abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:33:45 #103
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51326750
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef twi het volgende:
Het gaat mij niet om de 15%. Gisteren ben ik uit frustratie begonnen met Medium en damage uit, na wat moeite te hebben gehad met de endurance op de Nurburgring. Na een half rondje toch maar gekapt en 'm teruggezet op Hard en volledige damage, want ik kon het niet verkroppen dat ik 'm op een lager niveau aan het doen was. Geen spijt van gehad, het was echt een geweldige race.

Flinke voorsprong opgebouwd en alle 7 auto's op aardige afstand gereden voor m'n 1e pitstop. Elke 2 ronden pitten, dus 3 stops totaal moeten doen. Blijkt er dus 1 te zijn die slechts 2 pitstops doet, dus ik moest gassen bij het leven. Na de laatste pitstop kwam ik net een paar tienden voor de nummer 2, die ik in de laatste ronde alsnog op een seconde of 7 afstand heb kunnen rijden. Totale tijd 52 minuten en 50 seconden, en iets van 375k erbij.
Fucking hell gewoon een uur rondjes zitten rijden * MisterJ.Lo maakt zich borst alvast nat voor GT5
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51327541
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Done
Hij is klaar , Heb hem teruggestuurd.

Veel plezier ermee
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:02:49 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51327638
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef Def1987 het volgende:
Waar ik echt zo ziek van word in forza is dat als je maar even buiten de baan komt dat je auto in een keer terugremt naar de 40kmp/u en dat je gelijk op ijs rijd om he zo maar te zeggen. Vooral op Silverstone bij de eerste bocht

ff met 2 wielen net buiten de curbstones en daar ga je weer. Als je dan 10sec voor ligt ben je dat gelijk weer kwijt
Dan heb jij een ander exemplaar van Forza dan ik. Met 2 wielen buiten de kerbstones is niet eens straftijd. Er is slechts op een aantal plaatsen dat je auto 40km/h gaat rijden, voornamelijk op punten waar er gewoon gevaar is om af te snijden. En dat is in de 1e bocht bij Silverstone dus ook zo, alleen moet je dan wel heel erg wijd gaan met een hele hoge snelheid.

Volg gewoon de lijnen van het circuit, dan heb je nergens last van.
pi_51327709
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef Def1987 het volgende:
Waar ik echt zo ziek van word in forza is dat als je maar even buiten de baan komt dat je auto in een keer terugremt naar de 40kmp/u en dat je gelijk op ijs rijd om he zo maar te zeggen. Vooral op Silverstone bij de eerste bocht

ff met 2 wielen net buiten de curbstones en daar ga je weer. Als je dan 10sec voor ligt ben je dat gelijk weer kwijt
euhm, wat twi zei
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:10:07 #107
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_51327912
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Fucking hell gewoon een uur rondjes zitten rijden * MisterJ.Lo maakt zich borst alvast nat voor GT5
Mwoah, ik rij liever een uur rond op de ring van 20km dan dat je een uur lang zo'n kut circuit van 2,5 km moet rijden. 45keer 'tzelfde rondje rijden, daar word je pas gaar van. Vooral als de achterliggers je ook nog eens van de weg proberen te rammen als je ze inhaalt.
On my sleeve.....
pi_51328141
dat uitloopstukje op silverstone in de eerste bocht als je daar op rijd of iets erbuiten dan glibber ik al gelijk alle kanten op. Ik vind het gewoon irritant dat als je maar iets te snel een bocht doorgaat dat je dan gelijk afremt en dat je dan weer 10 sec bezig bent om op de baan te komen. En ik heb al vaak gehad op silverstone dat als ik met 2 wielen net buiten de baan kom ( asfalt ) dat ik een stuk afrem en gelijk alle kanten opslip.

En natuurlijk kan je de ideale lijn volgen, maar dat is natuurlijk onzin als je in gevecht ben met iemand anders. Dan neem je wat extra risico. Maar als ik dan maar een paar cm op een bepaald stuk over de lijn rijd en gelijk alle kanten opslinger dan heb ik gewoon gelijk geen zin meer. Leuk voor de mensen die express doorrijden, maar niet leuk als het gebeurt in een gevecht om een positie. Daar vind ik forza gewoon niet goed in.
pi_51328287
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef Def1987 het volgende:
En ik heb al vaak gehad op silverstone dat als ik met 2 wielen net buiten de baan kom ( asfalt ) dat ik een stuk afrem en gelijk alle kanten opslip.
dat heb ik nooit! (alleen bij een chicane vanwege mensen die rechtdoor gaan) pas als ik met de hele auto van de baan ben gebeurt er wat verkeerds....

ik ga echt vaak genoeg met 2 banden door het gras of over de curbs en dat kost je wel iets maar niet zoals hoe jij het omschrijft
pi_51328536
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef Def1987 het volgende:
dat uitloopstukje op silverstone in de eerste bocht als je daar op rijd of iets erbuiten dan glibber ik al gelijk alle kanten op. Ik vind het gewoon irritant dat als je maar iets te snel een bocht doorgaat dat je dan gelijk afremt en dat je dan weer 10 sec bezig bent om op de baan te komen. En ik heb al vaak gehad op silverstone dat als ik met 2 wielen net buiten de baan kom ( asfalt ) dat ik een stuk afrem en gelijk alle kanten opslip.

En natuurlijk kan je de ideale lijn volgen, maar dat is natuurlijk onzin als je in gevecht ben met iemand anders. Dan neem je wat extra risico. Maar als ik dan maar een paar cm op een bepaald stuk over de lijn rijd en gelijk alle kanten opslinger dan heb ik gewoon gelijk geen zin meer. Leuk voor de mensen die express doorrijden, maar niet leuk als het gebeurt in een gevecht om een positie. Daar vind ik forza gewoon niet goed in.
nogmaals, als je daar op komt, dan ben je echt heel ver buiten je ideale lijn gekomen, ook als je in gevecht bent hoor je daar niet thuis te komen en moet je gewoon eieren voor je geld kiezen.

er zijn maar een paar goede plekken om in te halen en dat is niet op de stukken die jij suggereert
pi_51328681
er zijn in dit spel op de meeste banen ook weinig plekken om in te halen als degene voor je geen fouten maakt. al issie 2 seconde per lap langzamer...

net echt

kijk maar hoe die kubica al 3 races snelle mensen achter zich houd!
pi_51328765
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef rival het volgende:

[..]

dat heb ik nooit! (alleen bij een chicane vanwege mensen die rechtdoor gaan) pas als ik met de hele auto van de baan ben gebeurt er wat verkeerds....

ik ga echt vaak genoeg met 2 banden door het gras of over de curbs en dat kost je wel iets maar niet zoals hoe jij het omschrijft
Het is ook niet overal maar ik reed dernet letterlijk iets buiten de baan en begon al te slippen terwijl ik recht reed. Het zal wel een raar gedeelte zijn op silverstone maar het gebeurde echt. Maar zoals die straftijden en dat je op ijs rijd als je buiten de baan terecht komt dat vind ik gewoon erg irritant en hoort niet thuis in dit spel. Waarom zou ik een sec straftijd krijgen als ik in het gras terecht kom. Dan heb ik al genoeg tijd verloren.

Het blijft een goed spel, maar als heel je race verneukt word door een vage actie van je auto omdat je 2 meter buiten de baan terecht kom dan heb ik er al weer genoeg van voor een tijd.

En als een AI je bij een inhaalactie van de weg beukt, of op live kom je een geirriteerde speler tegen dan kom je meestal buiten de baan terecht. Dit gebeurt mij misschien 1 keer in de zoveel races, maar als het gebeurt dan kan je gelijk overnieuw beginnen.
pi_51328842
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:31 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Maar zoals die straftijden en dat je op ijs rijd als je buiten de baan terecht komt dat vind ik gewoon erg irritant en hoort niet thuis in dit spel. Waarom zou ik een sec straftijd krijgen als ik in het gras terecht kom. Dan heb ik al genoeg tijd verloren.
de computer kan geen onderscheid maken tussen een cheater en iemand die van de baan vliegt gok ik zo.

en dat andere, ben je weleens met 150 in gras terrecht gekomen? hoe denk je dat dat aanvoelt als je dan op een rem trapt of een bocht wilt maken? juist, daarbij vergeleken is ijs stroef
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:35:07 #114
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51328941
Ik heb toch echt vaak dat ik een bocht niet haal of zo en dat ik dan voor het best mogelijke alternatief ga. Gewoon recht door rollen en niet als een gek weer de baan op sturen.
Dan wordt je echt zwaar gestraft als je dan ineens nog maar 32 gaat.
Had liever gezien dat de penalty tijd meegenomen wordt in de totale tijd.
En desnoods krijg je gewoon 10 seconden extra penalty bij de stukken die eventueel ook opzettelijk af te snijden zijn.

Ook op silverstone. Als je daar de bocht iets te ruim neemt ga je van de baan af, logisch. Maar daar licht dan ook asfalt, dus dan is het logisch dat je daar op door rijd en later weer de baan op gaat. Maar dan deuk je dus een rare rem in.

Als je er af gaat probeer je in een zo recht mogelijke lijn weer terug te komen. Niet allerlij rare bochten maken om maar niet te veel te remmen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_51329175
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

nogmaals, als je daar op komt, dan ben je echt heel ver buiten je ideale lijn gekomen, ook als je in gevecht bent hoor je daar niet thuis te komen en moet je gewoon eieren voor je geld kiezen.

er zijn maar een paar goede plekken om in te halen en dat is niet op de stukken die jij suggereert
In de career races boeit het me niet of ik hem mooi inhaal. Dan haal ik ze gewoon in op elke plek waar dat mogelijk is. Ik ben toch 5 sec per rondje sneller, dan ga ik er niet achter blijven rijden. Als je dan opeens een beuk krijgt dan glij je alle kanten op. Als je dan op een stuk zit waar je alle kanten op glijd als je net een paar kmp/u rijd dan kan je gelijk overnieuw beginnen. Ze horen dat gewoon weg te halen.
pi_51329312
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef Def1987 het volgende:

[..]

In de career races boeit het me niet of ik hem mooi inhaal. Dan haal ik ze gewoon in op elke plek waar dat mogelijk is. Ik ben toch 5 sec per rondje sneller, dan ga ik er niet achter blijven rijden. Als je dan opeens een beuk krijgt dan glij je alle kanten op. Als je dan op een stuk zit waar je alle kanten op glijd als je net een paar kmp/u rijd dan kan je gelijk overnieuw beginnen. Ze horen dat gewoon weg te halen.
wat ik lees is!

ik ben groot en jij bent klein dus ga ik op onmogelijke plekken er proberen langs te komen en jij moet dan maar oprotten en raak me vooral niet aan!

nee zo werkt het helaas niet, alleen mensen die op een ronde gezet worden behoren een blauwe vlag te krijgen
pi_51329681
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef rival het volgende:

[..]

wat ik lees is!

ik ben groot en jij bent klein dus ga ik op onmogelijke plekken er proberen langs te komen en jij moet dan maar oprotten en raak me vooral niet aan!

nee zo werkt het helaas niet, alleen mensen die op een ronde gezet worden behoren een blauwe vlag te krijgen
Nu heb je het over onmogelijke plekken, maar dat is niet zo. Als ik merk dat het me niet lukt dan wacht ik gewoon even, maar als ik een opening zie dan probeer ik het gewoon. De career is ook gewoon helemaal niet leuk, daarom probeer ik het maar zo snel mogelijk uit te rijden. Maar ik zit pas op 30% volgensmij omdat het zo saai word en na 1 race zet ik mn 360 alweer uit.

Misschien vinden jullie de career zo goed dat jullie elke keer de grootste plezier beleven aan elke race. Als dat zo met mij zou zijn dan zou ik totaal anders gaan rijden. Maar ik vind de career gewoon een nutteloze toevoeging op deze manier aan forza. Ik beleef nog meer plezier aan de time trials ( enige mode die ik lang kan spelen ) dan aan de career races.

Daarom doe ik ook mee aan het toernooi van Fok omdat ik dan kan kwalificeren in de time trials en dan een eerlijke race kan rijden waarbij iedereen goed en eerlijk rijd.
pi_51329733
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Nu heb je het over onmogelijke plekken, maar dat is niet zo. Als ik merk dat het me niet lukt dan wacht ik gewoon even, maar als ik een opening zie dan probeer ik het gewoon. De career is ook gewoon helemaal niet leuk, daarom probeer ik het maar zo snel mogelijk uit te rijden. Maar ik zit pas op 30% volgensmij omdat het zo saai word en na 1 race zet ik mn 360 alweer uit.

Misschien vinden jullie de career zo goed dat jullie elke keer de grootste plezier beleven aan elke race. Als dat zo met mij zou zijn dan zou ik totaal anders gaan rijden. Maar ik vind de career gewoon een nutteloze toevoeging op deze manier aan forza. Ik beleef nog meer plezier aan de time trials ( enige mode die ik lang kan spelen ) dan aan de career races.
misschien wordt de career iets leuker als je hem van easy op hard zet!

de time trials, dat is pas saai!

online kan ik me pas echt vermaken! mits fair play!
pi_51330044
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef rival het volgende:

[..]

misschien wordt de career iets leuker als je hem van easy op hard zet!

de time trials, dat is pas saai!

online kan ik me pas echt vermaken! mits fair play!
hij staat ook op hard, dan is het nog steeds erg saai voor mij. Elke race met een aantal sec voorsprong winnen is gewoon erg saai en vooral als je eerst een auto moet kopen en moet upgraden voordat je kan beginnen met racen. Ben elke keer 10 min bezig voordat ik kan beginnen met racen.

Jij vind het saai, ik niet. Daarom hou ik van het spel trackmania waar het alleen maar gaat om snelle tijden rijden. En vooral dat iedereen dezelfde auto heeft maakt de uitdaging vele malen groter.

Ik neem de moeite niet meer om online te racen. Ik wil gewoon gelijk kunnen beginnen en niet eerst wachten totdat ik eindelijk kan connecten of een goede game kan vinden. En dan is het altijd de vraag of er geen idioot aant racen is, want dan begint het proces om een andere room te vinden weer overnieuw.
pi_51330196
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef Def1987 het volgende:

Ik neem de moeite niet meer om online te racen. Ik wil gewoon gelijk kunnen beginnen en niet eerst wachten totdat ik eindelijk kan connecten of een goede game kan vinden. En dan is het altijd de vraag of er geen idioot aant racen is, want dan begint het proces om een andere room te vinden weer overnieuw.
zet wat fokkers in je vriendelijst, heel veel fair play
pi_51330532
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef Mr._Incredible het volgende:

[..]

Hij is klaar , Heb hem teruggestuurd.

Veel plezier ermee
Thx

Hoe kopieer je trouwens een layout, heb een hele leuke voor de enzo die andere mensen denk ook wel willen hebben Super Mario
Xbox Live: Anormius
pi_51330563
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:19 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Thx

Hoe kopieer je trouwens een layout, heb een hele leuke voor de enzo die andere mensen denk ook wel willen hebben Super Mario
laat maar eens zien dan?!
pi_51330902
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

laat maar eens zien dan?!

pi_51331229
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:19 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Thx

heel stoer maar ik zie de foto niet

mario

maar als je in het menu naar career gaat, dan paint car. en dan save design.

dan saven naar een design catalog en dan kan je hem op andere enzo's plakken.

en inderdaad, anderen (ik dus) willen hem ook wel graag
pi_51331653
Stuur maar een enzo
pi_51332085
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:57 schreef Mister_T het volgende:
Stuur maar een enzo
heb ik gedaan!

wat een lef
pi_51333310
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:10 schreef rival het volgende:

[..]

heb ik gedaan!

wat een lef
En je hebt hem weer terug
pi_51336782
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef Mister_T het volgende:

[..]

En je hebt hem weer terug
hij is gaaf man thnx!
pi_51339478
waarom dan mijn geuploade pics het neit meer :S
pi_51341452
S. Ito is mijn held . Die heeft al veel endurance races voor me geraced om ff 100k per race binnen te slepen (Natuurlijk wel races die ik al gedaan heb )
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:40:39 #131
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51342508
is dat die van 55 %?? Die pak ik nu ook af en toe voor een endurance race voor geld. 140k ofzo steeds binnen!

Als je wilt kun je gewoon het spel zich laten uitspelen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_51342977
* peristilius komt even polshoogte nemen.
Is Forza 2 veel beter dan zijn voorganger? Plus- en minpunten?

Heb nog altijd geen 360 wegens geldgebrek, maar wil er stiekem toch nog wel een. Vind de meeste games ook toch nog niet helemaal de moeite waard, vooral games als (evt.) Forza 2, Halo 3, Mass Effect, Assassins Creed en GTA 4 lijken me wel okee, dus ben benieuwd hoe hij bevalt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_51343096
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
is dat die van 55 %?? Die pak ik nu ook af en toe voor een endurance race voor geld. 140k ofzo steeds binnen!

Als je wilt kun je gewoon het spel zich laten uitspelen
Ja idd die van 55% En dan Road Atlanta, die wint ie vrij easy
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_51344302
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef Mister_T het volgende:
uploaden naar een andere site dan forza.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:23:16 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51344397
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef Mister_T het volgende:
www.tinypic.com gebruiken
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_51345873
heb vandaag eindelijk mijn replacement disc gekregen van forza2

wil alleen eerst overlord uitspelen maar ik tot nu toe nog niet de kans voor heb gehad

( DJ_ haat het waneer er nichtjes blijven logeren die de hele dag je 360 kapen )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:44:18 #137
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_51346956
Hallo. Terug van Spa-Francorchamps Nu weer lkkr racen

Foto's van vandaag kan je hier kijken (kleine selectie)
Spa Francorchamps
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:18:29 #138
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51351358
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef peristilius het volgende:
* peristilius komt even polshoogte nemen.
Is Forza 2 veel beter dan zijn voorganger? Plus- en minpunten?

Heb nog altijd geen 360 wegens geldgebrek, maar wil er stiekem toch nog wel een. Vind de meeste games ook toch nog niet helemaal de moeite waard, vooral games als (evt.) Forza 2, Halo 3, Mass Effect, Assassins Creed en GTA 4 lijken me wel okee, dus ben benieuwd hoe hij bevalt.
Ik vind het verschil met Forza 1 minimaal. Alleen zijn er best veel goede en een paar klote banen uit deel 1 die niet terug komen in deel 2. En er zijn een paar nieuwe. (als je alle short zooi niet mee rekent heb je nou minder banen dan in deel 1)

Als je je nog vermaakt met deel 1 hoef je niet perse deel 2 te hebben.Maar als je 1 geweldig vond en je hebt een 360 dan is deel 2 zeer zeker aan te raden.
Dus als ik jou was zou ik nog even door sparen en over een tijdje een 360 kopen en dan forza een stukje goedkoper oppikken.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_51365086
en dan rij je altijd S klasse in dezelfde auto (997T) en denk je dat die auto heel heel snel is.

pak een andere auto die ook S998 is en rijd op me favo baan (laguna seca) gewoon dezelfde tijd in 1 keer
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:45:26 #140
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_51365316
Die pionnetjes en paaltjes zijn 2D
pi_51365458
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef X-fi het volgende:
nooit op gelet!

maar, die pionnen vliegen ook over de baan en door de lucht daar lijken ze best wel 3D?
pi_51365551
quote:
Met 200+ merk je daar toch niets van
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_51365674
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef gamefreek het volgende:

[..]

hey kerel, dat viel me van je tegen gisteren!

ik neem aan dat je nu wel een goede S bak heb om dat voortaan te voorkomen?
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:57:16 #144
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_51365737
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef gamefreek het volgende:

[..]

. Wel in langzame bochten, het draait gewoon mee
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:57:33 #145
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_51365748
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef rival het volgende:

[..]

nooit op gelet!

maar, die pionnen vliegen ook over de baan en door de lucht daar lijken ze best wel 3D?
Omdat het naar je toe richt...
pi_51365779
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef rival het volgende:

[..]

hey kerel, dat viel me van je tegen gisteren!

ik neem aan dat je nu wel een goede S bak heb om dat voortaan te voorkomen?
Nope, nog niet

En daarbij heb ik wel een paar keer gewonnen met een tragere auto, dus zo slecht vond ik het niet gaan
Fok!Wormskampioen '09
pi_51365909
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Nope, nog niet

En daarbij heb ik wel een paar keer gewonnen met een tragere auto, dus zo slecht vond ik het niet gaan
nee jij ging niet slecht maar op de meeste banen kwam die bak echt veel te kort!

vandaar dat ik ook de gaarste baan der banen heb gezet, ik denk die moet je dan wel met gemak winnen.
behalve van de seat dacht ik, maar dat was een slechte keuze

maar het viel me tegen omdat ik de vorige keer een hele race niet bij je in de buurt ben geweest
en er waren maar weinig mensen online in mn lijst dus toen ik jou een uitnodiging stuurde had ik eigenlijk weer een avondje van hetzelfde verwacht (dus ik noem je niet slecht maar je voldeed niet aan me verwachting gister )
pi_51366041
en daarbij kwalificeer ik me toch bij elk tournooi lager dan jij
pi_51366163
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef rival het volgende:
en daarbij kwalificeer ik me toch bij elk tournooi lager dan jij
Ik heb nu eenmaal veel tijd nodig om echt in mijn ritme te komen. Daarbij moet ik echt een auto hebben die goed door de bochten gaat en dat gaat helaas ten koste van de topsnelheid (daar laat ik het dan ook altijd liggen)

Maar ik ga eens een goede S auto in elkaar zetten en dan proberen we het gewoon nog eens
Fok!Wormskampioen '09
pi_51366314
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:10 schreef gamefreek het volgende:

Maar ik ga eens een goede S auto in elkaar zetten en dan proberen we het gewoon nog eens
ik heb liever dat je deze auto blijft gebruiken !
pi_51366414
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb liever dat je deze auto blijft gebruiken !
You wish
Fok!Wormskampioen '09
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:10:17 #152
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_51369933
Nog drie auto's en ik ben klaar . Alleen dan nog 10 autos kopen/verkopen en 1.000.000CR online winnen Heb er al 5000
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:51:55 #153
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_51373816
quote:
Grafisch is het spel idd wat minder.
Gelukkig wordt dat ruimschoots gecompenseerd door de mogelijkheden en speelbaarheid.
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')