Peukie doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef Mister_T het volgende:
gvd ze, ik zeg brb...ff een auto naar S tunen...ik kom met 3 min terug en jullie zijn een 2 laps nurnburgring gestart
Peuk van 20minquote:
Was wel meer dan 3 min, en daarbij waren we al bijna klaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef Mister_T het volgende:
gvd ze, ik zeg brb...ff een auto naar S tunen...ik kom met 3 min terug en jullie zijn een 2 laps nurnburgring gestart
Ik kwam in de lobby, ging de race volgen en jullie waren net 2 min bezigquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Was wel meer dan 3 min, en daarbij waren we al bijna klaar.
Na een endurance of een aantal races krijg ik hier inderdaad ook last vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef DJ_ het volgende:
ben ik de enige die last krijgt van mijn rechter wijsvinger ( gas geven ) na een lange tijd spelen ?
nooit last van!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef DJ_ het volgende:
ben ik de enige die last krijgt van mijn rechter wijsvinger ( gas geven ) na een lange tijd spelen ?
daar heb ik ook last vanquote:
Nodig me maar uitquote:
hetzelfde maar dan met hotlap!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef rival het volgende:
Time Trials Rollup Rank
Hot Lap Rollup Rank:
bij die eerste neem ik aan dat ze dan al je time trials bij elkaar optellen en wie dan de minste tijd heeft die staat bovenaan en verder!!!?????
maar wat betekent dat hot lap ranking?
Hotlap zal wel tijdens een race gemeten worden en TIme Trail tijdens een time trail dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
en wat is dan hotlap?![]()
een time trial is toch al 1 lap
klinkt aannemelijk!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hotlap zal wel tijdens een race gemeten worden en TIme Trail tijdens een time trail dus.![]()
hotlap kun je met elke auto doen die je wilt... bij de timetrials heb je 1 auto waarbij je op een baan moet rijden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
en wat is dan hotlap?![]()
een time trial is toch al 1 lap
vanavond later wel....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef Mister_T het volgende:
Nog mensen zin om vnv ff te scheuren?
Ik wil nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef Mister_T het volgende:
Nog mensen zin om vnv ff te scheuren?
Ik ben wel van de partijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef rival het volgende:
30 graden wordt het zeiden ze tegen mij!
nou zo een lekker weer ist jhelemaal niet, dus wie raced?
dan heb ik kans op warmlopers van jou kantquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik ben wel van de partij.
Hier is het 27 graden
75 ronden Nissan Speedway pleasequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb ik kans op warmlopers van jou kanthehe
kom eraan
ik zit thuis vanav dus mijn antwoord is jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef gamefreek het volgende:
Zijn er vanavond nog mensen die willen racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |