Wil de komende tijd veel online gaan racen, dus kom maar op met die miljoen creditsquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef X-fi het volgende:
Nog drie auto's en ik ben klaar. Alleen dan nog 10 autos kopen/verkopen en 1.000.000CR online winnen
Heb er al 5000
we rijden toch R4?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal veel tijd nodig om echt in mijn ritme te komen. Daarbij moet ik echt een auto hebben die goed door de bochten gaat en dat gaat helaas ten koste van de topsnelheid (daar laat ik het dan ook altijd liggen)
Maar ik ga eens een goede S auto in elkaar zetten en dan proberen we het gewoon nog eens![]()
Dat ging over gisteren, hebben gewoon wat online geraced en ik had geen fatsoenlijke S klasse auto.quote:
Ik moet nog 4 levels en behoorlijk wat auto'squote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef X-fi het volgende:
Nog drie auto's en ik ben klaar. Alleen dan nog 10 autos kopen/verkopen en 1.000.000CR online winnen
Heb er al 5000
S klasse heeft heel verschillende auto's... Daar zitten de grootste verschillen tussen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef rival het volgende:
en dan rij je altijd S klasse in dezelfde auto (997T) en denk je dat die auto heel heel snel is.
pak een andere auto die ook S998 is en rijd op me favo baan (laguna seca) gewoon dezelfde tijd in 1 keer
Zullen we anders samen een endurance race rijden? De ene win jij, de andere ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wil de komende tijd veel online gaan racen, dus kom maar op met die miljoen credits
Hele mooie auto. Mag ik die van je kopen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef Mister_T het volgende:
Blijft toch mooi om te zien hoe mijn Ford helemaal smerig is aant eind van zo'n endrance race
[afbeelding]
Een endurance op de oval doe ik wel meequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zullen we anders samen een endurance race rijden? De ene win jij, de andere ik?Hebben we gelijk een heleboel!
Deal!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Een endurance op de oval doe ik wel mee
Dan krijgen we minder geld en moeten we drie keer meet elkaar rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
als we hem 3 keer rijden is het tenminste nog een beetje gezellig op de baan
meer geld toch juist? hoe drukker hoe meer poen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dan krijgen we minder geld en moeten we drie keer meet elkaar rijden.
Sure, paint job is niet gelocked (heb ik van een andere fokker), dus stuur maar een ford STquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hele mooie auto. Mag ik die van je kopen?(voor de achievements)
Wanneer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef rival het volgende:
[..]
meer geld toch juist? hoe drukker hoe meer poen!
maar wel 3 keer rijden ja
Hoe moet ik die sturen? Gewoon mijn Ford aan jouw giften?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Sure, paint job is niet gelocked (heb ik van een andere fokker), dus stuur maar een ford ST
Als het een Ford ST is wel, dan paint ik hem vor jou en gift ik hem weer terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe moet ik die sturen? Gewoon mijn Ford aan jouw giften?
Of zal ik er 5000 voor vragen en dat je dan weer 5000 terugvraagd. Heb ik weer gelijk 2 dingen gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:54 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Als het een Ford ST is wel, dan paint ik hem vor jou en gift ik hem weer terug
Via de auction house bedoel je? Das nogal lastig omdat andere mensen hem dan ook kunnen kopen, en bij elkb bid onder de 2min resterend gaat de remaining tijd weer naar de 2 min, heb al aardig wat auctions op die manier sky high zien gaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Of zal ik er 5000 voor vragen en dat je dan weer 5000 terugvraagd. Heb ik weer gelijk 2 dingen gedaan
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 06:46 schreef DJ_ het volgende:
kan je ook achteruit rijden ofnie ? zo ja hoe , want ik zit regelmatig wel is vast nadat ik een tik krijg van iemand ( ben net begonne , heb nu bijna alle races van de beginner gehaald )
anders moet je op het rechte stuk een keer nitro gebruiken... dan win je ook snellerquote:Op donderdag 12 juli 2007 06:46 schreef DJ_ het volgende:
kan je ook achteruit rijden ofnie ? zo ja hoe , want ik zit regelmatig wel is vast nadat ik een tik krijg van iemand ( ben net begonne , heb nu bijna alle races van de beginner gehaald )
als ik dat soort dingen doe met mensen dan zet ik hem te koop voor 50.000 (BUYOUT) ofzo en dan laat ik die persoon meteen zoeken naar dat type auto. dan vind hij hem al terwijl de teller nog op 2 uur staat (dus weinig anderen hebben hem dan gezien) en dan kan hij direct kopen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Via de auction house bedoel je? Das nogal lastig omdat andere mensen hem dan ook kunnen kopen, en bij elkb bid onder de 2min resterend gaat de remaining tijd weer naar de 2 min,
ja ik werk toch nooit tot 5.. zal wel rond 4 thuis zijnquote:
Zojuist een 25 ronden race op Nissan Motor Speedway gedaan. Gaat die ene flikker eruit...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik werk toch nooit tot 5.. zal wel rond 4 thuis zijn
dan kunnen we!
ik hoef nog maar 700.000 ofzo
mijn online stats zijn goed![]()
wat een hufterTquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:39 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zojuist een 25 ronden race op Nissan Motor Speedway gedaan. Gaat die ene flikker eruit...Krijg ik maar 15.000
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:41 schreef rival het volgende:
Number of Races: 115
1st Place Finishes : 80
2nd Place Finishes : 22
3rd Place Finishes : 8
![]()
Doe ik zekerquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef gamefreek het volgende:
@ X-fi: als je mij vanmiddag online ziet (gebeurt zeker wel) kun je me ook wel uitnodigen, kun je weer online credits verdienen
Slipstreamen is echt vetquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef X-fi het volgende:
Zo. 150 ronden online gereden met DefXtreme en Gamefreek!Geweldig!
Inderdaad, hahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Slipstreamen is echt vet![]()
Zouden we eigenlijk eens een keer met allemaal dezelfde auto's moeten doen, hoef je niet telkens gas terug te nemen zodat je weer een beetje bij elkaar blijft![]()
Doen we zeker !quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Slipstreamen is echt vet![]()
Zouden we eigenlijk eens een keer met allemaal dezelfde auto's moeten doen, hoef je niet telkens gas terug te nemen zodat je weer een beetje bij elkaar blijft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |