Hoor hem nou. Straks wordt ik eerstequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef gamefreek het volgende:
Dan gaan we vanavond nog lekker scheuren![]()
Oefenen voor de finale morgenKunnen jullie alvast aan de achterkant van mijn auto wennen
![]()
En wees gewaarschuwd: het niveau is best hoog.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef rival het volgende:
WRNL
geemfriek
prd 299
dat zijn onze Gamertags! we doen wel racen he geen bumpercars
uh oh hoog niveau.. ik weet iig wie er laatste wordquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef rival het volgende:
WRNL
geemfriek
prd 299
dat zijn onze Gamertags! we doen wel racen he geen bumpercars
Het gaat uiteindelijk om het plezier en niet om de einduitslagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef Miiso het volgende:
[..]
uh oh hoog niveau.. ik weet iig wie er laatste wordGamertag van mij is Phuctivity en zal jullie zo ff toevoegen
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Godverdehoeren kutrammers.
Ga nou niet zitten beuken in career godverdomme.
Geef mij een positievequote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef existenz het volgende:
Gisteren zaten prd en ik ook met zo'n mongool in een game. Ik heb hem meteen negatieve review en een block gegeven.
Als dat mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik doe dan voortaan wel mee met jullie tournamentjes, dan weet ik tenminste zeker dat mensen niet direct gaan huilen als er perongeluk aangetikt wordt.
Offline, okay, online met echte damage, not-done.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:31 schreef DJ_ het volgende:
gemeen , da's de makkelijkste manier van inhalen in careermode
hard door de bocht en dan in de zijkant van je tegenstander glijden
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 15 juli 2007 02:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Nee, 'als ik mee mag doen met jullie'.
Dat rammen mag niet expres nee.
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Offline, okay, online met echte damage, not-done.
zelfs offline doe ik me best om de AI niet te rakenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Offline, okay, online met echte damage, not-done.
doe mij dan ook.quote:
staat bij ons altijd aan!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Dromer het volgende:
Online heb ik het liefst dat 'schade' gewoon aan staat. Heb je meteen minder van die idiote rammers.
kerel wat ben je nou voor xboxer!quote:
Sorry, heb dat ding ook net een maandquote:Op zondag 15 juli 2007 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
kerel wat ben je nou voor xboxer!
op die grote knop drukken... en dan ergens in dat menutje... kwam ik ook gisteren achter..
je kan dan aangeven prefer this player of avoid.
en bij prefer is dat het en bij avoid kan je nog zeggen waarom
nintendo? daar zijn we toch allemaal mee groot gewordenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Sorry, heb dat ding ook net een maand![]()
En ben stiekem van origine een NintyNerd![]()
Jep, alleen jammer dat er op dit moment een droogte is bij Nintendo en racegames nooit echt op die consoles verschenen zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
nintendo? daar zijn we toch allemaal mee groot geworden![]()
dat is waarschijnlijk 1 reactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb namelijk nu dus een 100% Unsporting behaviour rep terwijl ik bij al mijn erkende fouten een berichtje heb gestuurd met 'sorry'.
Ja, maar in theorie zou het dus kunnen dat 10 lui je ff flink de grond in kunnen boren ook al doe je niets verkeerd.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk 1 reactie.
maar die telt wel voor 100% dan
bij mij 100% early quitter, ik ga er ook maar vanuit dat dat gewoon 1 en de enige negatieve reactie is.
Al m'n auctions die ik nu maak werken niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef rival het volgende:
hebben jullie ook al de hele dag gezeik met auction house en het giften van auto's?
Zou mooi zijn als ik een invite kreegquote:Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef X-fi het volgende:
KeplerNL. Kan jij de game maken, ik ga het denk ik niet redden.
ben dus niet de enigequote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Al m'n auctions die ik nu maak werken niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |