Moment, ze zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe ziet hun haar eruit, t heeft hier namelijk non stop geregent
Bij Amanda : nat stro !!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe ziet hun haar eruit, t heeft hier namelijk non stop geregent
Ik zie toch echt droge haren, ook bij Natasja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Amanda : nat stro !!!
Was het dan toch een verjaardagsfeestje in het paviljoen van de golfclub ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch echt droge haren, ook bij Natasja.
Zou mij niks verbazen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was het dan toch een verjaardagsfeestje in het paviljoen van de golfclub ?
met champagne en kaviaar voor dat 8 jarig hummeltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was het dan toch een verjaardagsfeestje in het paviljoen van de golfclub ?
Dat was toch ook op de verjaardag van haar dochter. Kinderfeestje na afloop van de opname van Life & Cooking.quote:
Het is toch niet te geloven hoe ze doet tegen Lieke, zo onbeschoft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma : "Lieke, ik heb je badjas achter je kont opgeruimd"
Huub : "Goed zo, dat is ook je werk"
18 en 26quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Q-ball het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen van Natasia nu?
7 en 10quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Q-ball het volgende:
Yairo vandaag 7 jaar, Cheyenne 10 jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Q-ball het volgende:
Ja, maar over 6 jaar gaat Natasia dan toch echt eindelijk naar huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |