Ongeveer 1 op 100 zal overlevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
Hoe babyproof zijn spiraaltjes eigenlijk?
http://www.sexwoordenboek.nl/spiraaltje.htmlquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
Hoe babyproof zijn spiraaltjes eigenlijk?
Niet dus!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef F04 het volgende:
De grote vraag blijft of Lieke nou wel of niet zwanger is.
ze al haar doos waarschijnlijk bedoelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:10 schreef Nostalgist het volgende:
Girlstalk in de kapsalon...
Amanda geeft aan dat ze "eens in de 3,4 dagen" haar haren wast. Ik betwijfel dat....
Dat is Mevr. D. Flens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:19 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft het over de "grote boze buurvrouw"
I knowquote:
Dat is toch die vriend van Brian waarmee het volgens Netty niet zo goed ging?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:25 schreef Nostalgist het volgende:
Huub vermoedt dat een zekere Darryl op een pc met notepad dingen heeft gedaan....
Het vermoeden is dat Brian op geniepige manier allerlei info zat uit te wisselen met Darrylquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch die vriend van Brian waarmee het volgens Netty niet zo goed ging?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I knowDebje Dikke dakduif voor intimi
![]()
Is waar ook, ja.... enge man....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor info dat dan was, want speltechnisch heb ik Brian weinig zien doen (of gebruiken).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat Brian op geniepige manier allerlei info zat uit te wisselen met Darryl
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vermeende berichtenuitwisseling via de administrators van de weblogs houd de mannen nogal bezig. Huub heeft alles bewaard en regelmatig 'achter' laten kontroleren. Ze hebben regelmatig gelachen om de foto's en Huub kreeg iedere keer toestemming om te plaatsen op de weblog.
Japio baalt, omdat hij wel iedere keer de oude gegevens heeft weggegooit.
Beiden weten vrij zeker dat Brian en Darryl wel echte spelinfo hebben uitgewisseld, maar in de vorm van tekstberichten op een andere server. De redactie schijnt dit (achteraf) ook te hebben gemerkt.
Ik kreeg nog net mee..."We doen het vaak met mijn lul tegen je kaak". Waanzinnig hoogstandje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:30 schreef Nostalgist het volgende:
Mute op Brian die weer aan het dichten is.....
Die vriend is Darryl. Oorspronkelijk collega van Brian bij Wannadoo, later compagnon in het bedrijfje van hun beiden. Volgens Brian was Darryl de techneut en hijzelf meer het 'zakelijk brein'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik hoorde Amanda zeggen dat het wel erg romantisch was ( en dan niet cynisch )quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik kreeg nog net mee..."We doen het vaak met mijn lul tegen je kaak". Waanzinnig hoogstandje.
Mama Netty kan weer trots zijn..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik hoorde Amanda zeggen dat het wel erg romantisch was ( en dan niet cynisch )
Vaag... ik dacht ze het scherm konden overnemen via een vnc-achtige applicatie....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vermeende berichtenuitwisseling via de administrators van de weblogs houd de mannen nogal bezig.
Natuurlijk hebben ze het wel gezien, maar hij is nu eenmaal een kindje van God.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vaag... ik dacht ze het scherm konden overnemen via een vnc-achtige applicatie....
Hoe kunnen ze dat dan niet gezien hebben ?![]()
Altijd lachen met die jongen.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Palma heeft het over vis.
Nix: Sperma is dikker dan pis.![]()
Je zegt het goed, ze 'kunnen' het scherm overnemen (of meelezen). Maar dat wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk permanent meekijken. Soms zitten ze een uur of meer achter de PC. En Brian kan van een andere server een tekstbestandje oppikken en direct naar de printer sturen, zonder het te openen op zijn beeldscherm.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vaag... ik dacht ze het scherm konden overnemen via een vnc-achtige applicatie....
Hoe kunnen ze dat dan niet gezien hebben ?![]()
Aha, zo zie je maar, het blijft een rat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed, ze 'kunnen' het scherm overnemen (of meelezen). Maar dat wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk permanent meekijken. Soms zitten ze een uur of meer achter de PC. En Brian kan van een andere server een tekstbestandje oppikken en direct naar de printer sturen, zonder het te openen op zijn beeldscherm.
Hij kan er in ieder geval wel zelf om lachen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft zulke sterke grappen...NOT
...... en die deur is al twee dagen geleden eruit geknaltquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
P: kan die deur nou dicht, die Titanic is nu wel al 20 x onder gegaan.
Door een para actie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
...... en die deur is al twee dagen geleden eruit geknalt
Volgens Brian niet meer. Ze werd te vaak op straat lastig gevallen omdat mensen haar herkenden. En Netty werd een beetje 'para' omdat ze na een bezoek veel te intensief met DGK bezig zou zijn. (Alsof ze dat nu niet doet)quote:
Natasia zal wel naar de verjaardag van Yairo zijn ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:38 schreef wolferl het volgende:
Wat gaan ze doen?
Juist jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
...... en die deur is al twee dagen geleden eruit geknalt
Tuurlijk je kan mij niet wijsmaken dat ze voor hun lol met dit weer gaan golfen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zal wel naar de verjaardag van Yairo zijn ...
(Toch wel weer heeeel toevallig dat Natasia en Amanda nu samen weggaan. Amanda is ook nog de grote vriend van Yairo)
Zo krijgen ze wel heel veel contact met de buitenwereld, ik dacht dat dat juist zo moeilijk zou zijn als je in de Gouden Kooi zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
(Toch wel weer heeeel toevallig dat Natasia en Amanda nu samen weggaan. Amanda is ook nog de grote vriend van Yairo)
Goyergracht Zuid 11 Eemnes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef farscapevr6 het volgende:
weet iemand t adres van dat kot?
vanmiddag ff na m n werk er langsrijden ff voyeuren
Daar gaat het toch al lang niet meer om. Het is gewoon een soap en spelers moeten het juist lang vol kunnen houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zo krijgen ze wel heel veel contact met de buitenwereld, ik dacht dat dat juist zo moeilijk zou zijn als je in de Gouden Kooi zit.
dank uquote:
Doe je ze de groeten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dank u
Van Onderwal 2 - 16, NAARDEN
Naar Goyergracht Zuid 11, Eemnes
Afstand 11,8 km.
Reisduur 00:10
Alle PC's zijn gisteren weggehaalt. Ik neem aan de ze ze van voor naar achter doorspitten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Dus als ik het goed begrijp updaten andere mensen de officiele weblogs van Huub, Jaap en Brian? Jaap tikt een stukje tekst en stuurt het naar de beheerder van zijn site? Idem voor Huub en Brian? Alleen wisselde Brian stiekem spelinfo uit met Daryl..vandaar dat Brian zo baalt dat hij niet meer achter zijn pc kan.
Dit klopt deels. Huub en Japio kunnen zelf atukken plaatsen EN beiden hebben een vriend, die beheerders zijn. Die beheerders kunnen ook stukken plaatsen (ze hebben de zelfde faciliteiten). Bij Japio heeft de beheerder (Sjoerd) een extra taak, hij verplaatst alle foto's naar dat fotoboek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Dus als ik het goed begrijp updaten andere mensen de officiele weblogs van Huub, Jaap en Brian? Jaap tikt een stukje tekst en stuurt het naar de beheerder van zijn site? Idem voor Huub en Brian? Alleen wisselde Brian stiekem spelinfo uit met Daryl..vandaar dat Brian zo baalt dat hij niet meer achter zijn pc kan.
Tip : Het laatste stuk is een zandweg. Maar ik heb al vaker gelezen dat je echt niets kunt zien.quote:
Wal fotos maken van de buitenkant als je kan? Misschien kan je gelijk langs de FEBO gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef farscapevr6 het volgende:
weet iemand t adres van dat kot?
vanmiddag ff na m n werk er langsrijden ff voyeuren
heeft iemand die luchtfoto die er laatst was nog?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tip : Het laatste stuk is een zandweg. Maar ik heb al vaker gelezen dat je echt niets kunt zien.
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zo maar het vermoeden, dat Lieke een arts bij zich heeft gehad....
Hij zei: Ik heb aan iedereen verteld dat je ziek bent...zodat in ieder geval de verhalen hetzelfde zijn.quote:
Dat weten we dus niet. Ze is gisteren naar de arts geweest en sindsdien doet ze vreemd.quote:
Moet ik een Google Earth cap voor je maken ? Heeft niet veel nut, die omgeving is 2-3 jaar oudquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heeft iemand die luchtfoto die er laatst was nog?
of een google-earth foto??
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Alle PC's zijn gisteren weggehaalt. Ik neem aan de ze ze van voor naar achter doorspitten.
De PC's blijven 2 weken weg.
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet ik een Google Earth cap voor je maken ? Heeft niet veel nut, die omgeving is 2-3 jaar oud
[afbeelding]
Die zijn toch gaan golfen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, zou me verbazen als het niet zo was. Al die uren dat Jaap achter de PC zat, dat was denk ik niet alleen voor zijn log.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?
Heb even gekeken, maar alles is nog hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.
Amanda ging in haar korte rokje en op pumps, net echt een golfout-fitt.quote:
Ok, ik dacht het.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar alles is nog hetzelfde
Als je vanaf de villa weggaat, heb je het Gouden Hek en dan dat groene hek. Dan kom je op een weggetje met parkeerterreintje. Daar staat een cabine met bewaking en een groot Heras schuifhek. Pas dan ben je echt buiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef F04 het volgende:
Ik zou wel een foto willen zien van hoe dit nou vanaf de openbare weg eruit ziet. Zie je dan gelijk dat hek van dGK?
Ja, volgens Palma wel. Maar goed Palma is nooit betrouwbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?
Ik vermoed van wel. Vorige week was hij, toen hij 's avonds terug kwam van de FEBO, opeens heel erg down en wilde niet zeggen waarom. Het zou me niet verbazen als het daardoor kwam.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh. Weet Brian zelf al, dat ze achter zijn pc-activiteiten zijn gekomen?
Op deze twee caps staat de 'pin' buiten DGK. Dat dak is de houtzagerij naast de villa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef Kinga het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07275/dgkgoogle1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07275/dgkgoogle2.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat zijn meestal pammetjesmomenten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Vorige week was hij, toen hij 's avonds terug kwam van de FEBO, opeens heel erg down en wilde niet zeggen waarom. Het zou me niet verbazen als het daardoor kwam.
Dat weet ik, anders bedekte de pin alles...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op deze twee caps staat de 'pin' buiten DGK. Dat dak is de houtzagerij naast de villa.
Stimmt. Heerlijk dat we hier met zijn allen zo lekkker kunnen brainstormen,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Vorige week was hij, toen hij 's avonds terug kwam van de FEBO, opeens heel erg down en wilde niet zeggen waarom. Het zou me niet verbazen als het daardoor kwam.
Lees even pagina 1 en 2 van deze COS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:06 schreef wolferl het volgende:
Wat heeft Brainless dan gedaan?
Of wat zijn de vermoedens onder de streamers?
Dat weet je goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op deze twee caps staat de 'pin' buiten DGK. Dat dak is de houtzagerij naast de villa.
Huub en Lieke hebben een plan bedacht om de betrouwbaarheid van iemand te testen. Wie werd mij niet duidelijk maar Lieke wou wel langer "iemand" kunnen gebruiken...!! Er zou iets zijn met Lieke ( ze waren daar gisteren over aan het brainstormen) en Lieke zou degene daarvan op de hoogte stellen en dan kijken of degene dat zou doorlullen..zo ja..onbetrouwbaarheid bewezen...zo nee..betrouwbaar voor het spel..het moest iets zijn wat Lieke lang zou moeten kunnen volhouden dat het zo is..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zei: Ik heb aan iedereen verteld dat je ziek bent...zodat in ieder geval de verhalen hetzelfde zijn.
Nog steeds geheimzinnigheid dus![]()
Heb ik dat helemaal gemist?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo te zien en horen zijn Lieke en Huub bezig met hun plan...
Dus er is niets met Lieke aan de hand en past haar gedrag bij het plan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben een plan bedacht om de betrouwbaarheid van iemand te testen. Wie werd mij niet duidelijk maar Lieke wou wel langer "iemand" kunnen gebruiken...!! Er zou iets zijn met Lieke ( ze waren daar gisteren over aan het brainstormen) en Lieke zou degene daarvan op de hoogte stellen en dan kijken of degene dat zou doorlullen..zo ja..onbetrouwbaarheid bewezen...zo nee..betrouwbaar voor het spel..het moest iets zijn wat Lieke lang zou moeten kunnen volhouden dat het zo is..
Het lijkt mij dat ze Nadia willen testen op betrouwbaarheid...
Zo te zien en horen zijn Lieke en Huub bezig met hun plan...
Ik denk dat ze de pc van Jaap aan het uitpluizen zijn om eventueel uit te kunnen sluiten dat Jaap van de afpersing wist of zelf er bij betrokken was. Dat verhaal over dat Brian info doorspeelde met notepad lijkt me afleiding...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, zou me verbazen als het niet zo was. Al die uren dat Jaap achter de PC zat, dat was denk ik niet alleen voor zijn log.
tonedeaf dumb and blind kid....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef wolferl het volgende:
Brain is zo a muzikaal als de pest.
Joh !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef wolferl het volgende:
Brain is zo a muzikaal als de pest.
Heeft Brian hier van het begin af aan al, de naam van Rat meegekregen?quote:
Lekker golfweerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Katewalker het volgende:
Die zijn toch gaan golfen?
Dat stukje Satie wat hij probeerde was niet eens zo slecht, maar Brian volgt geen regeltjes en begon te improviseren, waarbij werkelijk geen enkele toon nog klopte.quote:
Klaarblijkelijk..ik heb ze er over horen praten toen ze met z'n 2en in de tuin zaten...Lieke zei letterlijk.."het moet iets zijn dat ik lang kan blijven volhouden want ik wil haar langer kunnen gebruiken " (voor het spel? als backup?) Dus het mocht niet iets zijn dat al snel uit kwam...quote:
Nee, ik woon in 070. Maar als je Google Earth een beetje bekijkt, weet je waar het grindpad naar het hek loopt. Vanuit de villa gezien rechts is de houzagerij en de rand van de golfbaan. Je weet nog dat Brian daar spullen over de struiken had gegooid, die lagen daar en dus kon hij het niet meer zelf terughalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat weet je goed.Woon je dichtbij de DGK?
Ok, thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk..ik heb ze er over horen praten toen ze met z'n 2en in de tuin zaten...Lieke zei letterlijk.."het moet iets zijn dat ik lang kan blijven volhouden want ik wil haar langer kunnen gebruiken " (voor het spel? als backup?) Dus het mocht niet iets zijn dat al snel uit kwam...
Huub kwam met allemaal ideetjes..bv..dat de zus van Lieke geld van Lieke was kwijtgeraakt.maar Lieke vond dat het meer met haarzelf te maken moest hebben...
Ik heb niet meer mee gekregen wat ze dan hadden bedacht want de streams gingen bij hun weg...
Niet alleen dat haar isquote:
Niet helemaal waar. De openbare weg is daar een stuk onverharde weg, waarvan Talpa zegt dat je er niet mag komen/stilstaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je vanaf de villa weggaat, heb je het Gouden Hek en dan dat groene hek. Dan kom je op een weggetje met parkeerterreintje. Daar staat een cabine met bewaking en een groot Heras schuifhek. Pas dan ben je echt buiten.
Gymnopedie No.1 van Erik Satie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat stukje Satie wat hij probeerde was niet eens zo slecht, maar Brian volgt geen regeltjes en begon te improviseren, waarbij werkelijk geen enkele toon nog klopte.
Oh ,dus het is een spel van Lieke.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk..ik heb ze er over horen praten toen ze met z'n 2en in de tuin zaten...Lieke zei letterlijk.."het moet iets zijn dat ik lang kan blijven volhouden want ik wil haar langer kunnen gebruiken " (voor het spel? als backup?) Dus het mocht niet iets zijn dat al snel uit kwam...
Huub kwam met allemaal ideetjes..bv..dat de zus van Lieke geld van Lieke was kwijtgeraakt.maar Lieke vond dat het meer met haarzelf te maken moest hebben...
Ik heb niet meer mee gekregen wat ze dan hadden bedacht want de streams gingen bij hun weg...
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gymnopedie No.1 van Erik Satie.
Ja het klinkt aardig.
Ik denk dat Natasia ook regelmatig der kinderen ziet.
Oke ze heeft Lieke geslagen, Jaap aantal keer geschopt(hard), Nadia flink gekrabt.
Ze dreigt telkens tegen de bewoners dat ze buiten de poort hun iets te wachten staat.
Haar kinderen krijgen alles wat ze hebben willen van De Redactie.
En ze mag waarschijnlijk met regelmaat der kids zien.
Ik heb nog meer het vermoeden dat zij iets achterhoud voor de streamers, zij weet iets van DGK of een bewoner. En dat mag niet vertelt worden.
Brain mag ook oprotten, geheime spel informatie uitwisselen op de pc's met een goeie vriend is een goeie reden om iemand een exit te geven.
Maargoed dat zal niet gebeuren, hoogstens een boete, want over die deur hebben we ook niks meer gehoord. Terwijl als Huub een wijnglas kapot slaat hij meteen een boete krijgt.
In principe wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef farscapevr6 het volgende:
je zou dus aan het haar van amanda en natas moeten kunnen zien bij terugkomst of ze zijn wezen golfen of taart heben gegeten;)
Vertel zit er dan slagroom of ballen in?????????????????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef farscapevr6 het volgende:
je zou dus aan het haar van amanda en natas moeten kunnen zien bij terugkomst of ze zijn wezen golfen of taart heben gegeten;)
Ik krijg werkelijk de kriebels van die gast.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef Nostalgist het volgende:
Da's voor het eerst dat ik een man met haarlak in de weer zie......
Volgens mij zit Natasia nog steeds in de kooi vanwege een lopende rechtzaak tegen haar ex (waarin zij mogelijk getuigt). Voor haar veiligheid moet ze daarom in de kooi zitten...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia ook regelmatig der kinderen ziet.
Oke ze heeft Lieke geslagen, Jaap aantal keer geschopt(hard), Nadia flink gekrabt.
Ze dreigt telkens tegen de bewoners dat ze buiten de poort hun iets te wachten staat.
Haar kinderen krijgen alles wat ze hebben willen van De Redactie.
En ze mag waarschijnlijk met regelmaat der kids zien.
Ik heb nog meer het vermoeden dat zij iets achterhoud voor de streamers, zij weet iets van DGK of een bewoner. En dat mag niet vertelt worden.
Als je er maar geen jeuk van krijgt!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg werkelijk de kriebels van die gast.
Het valt nog mee dat hij 's-nachts niet z'n schaamhaartjes gaat kammen na het rukken .....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg werkelijk de kriebels van die gast.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat hij 's-nachts niet z'n schaamhaartjes gaat kammen na het rukken .....
Als hij mee gaat met zijn tijd is hij geschorenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat hij 's-nachts niet z'n schaamhaartjes gaat kammen na het rukken .....
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als beloning voor het toebrengen van krassen op het gezicht van Nadia!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lekker golfweer
Het is of de dokter, de tandarts, de rijlessen of golflessen... Het moet inmiddels toch duidelijk zijn dat Natasja haar kinderen met regelmaat ziet?
Dat is de RTL-stylo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:39 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Als beloning voor het toebrengen van krassen op het gezicht van Nadia!
Ik vind het knap hoe sommigen zich in dat huis in kunnen houden:
Lieke nar Palma bijvoorbeeld. Als Palma zich zo tegenover mij zou gedragen ging ze met pijn in d'r hoofd naar huis!
Maar ook hoe Jaap en Nadia na de aanvallen van Natasja zich inhouden ...... erg knap!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio somt z'n agenda voor vandaag op :
- sauna aangezet
- nu douchen
- daarna groente wokken en eten
- vervolgens sauna en zwemmen
- dan opnieuw trainen
- potje schaken
- aftrekken en aansluitend slapen
Ze moeten toch ook nog heen en weer lijkt mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Dat golfen duurt normaal toch altijd een uur? Ze vertrokken om 11.38 uur, het klopt nu al niet.
Of ben ik te voorbarig?![]()
Er heen kan lopend, is 1 deur verderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten toch ook nog heen en weer lijkt me
En als het leuk is duurt het mischien wel 2 uur![]()
Golfbaan ligt naast dat hok, dat is 1 munuut rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten toch ook nog heen en weer lijkt me
En als het leuk is duurt het mischien wel 2 uur![]()
Het zal wel zijn als alle andere keren dat Natasia 'toevallig' weg moest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Dat golfen duurt normaal toch altijd een uur? Ze vertrokken om 11.38 uur, het klopt nu al niet.
Of ben ik te voorbarig?![]()
En hoe ver was het naar Almere rijden ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Golfbaan ligt naast dat hok, dat is 1 munuut rijden.
Ja, direct achter het muurtje bij de sauna is de golfbaan. In de tuin vinden ze wel eens verdwaalde balletjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Golfbaan ligt naast dat hok, dat is 1 munuut rijden.
Moment, ze zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe ziet hun haar eruit, t heeft hier namelijk non stop geregent
Bij Amanda : nat stro !!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe ziet hun haar eruit, t heeft hier namelijk non stop geregent
Ik zie toch echt droge haren, ook bij Natasja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Amanda : nat stro !!!
Was het dan toch een verjaardagsfeestje in het paviljoen van de golfclub ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch echt droge haren, ook bij Natasja.
Zou mij niks verbazen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was het dan toch een verjaardagsfeestje in het paviljoen van de golfclub ?
met champagne en kaviaar voor dat 8 jarig hummeltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was het dan toch een verjaardagsfeestje in het paviljoen van de golfclub ?
Dat was toch ook op de verjaardag van haar dochter. Kinderfeestje na afloop van de opname van Life & Cooking.quote:
Het is toch niet te geloven hoe ze doet tegen Lieke, zo onbeschoft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma : "Lieke, ik heb je badjas achter je kont opgeruimd"
Huub : "Goed zo, dat is ook je werk"
18 en 26quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Q-ball het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen van Natasia nu?
7 en 10quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Q-ball het volgende:
Yairo vandaag 7 jaar, Cheyenne 10 jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Q-ball het volgende:
Ja, maar over 6 jaar gaat Natasia dan toch echt eindelijk naar huisquote:
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
Als ze 7 en 10 zijn dan klopt het precies wat ik vermoedde.
Natasia heeft vroeger klapjes gehad van Milton. En waarschijnlijk niet te zuinig ook. Dat verklaart ook waarom ze zo uitviel tegen Jaap en compleet flipte. Ze zei ook niet voor niets dat die tijd geweest was (na het Jaap incident) en dat het 7 jaar geleden was geweest. Ook trok ze ineens in de foetus-houding toen ze met Ratje zat te praten.
Ik durf m'n geld erop in te zetten dat ze klappen kreeg van Milton en toen ze zwanger was van de 2e ze er vandoor is gegaan.
effe denken hoe het ook alweer was. vanaf de snelweg (afslag Witte bergen) richting eemnes en dan zandpad nemen. in ieder geval ligt het aan een zandpad. dus vanaf de openbare weg kijk je zo op de poort en op de villa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef F04 het volgende:
Ik zou wel een foto willen zien van hoe dit nou vanaf de openbare weg eruit ziet. Zie je dan gelijk dat hek van dGK?
Even gecheckt: nope bij ons op de oprit staat nog steeds een zeilboot die er al ruim 3 jaar niet meer staatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.
Daar was ik inmiddels al achter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:30 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Even gecheckt: nope bij ons op de oprit staat nog steeds een zeilboot die er al ruim 3 jaar niet meer staat![]()
Ze heeft het een paar keer verteld. Vrij snel na de geboorte van Jairo ontdekte ze telefoonnummers in z'n mobieltje en kwam ze erachter dat hij vreemd ging. Daarna zijn ze uit elkaar gegaan (vriendelijk gezegd)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
......
Ik durf m'n geld erop in te zetten dat ze klappen kreeg van Milton en toen ze zwanger was van de 2e ze er vandoor is gegaan.
Yep.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
zijn Brian en iemand anders al weg?
Brain en Denniks zijn naar de PC Hooftstraat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
zijn Brian en iemand anders al weg?
oeps, beetje late reactie zie ik nu pas..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
effe denken hoe het ook alweer was. vanaf de snelweg (afslag Witte bergen) richting eemnes en dan zandpad nemen. in ieder geval ligt het aan een zandpad. dus vanaf de openbare weg kijk je zo op de poort en op de villa.![]()
en Lieke; jij bent zo echt, zelfs je naam is nep...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
Ik zet streams aan en ja hoor Palma gaat weer tekeer tegen Lieke. Alles is nep aan jou nep ziek, nep zus, nep zo. Tjonge jonge blijft dit zo!!!
Je zou dat wijf door de plee trekken met haar grote smoel en dat gebash van Lieke.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
Palma heeft weer de hoofdrol vandaag, leuk
Wil je terror?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Wat is de hyves van dat monster,
Wil gaan stalken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
das een ufoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef Q-ball het volgende:
Iemand enig idee trouwens wat er geblurred is op de Volkersweg in Eemnes?
haar tieten zijn bedektquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.
[afbeelding]
hihi huubmodus offquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef wolferl het volgende:
Palma is echt media geil.
Zelf blijft ze alleen in de keuken, omdat ze weet dat daar heel veel afspeelt.
De andere werksters laat ze lekker het klote werk opknappen op plaatsen waar niet tot nauwelijks wordt gefilmd. Ze loopt te schreeuwen dat het haar villa is en loop Lieke constant uit te schelden en te terroriseren. Palma je bent een vuile goore media geile viswijf. Met een stem van iemand die al 70 jaar zware shag rookt.
