Moet eerst de prijzen ophalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet je eerst langs het postkantoor?!![]()
Vroeger was in ieder geval niet alles beterquote:
Daar kon ik dan wel weer mee omgaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vroeger was in ieder geval niet alles beter![]()
Die 700 pk cup is ook shit zeg, vlieg constant van de baan![]()
Switchen van regio ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef X-fi het volgende:
Heb nu ook de carriere uitgespeeld. Alleen mis ik nog tien auto's uit Japan en tien uit Amerika. Hoe unlock ik die?
Ah ik zie het al nadat je op RB hebt gedruktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef existenz het volgende:
Geen idee, maar het kan.
En dan met name die Shelby. Net als ik dacht dat ik hem recht had getrokken vond hij het alweer nodig om het gras op zoeken. Bij die wagen kreeg ik echt het idee dat men was vergeten de ontwerpers op de hoogte stellen van een fenomeen genaamd bochten.quote:
Jep. Dat is zo. Ik heb de carriere nu uitgespeeld en ben sommige cups weer aan het spelen voor extra geld. (om alle auto's te kopen)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan met name die Shelby. Net als ik dacht dat ik hem recht had getrokken vond hij het alweer nodig om het gras op zoeken. Bij die wagen kreeg ik echt het idee dat men was vergeten de ontwerpers op de hoogte stellen van een fenomeen genaamd bochten.
Dat werkt erg goed idd. Alles op easy zetten dan kun je nog 50% van 280k credits krijgen (Laat je hem 2x rijden, dan heb je weer 280k voor nietsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
Jezus laat ik de AI even een endurance rijden voor wat extra geld. gaat die in lap 33 van de 35 nog eens de pit in![]()
Die Ford is trouwens wel erg mooi gedaan![]()
Ik heb alles zelf gereden. Ik heb nu geen 10 races gedaan, maar bijna 20 !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat werkt erg goed idd. Alles op easy zetten dan kun je nog 50% van 280k credits krijgen (Laat je hem 2x rijden, dan heb je weer 280k voor niets)
Ik rijd ze ook allemaal zelf, alleen een 2e of 3e keer wordt gedaan door een hired driverquote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf gereden. Ik heb nu geen 10 races gedaan, maar bijna 20 !Dit omdat je nog geld moet binnenhalen om alle auto's te kunnen kopen. Ik moet voor Japan nog 2 autos. (één voor 275.000 en de ander voor 117.000) Als alles meezit, dus zonder schade te rijden, kan ik de volgende endurance race alle Japanse auto's bemachtigen wat me weer punten gaat opleveren.
Ik heb nu ongeveer 805 punten van de 1000
Auction House?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef X-fi het volgende:
Heb nu ook de carriere uitgespeeld. Alleen mis ik nog tien auto's uit Japan en tien uit Amerika. Hoe unlock ik die?
Neen, die moet je kopen in de carriere! Ik heb al 1 auto van mij weten te verkopenquote:
Best wel prijzig dat switchen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ah ik zie het al nadat je op RB hebt gedrukt
500.000quote:Op zondag 8 juli 2007 19:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Best wel prijzig dat switchen.
Ben van Europa naar Ameika gegaan, moest nog wat europeese auto's en deze waren nu locked.
Volgende switch kost 500.000.![]()
Als ik jou nou een een Focus ST geef, kan je dit dan waarmaken voor me? (mits je je design opgeslagen hebt) Vind m ERG mooi namelijk, wil patsen met een mooie auto. Maar mn stiefdochter consumeert teveel tijd van me... Dus kan m niet even relaxed in elkaar knutselen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef Mr._Incredible het volgende:
Vandaag mijn Ford Focus ST maar eens een kleurtje gegeven.
Dit is het resultaat, ben er zelf wel tevreden over
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tijdens een endurance is het verschil tussen medium en hard ook belachelijk... maken ze gewoon een extra pitstopquote:Op maandag 9 juli 2007 11:25 schreef X-fi het volgende:
Wat een verschil tussen easy en medium
Met medium val ik telkens uit de top driequote:Op maandag 9 juli 2007 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
tijdens een endurance is het verschil tussen medium en hard ook belachelijk... maken ze gewoon een extra pitstop
maar die extra stop van hun zou je weer vooraan moeten plaatsenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Met medium val ik telkens uit de top drie
pardon? de manufacturers races ofzo.. die je met standaard auto's doet.. heb ik gewoon op hard gedaan hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Catch_me het volgende:
Op medium en hard rijden ze harder in een vergelijkbare auto om het moeilijker te maken, tis niet alsof ze ineens beter rijden ofzo. Dus bespaar jezelf de moeite en zet hem lekker op easy voor de beste speelervaring.
Gewoon normale races heb ik het over.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
maar die extra stop van hun zou je weer vooraan moeten plaatsen
Geen probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als ik jou nou een een Focus ST geef, kan je dit dan waarmaken voor me? (mits je je design opgeslagen hebt) Vind m ERG mooi namelijk, wil patsen met een mooie auto. Maar mn stiefdochter consumeert teveel tijd van me... Dus kan m niet even relaxed in elkaar knutselen.
GT= Stig NL
Vrees van nietquote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef X-fi het volgende:
Woehoe. Nog 4 endurances races en ik heb alle bonus- en cars- achievents
ben je nu in discussie met jezelf?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Vrees van niet. Moet nog zeker 1.500.000 binnen weten te smokkelen voor hele dure auto's
Al die klote R3/R4 Porsches?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Vrees van niet. Moet nog zeker 1.500.000 binnen weten te smokkelen voor hele dure auto's
Wil ook welquote:Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Geen probleem.Zal je zo toevoegen aan de Friends list.
Ik heb het design opgeslagen dus het is geen probleem om het design om te zetten.
Idd. De 15% extra die je krijgt weegt niet op tegen de kosten die je hebt als je schade rijdt. Beetje jammer want er is nou geen reden voor mij om de schade aan te zetten.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Catch_me het volgende:
Op medium en hard rijden ze harder in een vergelijkbare auto om het moeilijker te maken, tis niet alsof ze ineens beter rijden ofzo. Dus bespaar jezelf de moeite en zet hem lekker op easy voor de beste speelervaring.
Waar slaat trouwens die achterlijke damagepenalty in een endurance race op? In de D-klasse race reed ik met een auto met een waarde van 10000 credits zonder upgrades ofzo, de computer wist het voorelkaar te krijgen om mij in de bocht te beuken waardoor m'n bumper eraf vloog, ik kon aan het eind van de race 60000 credits lappen ;/
Donequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:59 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd. Gift me een Ford Focus ST en het design komt erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |