ik zag een psv logo... je weet hoe dat werkt met een stier en een rode lap?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
@PRD 299
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zat al voorbij je in het zand en nog rij je me van de baan?!![]()
enm het feit dat je na de start meestal eerste ligt helpt ook welquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vierwielaandrijving helpt een hoop bij de lage klasses, aangezien je dan niet veel kan tunen en je dan automatisch al meer grip hebt.
Jep, want Existenz vloog met de start tussen nr.1 en mij door, schrok me rotquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:51 schreef rival het volgende:
[..]
enm het feit dat je na de start meestal eerste ligt helpt ook wel
ja en toen gingen jullie niet lekker meteen die eerste bocht (jullie schrokken echt van die gozer hequote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, want Existenz vloog met de start tussen nr.1 en mij door, schrok me rot![]()
Binnenkort gewoon nog een keer overdoenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja en toen gingen jullie niet lekker meteen die eerste bocht (jullie schrokken echt van die gozer he) en kon ik meteen als 2e achter hem aan
geef mij maar de S klasse, das echt me favoriet!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef gamefreek het volgende:
Gewoon weer met de B klasse, kan ik weer konten schoppen met mijn über Golf![]()
Liefste nog U, maar dan krijg je denk ik te grote verschillen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef rival het volgende:
[..]
geef mij maar de S klasse, das echt me favoriet!
met U heb je de enzo en de slr... (voor zover ik weet) en als ik met 1 van die 2 auto's reed was er geen snellere auto op de baan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Liefste nog U, maar dan krijg je denk ik te grote verschillen.
Zo zonde altijd dat de auto's in de andere klassen nooit hun volledige potentieel benutten![]()
Maar bij een volgende toernooi ben ik zeker weer van de partij![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, want Existenz vloog met de start tussen nr.1 en mij door, schrok me rot![]()
Ik zet hem in mijn agendaquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:41 schreef X-fi het volgende:
Mensen. Let op. Maandag maak ik een nieuw toernooitje aan
was misschien ook niet zo slim van mij om toch door te rousen... ipv gewoon gas terug te nemen en een ronde te wachten...quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag een psv logo... je weet hoe dat werkt met een stier en een rode lap?![]()
nee dat ging niet helemaal lekker.... maar ik ging je iig geen ruimte geven want de ruimte die er was had je ook een beetje gemaakt door me een tikkie op me kontje te geven(niet dat ik je ongelijk geef want het is erg vervelend als je snellere bochten kan maken en iemand houd je op) uiteraard was het niet me bedoelin g wat er nu gebeurde. zodra ik zag dat het fout ging trapte ik nog vol op de rem maar toen was het al te laat... en gingen we samen van de baan...
je mag blij zijn dat je mee mocht doen in de finalequote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:18 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Ik zet hem in mijn agenda
Wel een klein verzoekje: Wat meer ruimte tussen de halve finale en de finale, dan heb je meer tijd om je voor t e bereiden en te oefenen. Niet dat dat voor mij persoonlijk veel had uit gemaakt maar het gaat om het idee
ik vind 2 dagen ook wel wat beter, ik zat nu echt 30 minuten voor de race een auto te kopen (pakte wel goed uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:18 schreef Hilgo het volgende:
Wel een klein verzoekje: Wat meer ruimte tussen de halve finale en de finale, dan heb je meer tijd om je voor t e bereiden en te oefenen. Niet dat dat voor mij persoonlijk veel had uit gemaakt maar het gaat om het idee
ja dat krijg je in een finale he! dan ga je allemaal toch nog even iets harder door!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
was misschien ook niet zo slim van mij om toch door te rousen... ipv gewoon gas terug te nemen en een ronde te wachten...
achja.... volgend tournooi dan maar... dan zullen we weer zien!![]()
uche uche laguna seca uche uche nordsleiffe uchequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef X-fi het volgende:
Vandaag maak ik een nieuw toernooitje aan mannen (en dames). Ik zorg voor mooie prijzen dus dat komt wel goed
het moet ook niet te lang duren ik ga over 2 weken op vakantiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef X-fi het volgende:
Ook zorg ik ervoor dat er tijd tussen zit qua aanmelding van deelnames en het begin van de kwalificaties.
je rookt teveel!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
uche uche laguna seca uche uche nordsleiffe uche
I know, lucky me. Maar het was meer een algemene opmerking.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je mee mocht doen in de finale![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:41 schreef X-fi het volgende:
Mensen. Let op. Maandag maak ik een nieuw toernooitje aan
Dat wordt nu vanavond Kepler. Kan jij het dan promoveren op games.fok.nl?quote:
vanavond wordt moeilijk want dan ben ik er niet, ik zal even denken over promotie op FOK!games maar ik kan niks belovenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat wordt nu vanavond Kepler. Kan jij het dan promoten op games.fok.nl?
Trouwens, heb je MSN?
huhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef X-fi het volgende:
Bedankt voor je MSN. Maar we zien wel hoe we het regeln. Ik ben iig 150 euro armer
kadotjes kopen voor het tournooi?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef X-fi het volgende:
Bedankt voor je MSN. Maar we zien wel hoe we het regeln. Ik ben iig 150 euro armer
Ik ben er zelf ook geen echt voorstander van, maar het kan aanstekelijk werken voor mensen om actief mee te blijven doenquote:
Ben nog steeds met de topic aan het opstellen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:03 schreef rival het volgende:
het is 10 uur!
je hebt geld uitgegeven voor je medefokkers... wat een goede daad
en zeg dat nu eens in het nederlands!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ben nog steeds met de topic aan het opstellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |