Inleiding:Zoals jullie weten werd er vorige week een toernooi georganiseerd door onze enige Kepler van de Games Subsite! Daarin wist
Rival in de finale te winnen. Er deden iets meer dan 20 mensen mee aan dat toernooi wat erg goed was georganiseerd. Helaas wil Kepler geen tweede toernooi opzetten aangezien hij een toernooi wil beginnen met andere (race)games.
Tijd om actie te maken; dus hier ben ik! We beginnen weer helemaal opnieuw
![]()
. De indeling is precies hetzelfde gebleven met een kwalificatie ronde, twee halve- en een finale-ronde. Maar nu
vermoeiender. Helaas had FOK!Games geen 'echte' prijzen voor de beste geselecteerd dus daar heb ik even wat voor geregeld. De nummer 1, 2 en 3 krijgen van mij persoonlijk een prijs. Later meer hierover!
EN VOOR ALLE FOK!CREWLEDEN: JULLIE MOGEN MEEDOEN!De kwartfinales!We beginnen het toernooi met een drietal time-trials (deze kun je vinden in de Arcade-sectie van de game). De auto kun je niet zelf kiezen in de time-trials dus iedereen heeft evenveel kans om een snelle tijd neer te zetten. Alle hulpmiddelen zijn toegestaan, maar de ervaring leert dat zonder hulpmiddelen uiteindelijk sneller is. De tijden worden bij elkaar opgeteld en de veertien snelste coureurs gaan door naar de finale-races. De volgende time-trials worden gereden:
1 2 3 | Sebring International Raceway #1 AUDI R8 Nurburgring Nordschleife #17 PORSCHE 962C Mugello Autodromo Internazionale #12 F333 SP |
Om te zorgen dat wij de snelste tijden kunnen zien zal je je moeten aanmelden via PM bij X-fi. Ik zal je vervolgens toevoegen en dan kunnen we zien wat jouw tijden zijn in de time-trials. Stuur dus een PM met daarin je Xbox Live Gamertag naar X-fi. Het kan even duren voordat je toegevoegd zal worden, maar dat maakt voor de time-trials niks uit.
Iedereen krijgt een een paar dagen de tijd om tijden neer te zetten (
tot maandag 9 juli 23:59) en dan zal er worden gekeken welke users er het snelste zijn.
De halve finaleDe veertien snelste mensen gaan dus door en zullen willekeurig in een van de twee halve finale-races ingedeeld worden. Ik host de races, maar zet mijn auto gewoon aan de kant. Hierdoor hou ik overzicht over de race en kan ik achteraf de replay opslaan om eventuele discussies te voorkomen. De starting-grid zal op Time-Trials gebaseerd worden (niet alleen de drie trials in dit toernooi). Natuurlijk wordt van iedereen verwacht dat ze netjes racen en gebeuk wordt niet toegestaan.
1 2 3 | Circuit: Sunset Peninsula Infield Klasse: R4 (auto is vrij, het moet een R4-klasse zijn) Aantal ronden: 10 |
De halve finale zal plaats vinden op
woensdag 11 juli om 20:00 uur. (mochten er mensen niet kunnen op dat tijdstip, dan zal de users met de tijd daaronder een plek in de race krijgen.)
De finale-race zal gehouden worden op
vrijdag 13 juli om 19:00 uur.
Alledrie de races zullen verreden worden met de standaard-settings (dus bv damage uit, Collisions default, enz) en de end race timer zal dus ook gewoon op 30 seconden blijven staan.
En dan de prijzenHieronder de prijzen die dus weggegeven worden door X-fi (eigen kosten). Ze zullen uitgereikt worden aan de nummers 1 tot en met 3. Ik zit nog na te denken of er ook een prijs komt voor degene met de snelste ronde in de finale! Totaal geef ik nu aan EUR 150,00 weg aan prijzen!
1 2 3 | NUMMER 01: Supreme Commander NUMMER 02: Command & Conquer 3 Tiberium Wars NUMMER 03: Quake 4 |
[ Bericht 0% gewijzigd door X-fi op 06-07-2007 23:45:05 ]