Waarschijnlijk mensen die hem herkennen van streams of TV. Dat hoor je van iedereen die in de villa komt. En ook de reden dat sommigen niet willen komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat Marco ook last heeft omdat hij contact heeft met mensen uit DGK, geen idee wat ze daarmee bedoelde.
Palma?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Dat zou een hoop verklaren, maar ik vind het toch zeer barmhartig van Jaap dat hij haar erin houdt. Volgens mij had niemand anders dit in zijn positie gedaan, Brian en Amanda uitgezonderd. En ik vind haar reactie daaropvolgend niet door de beugel kunnen. Brian zag ook dat Jaaps emotie echt was en vond de reactie van Tas ook duidelijk overtrokken, terwijl Huub het voor haar op ging nemen (waarschijnlijk omdat Jaap ook bij Lieke dingen heeft gedaan, meer dan bij Tas dacht ik).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
Natasia heeft vroeger klapjes gehad van Milton. En waarschijnlijk niet te zuinig ook. Dat verklaart ook waarom ze zo uitviel tegen Jaap en compleet flipte. Ze zei ook niet voor niets dat die tijd geweest was (na het Jaap incident) en dat het 7 jaar geleden was geweest. Ook trok ze ineens in de foetus-houding toen ze met Ratje zat te praten.
Het wordt allemaal langzaamaan weer menselijkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub mag post van Natasia lezen. Het gaat erover dat 'iets' van haar heel lullig in beeld is gebracht. Gaat erover dat 'het uit is' en 'gesprek met Herma'.
[afbeelding]
Deze Hyver is niet okquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Palma?
http://palma01.hyves.nl/
Is blijkbaar gedelete.
Ik begreep dat Huub het gesprek begon met "Wordt het niet eens tijd dat we wat ruimte gaan maken". En legde uit dat hij in Augustus wel Dennix wilde wegstemmen. Natasia verwacht tegenstand van Japio. En daarbij noemde Huub 20 augustus (wat volgens mij 30 augustus moet zijn)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Wat zei Natasja nou tegen Huub over 20 augustus, iets van....dan ben ik of jij er niet meer?![]()
dat hij door VOL wordt gebeld mss?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat Marco ook last heeft omdat hij contact heeft met mensen uit DGK, geen idee wat ze daarmee bedoelde.
Nadia is geen terrorachtige persoon denk ik, en ook niet enorm haatdragendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Gigageil het volgende:
Zijn ze nu ineens dikke vriendinnen, Amanda en Nadia ? Jammer hoor...![]()
mensen van VOL hadden geklaagdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Palma?
http://palma01.hyves.nl/
Is blijkbaar gedelete.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat Huub het gesprek begon met "Wordt het niet eens tijd dat we wat ruimte gaan maken". En legde uit dat hij in Augustus wel Dennix wilde wegstemmen. Natasia verwacht tegenstand van Japio. En daarbij noemde Huub 20 augustus (wat volgens mij 30 augustus moet zijn)
nee hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het wordt allemaal langzaamaan weer menselijker
Wie, wat, waar?????quote:
Om te eisen dat hij zijn medewerking aan de kooi moet staken, denk ik. VOL: het geweten van DGK. De streamverslagen zijn er prima, de filmpjes ook, maar roomser dan de Paus is het daar meestal ook.quote:
en Natas liet toen doorschemeren dat zij er dan niet meer was, vlgs mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat Huub het gesprek begon met "Wordt het niet eens tijd dat we wat ruimte gaan maken". En legde uit dat hij in Augustus wel Dennix wilde wegstemmen. Natasia verwacht tegenstand van Japio. En daarbij noemde Huub 20 augustus (wat volgens mij 30 augustus moet zijn)
Dus ze hacken de Hyves van Palma, begrijp ik dat goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef 2live het volgende:
Dit stond op VOL over de hyves van Palma.....
Deze kreeg ik net.
Thanx, je was niet de enige die vond dat deze hyver iets te enthousiast berichten rond stuurde!
Hij/zij kan voortaan minder berichten versturen.
Als het goed is, is Hyves zo binnenkort weer 100% spam vrij!
Let's hyve things better, Team Hyves
Volgens mij ging het over Patricia en Nathanael ......... Daarom begon Huub ook over de jehova getuige. Dat telefoongesprek van Patricia met Natasia was op de stream en TV geweest. En aan paar dagen later het gesprek tussen die twee in de kapsalon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee hoor
gaat over het gesprek s ochtens vroeg tussen herma en natas waarbij natas aangaf dat het uitwas tussen haar en wilgo
huub vroeg dit eergisteren waarop natas zei dat t niet uit was.
er zal dus wel een brief in mekaar geflanst zijn waarin dit ontkracht word om de liefe vrede te bewaren
ik begreep dat ze hebben geklaagd, en kregen dit antwoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus ze hacken de Hyves van Palma, begrijp ik dat goed?
Ze liet idd iets doorschemeren, maar het was te cryptisch voor mij. (en dan wordt hget alleen maar speculeren). Het kon ook verband houden met het verplicht steunen van Dennix door Japio.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef 2live het volgende:
[..]
en Natas liet toen doorschemeren dat zij er dan niet meer was, vlgs mij.
Na het sporten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
Is Nadia nu haar haren aan het doen voor het sporten of is dit na het sporten?
Da's waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze liet idd iets doorschemeren, maar het was te cryptich voor mij. (en dan wordt hget alleen maar speculeren). Het kon ook verband houden met het verplicht steunen van Dennix door Japio.
Volgens mij is dat zo'n standaard mail...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik begreep dat ze hebben geklaagd, en kregen dit antwoord.
Dat maakt bij haar niet veel uit. Ze doet ook mascara op voor het slapengaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
Is Nadia nu haar haren aan het doen voor het sporten of is dit na het sporten?
Zij is nog een paar graadjes erger als Amandaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt bij haarr niet veel uit. Ze doet ook mascara op voor het slapengaan.
Ze is best oppervlakkig, maar toch heeft zij honderd keer meer klasse en allure als miljonair dan Amandaatjuhhh.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt bij haar niet veel uit. Ze doet ook mascara op voor het slapengaan.
Dat hebben we gezien in haar scheldpartij met Natasja, heel stijlvol i.d.d.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze is best oppervlakkig, maar toch heeft zij honderd keer meer klasse en allure als miljonair dan Amandaatjuhhh.
Maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:03 schreef wolferl het volgende:
Nadia is al een half uur bezig met der haar.
weet ik niet, maar de VOLlers hebben massaal aangeklikt dat de site niet oke is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n standaard mail...
Heeft ze ook maar van Natasia.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Nada noemt echt iedereen..schatje(s).
Volgens mij had Peter6000 al een topic over Nadia en Dennis, dus die vlag gaat niet meer opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:03 schreef agter het volgende:
ik denk dat het erg leuk zou zijn als helemaal NIEMAND iets over Dennix zou schrijven. Stel je voor: Hij komt uit de kooi en denkt dat ie wereldberoemd is. Hij zoek op internet op wat voor leuks iedereen heeft geschreven over hem, en hij komt helemaal niets tegen.
Dat lijkt me geweldig!!
vlieger wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Volgens mij had Peter6000 al een topic over Nadia en Dennis, dus die vlag gaat niet meer op![]()
Hebben Amanda's zussen eigenlijk dezelfde vader als zij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Meganog het volgende:
In de wereld van Amanda is het bijna niet voor te stellen dat verwekkers van kinderen die ook daadwerkelijk allebei zelf opvoeden.
SInds Nada en Nix in dat hok zitten, heb ik last van te hoge bloeddruk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef Clank het volgende:
Nadia die steeds 2 regels van een liedje zingt![]()
Gä even naar de huisarts, die heeft goede medicijnen daarvoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
SInds Nada en Nix in dat hok zitten, heb ik last van te hoge bloeddruk.
En jij gelooft gewoon dat Jaap dat uit de goedheid van zn hart deed? Dat Jaap er uberhaupt iets over te zeggen heeft of iemand een exit krijgt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren, maar ik vind het toch zeer barmhartig van Jaap dat hij haar erin houdt. Volgens mij had niemand anders dit in zijn positie gedaan, Brian en Amanda uitgezonderd. En ik vind haar reactie daaropvolgend niet door de beugel kunnen. Brian zag ook dat Jaaps emotie echt was en vond de reactie van Tas ook duidelijk overtrokken, terwijl Huub het voor haar op ging nemen (waarschijnlijk omdat Jaap ook bij Lieke dingen heeft gedaan, meer dan bij Tas dacht ik).
Wil Nadia nog praten met Tas na dat krabben? Ruimdenkend. Of heeft Tas daar wel haar excuses voor aangeboden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja geeft Nada een jurkje, en zegt: Dit is maatje 36.
Nada: 36,( heeeel verbaasd dus.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |