende:
waarom dan mijn geuploade pics het neit meer :S
Ik vind het verschil met Forza 1 minimaal. Alleen zijn er best veel goede en een paar klote banen uit deel 1 die niet terug komen in deel 2. En er zijn een paar nieuwe. (als je alle short zooi niet mee rekent heb je nou minder banen dan in deel 1)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef peristilius het volgende:
* peristilius komt even polshoogte nemen.
Is Forza 2 veel beter dan zijn voorganger? Plus- en minpunten?
Heb nog altijd geen 360 wegens geldgebrek, maar wil er stiekem toch nog wel een. Vind de meeste games ook toch nog niet helemaal de moeite waard, vooral games als (evt.) Forza 2, Halo 3, Mass Effect, Assassins Creed en GTA 4 lijken me wel okee, dus ben benieuwd hoe hij bevalt.
nooit op gelet!quote:
Met 200+ merk je daar toch niets vanquote:
hey kerel, dat viel me van je tegen gisteren!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met 200+ merk je daar toch niets van![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met 200+ merk je daar toch niets van![]()
Omdat het naar je toe richt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
nooit op gelet!![]()
maar, die pionnen vliegen ook over de baan en door de lucht daar lijken ze best wel 3D?
Nope, nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
hey kerel, dat viel me van je tegen gisteren!
ik neem aan dat je nu wel een goede S bak heb om dat voortaan te voorkomen?
nee jij ging niet slecht maar op de meeste banen kwam die bak echt veel te kort!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nope, nog niet
En daarbij heb ik wel een paar keer gewonnen met een tragere auto, dus zo slecht vond ik het niet gaan![]()
Ik heb nu eenmaal veel tijd nodig om echt in mijn ritme te komen. Daarbij moet ik echt een auto hebben die goed door de bochten gaat en dat gaat helaas ten koste van de topsnelheid (daar laat ik het dan ook altijd liggen)quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef rival het volgende:
en daarbij kwalificeer ik me toch bij elk tournooi lager dan jij![]()
ik heb liever dat je deze auto blijft gebruiken !quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:10 schreef gamefreek het volgende:
Maar ik ga eens een goede S auto in elkaar zetten en dan proberen we het gewoon nog eens![]()
You wishquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb liever dat je deze auto blijft gebruiken !![]()
Grafisch is het spel idd wat minder.quote:
Wil de komende tijd veel online gaan racen, dus kom maar op met die miljoen creditsquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef X-fi het volgende:
Nog drie auto's en ik ben klaar. Alleen dan nog 10 autos kopen/verkopen en 1.000.000CR online winnen
Heb er al 5000
we rijden toch R4?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal veel tijd nodig om echt in mijn ritme te komen. Daarbij moet ik echt een auto hebben die goed door de bochten gaat en dat gaat helaas ten koste van de topsnelheid (daar laat ik het dan ook altijd liggen)
Maar ik ga eens een goede S auto in elkaar zetten en dan proberen we het gewoon nog eens![]()
Dat ging over gisteren, hebben gewoon wat online geraced en ik had geen fatsoenlijke S klasse auto.quote:
Ik moet nog 4 levels en behoorlijk wat auto'squote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef X-fi het volgende:
Nog drie auto's en ik ben klaar. Alleen dan nog 10 autos kopen/verkopen en 1.000.000CR online winnen
Heb er al 5000
S klasse heeft heel verschillende auto's... Daar zitten de grootste verschillen tussen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef rival het volgende:
en dan rij je altijd S klasse in dezelfde auto (997T) en denk je dat die auto heel heel snel is.
pak een andere auto die ook S998 is en rijd op me favo baan (laguna seca) gewoon dezelfde tijd in 1 keer
Zullen we anders samen een endurance race rijden? De ene win jij, de andere ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wil de komende tijd veel online gaan racen, dus kom maar op met die miljoen credits
Hele mooie auto. Mag ik die van je kopen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef Mister_T het volgende:
Blijft toch mooi om te zien hoe mijn Ford helemaal smerig is aant eind van zo'n endrance race
[afbeelding]
Een endurance op de oval doe ik wel meequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zullen we anders samen een endurance race rijden? De ene win jij, de andere ik?Hebben we gelijk een heleboel!
Deal!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Een endurance op de oval doe ik wel mee
Dan krijgen we minder geld en moeten we drie keer meet elkaar rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
als we hem 3 keer rijden is het tenminste nog een beetje gezellig op de baan
meer geld toch juist? hoe drukker hoe meer poen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dan krijgen we minder geld en moeten we drie keer meet elkaar rijden.
Sure, paint job is niet gelocked (heb ik van een andere fokker), dus stuur maar een ford STquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hele mooie auto. Mag ik die van je kopen?(voor de achievements)
Wanneer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef rival het volgende:
[..]
meer geld toch juist? hoe drukker hoe meer poen!
maar wel 3 keer rijden ja
Hoe moet ik die sturen? Gewoon mijn Ford aan jouw giften?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Sure, paint job is niet gelocked (heb ik van een andere fokker), dus stuur maar een ford ST
Als het een Ford ST is wel, dan paint ik hem vor jou en gift ik hem weer terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe moet ik die sturen? Gewoon mijn Ford aan jouw giften?
Of zal ik er 5000 voor vragen en dat je dan weer 5000 terugvraagd. Heb ik weer gelijk 2 dingen gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:54 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Als het een Ford ST is wel, dan paint ik hem vor jou en gift ik hem weer terug
Via de auction house bedoel je? Das nogal lastig omdat andere mensen hem dan ook kunnen kopen, en bij elkb bid onder de 2min resterend gaat de remaining tijd weer naar de 2 min, heb al aardig wat auctions op die manier sky high zien gaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Of zal ik er 5000 voor vragen en dat je dan weer 5000 terugvraagd. Heb ik weer gelijk 2 dingen gedaan
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 06:46 schreef DJ_ het volgende:
kan je ook achteruit rijden ofnie ? zo ja hoe , want ik zit regelmatig wel is vast nadat ik een tik krijg van iemand ( ben net begonne , heb nu bijna alle races van de beginner gehaald )
anders moet je op het rechte stuk een keer nitro gebruiken... dan win je ook snellerquote:Op donderdag 12 juli 2007 06:46 schreef DJ_ het volgende:
kan je ook achteruit rijden ofnie ? zo ja hoe , want ik zit regelmatig wel is vast nadat ik een tik krijg van iemand ( ben net begonne , heb nu bijna alle races van de beginner gehaald )
als ik dat soort dingen doe met mensen dan zet ik hem te koop voor 50.000 (BUYOUT) ofzo en dan laat ik die persoon meteen zoeken naar dat type auto. dan vind hij hem al terwijl de teller nog op 2 uur staat (dus weinig anderen hebben hem dan gezien) en dan kan hij direct kopen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Via de auction house bedoel je? Das nogal lastig omdat andere mensen hem dan ook kunnen kopen, en bij elkb bid onder de 2min resterend gaat de remaining tijd weer naar de 2 min,
ja ik werk toch nooit tot 5.. zal wel rond 4 thuis zijnquote:
Zojuist een 25 ronden race op Nissan Motor Speedway gedaan. Gaat die ene flikker eruit...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik werk toch nooit tot 5.. zal wel rond 4 thuis zijn
dan kunnen we!
ik hoef nog maar 700.000 ofzo
mijn online stats zijn goed![]()
wat een hufterTquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:39 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zojuist een 25 ronden race op Nissan Motor Speedway gedaan. Gaat die ene flikker eruit...Krijg ik maar 15.000
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:41 schreef rival het volgende:
Number of Races: 115
1st Place Finishes : 80
2nd Place Finishes : 22
3rd Place Finishes : 8
![]()
Doe ik zekerquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef gamefreek het volgende:
@ X-fi: als je mij vanmiddag online ziet (gebeurt zeker wel) kun je me ook wel uitnodigen, kun je weer online credits verdienen
Slipstreamen is echt vetquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef X-fi het volgende:
Zo. 150 ronden online gereden met DefXtreme en Gamefreek!Geweldig!
Inderdaad, hahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Slipstreamen is echt vet![]()
Zouden we eigenlijk eens een keer met allemaal dezelfde auto's moeten doen, hoef je niet telkens gas terug te nemen zodat je weer een beetje bij elkaar blijft![]()
Doen we zeker !quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Slipstreamen is echt vet![]()
Zouden we eigenlijk eens een keer met allemaal dezelfde auto's moeten doen, hoef je niet telkens gas terug te nemen zodat je weer een beetje bij elkaar blijft![]()
Peukie doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef Mister_T het volgende:
gvd ze, ik zeg brb...ff een auto naar S tunen...ik kom met 3 min terug en jullie zijn een 2 laps nurnburgring gestart
Peuk van 20minquote:
Was wel meer dan 3 min, en daarbij waren we al bijna klaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef Mister_T het volgende:
gvd ze, ik zeg brb...ff een auto naar S tunen...ik kom met 3 min terug en jullie zijn een 2 laps nurnburgring gestart
Ik kwam in de lobby, ging de race volgen en jullie waren net 2 min bezigquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Was wel meer dan 3 min, en daarbij waren we al bijna klaar.
Na een endurance of een aantal races krijg ik hier inderdaad ook last vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef DJ_ het volgende:
ben ik de enige die last krijgt van mijn rechter wijsvinger ( gas geven ) na een lange tijd spelen ?
nooit last van!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef DJ_ het volgende:
ben ik de enige die last krijgt van mijn rechter wijsvinger ( gas geven ) na een lange tijd spelen ?
daar heb ik ook last vanquote:
Nodig me maar uitquote:
hetzelfde maar dan met hotlap!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef rival het volgende:
Time Trials Rollup Rank
Hot Lap Rollup Rank:
bij die eerste neem ik aan dat ze dan al je time trials bij elkaar optellen en wie dan de minste tijd heeft die staat bovenaan en verder!!!?????
maar wat betekent dat hot lap ranking?
Hotlap zal wel tijdens een race gemeten worden en TIme Trail tijdens een time trail dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
en wat is dan hotlap?![]()
een time trial is toch al 1 lap
klinkt aannemelijk!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hotlap zal wel tijdens een race gemeten worden en TIme Trail tijdens een time trail dus.![]()
hotlap kun je met elke auto doen die je wilt... bij de timetrials heb je 1 auto waarbij je op een baan moet rijden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
en wat is dan hotlap?![]()
een time trial is toch al 1 lap
vanavond later wel....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef Mister_T het volgende:
Nog mensen zin om vnv ff te scheuren?
Ik wil nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef Mister_T het volgende:
Nog mensen zin om vnv ff te scheuren?
Ik ben wel van de partijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef rival het volgende:
30 graden wordt het zeiden ze tegen mij!
nou zo een lekker weer ist jhelemaal niet, dus wie raced?
dan heb ik kans op warmlopers van jou kantquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik ben wel van de partij.
Hier is het 27 graden
75 ronden Nissan Speedway pleasequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb ik kans op warmlopers van jou kanthehe
kom eraan
ik zit thuis vanav dus mijn antwoord is jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef gamefreek het volgende:
Zijn er vanavond nog mensen die willen racen?
Hoor hem nou. Straks wordt ik eerstequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef gamefreek het volgende:
Dan gaan we vanavond nog lekker scheuren![]()
Oefenen voor de finale morgenKunnen jullie alvast aan de achterkant van mijn auto wennen
![]()
En wees gewaarschuwd: het niveau is best hoog.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef rival het volgende:
WRNL
geemfriek
prd 299
dat zijn onze Gamertags! we doen wel racen he geen bumpercars
uh oh hoog niveau.. ik weet iig wie er laatste wordquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef rival het volgende:
WRNL
geemfriek
prd 299
dat zijn onze Gamertags! we doen wel racen he geen bumpercars
Het gaat uiteindelijk om het plezier en niet om de einduitslagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef Miiso het volgende:
[..]
uh oh hoog niveau.. ik weet iig wie er laatste wordGamertag van mij is Phuctivity en zal jullie zo ff toevoegen
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Godverdehoeren kutrammers.
Ga nou niet zitten beuken in career godverdomme.
Geef mij een positievequote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef existenz het volgende:
Gisteren zaten prd en ik ook met zo'n mongool in een game. Ik heb hem meteen negatieve review en een block gegeven.
Als dat mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik doe dan voortaan wel mee met jullie tournamentjes, dan weet ik tenminste zeker dat mensen niet direct gaan huilen als er perongeluk aangetikt wordt.
Offline, okay, online met echte damage, not-done.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:31 schreef DJ_ het volgende:
gemeen , da's de makkelijkste manier van inhalen in careermode
hard door de bocht en dan in de zijkant van je tegenstander glijden
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 15 juli 2007 02:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Nee, 'als ik mee mag doen met jullie'.
Dat rammen mag niet expres nee.
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Offline, okay, online met echte damage, not-done.
zelfs offline doe ik me best om de AI niet te rakenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Offline, okay, online met echte damage, not-done.
doe mij dan ook.quote:
staat bij ons altijd aan!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Dromer het volgende:
Online heb ik het liefst dat 'schade' gewoon aan staat. Heb je meteen minder van die idiote rammers.
kerel wat ben je nou voor xboxer!quote:
Sorry, heb dat ding ook net een maandquote:Op zondag 15 juli 2007 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
kerel wat ben je nou voor xboxer!
op die grote knop drukken... en dan ergens in dat menutje... kwam ik ook gisteren achter..
je kan dan aangeven prefer this player of avoid.
en bij prefer is dat het en bij avoid kan je nog zeggen waarom
nintendo? daar zijn we toch allemaal mee groot gewordenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Sorry, heb dat ding ook net een maand![]()
En ben stiekem van origine een NintyNerd![]()
Jep, alleen jammer dat er op dit moment een droogte is bij Nintendo en racegames nooit echt op die consoles verschenen zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
nintendo? daar zijn we toch allemaal mee groot geworden![]()
dat is waarschijnlijk 1 reactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb namelijk nu dus een 100% Unsporting behaviour rep terwijl ik bij al mijn erkende fouten een berichtje heb gestuurd met 'sorry'.
Ja, maar in theorie zou het dus kunnen dat 10 lui je ff flink de grond in kunnen boren ook al doe je niets verkeerd.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk 1 reactie.
maar die telt wel voor 100% dan
bij mij 100% early quitter, ik ga er ook maar vanuit dat dat gewoon 1 en de enige negatieve reactie is.
Al m'n auctions die ik nu maak werken niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef rival het volgende:
hebben jullie ook al de hele dag gezeik met auction house en het giften van auto's?
Zou mooi zijn als ik een invite kreegquote:Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef X-fi het volgende:
KeplerNL. Kan jij de game maken, ik ga het denk ik niet redden.
ben dus niet de enigequote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Al m'n auctions die ik nu maak werken niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |