Volgens Brian niet meer. Ze werd te vaak op straat lastig gevallen omdat mensen haar herkenden. En Netty werd een beetje 'para' omdat ze na een bezoek veel te intensief met DGK bezig zou zijn. (Alsof ze dat nu niet doet)quote:
Natasia zal wel naar de verjaardag van Yairo zijn ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:38 schreef wolferl het volgende:
Wat gaan ze doen?
Juist jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
...... en die deur is al twee dagen geleden eruit geknalt
Tuurlijk je kan mij niet wijsmaken dat ze voor hun lol met dit weer gaan golfen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zal wel naar de verjaardag van Yairo zijn ...
(Toch wel weer heeeel toevallig dat Natasia en Amanda nu samen weggaan. Amanda is ook nog de grote vriend van Yairo)
Zo krijgen ze wel heel veel contact met de buitenwereld, ik dacht dat dat juist zo moeilijk zou zijn als je in de Gouden Kooi zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
(Toch wel weer heeeel toevallig dat Natasia en Amanda nu samen weggaan. Amanda is ook nog de grote vriend van Yairo)
Goyergracht Zuid 11 Eemnes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef farscapevr6 het volgende:
weet iemand t adres van dat kot?
vanmiddag ff na m n werk er langsrijden ff voyeuren
Daar gaat het toch al lang niet meer om. Het is gewoon een soap en spelers moeten het juist lang vol kunnen houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zo krijgen ze wel heel veel contact met de buitenwereld, ik dacht dat dat juist zo moeilijk zou zijn als je in de Gouden Kooi zit.
dank uquote:
Doe je ze de groeten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dank u
Van Onderwal 2 - 16, NAARDEN
Naar Goyergracht Zuid 11, Eemnes
Afstand 11,8 km.
Reisduur 00:10
Alle PC's zijn gisteren weggehaalt. Ik neem aan de ze ze van voor naar achter doorspitten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Dus als ik het goed begrijp updaten andere mensen de officiele weblogs van Huub, Jaap en Brian? Jaap tikt een stukje tekst en stuurt het naar de beheerder van zijn site? Idem voor Huub en Brian? Alleen wisselde Brian stiekem spelinfo uit met Daryl..vandaar dat Brian zo baalt dat hij niet meer achter zijn pc kan.
Dit klopt deels. Huub en Japio kunnen zelf atukken plaatsen EN beiden hebben een vriend, die beheerders zijn. Die beheerders kunnen ook stukken plaatsen (ze hebben de zelfde faciliteiten). Bij Japio heeft de beheerder (Sjoerd) een extra taak, hij verplaatst alle foto's naar dat fotoboek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Dus als ik het goed begrijp updaten andere mensen de officiele weblogs van Huub, Jaap en Brian? Jaap tikt een stukje tekst en stuurt het naar de beheerder van zijn site? Idem voor Huub en Brian? Alleen wisselde Brian stiekem spelinfo uit met Daryl..vandaar dat Brian zo baalt dat hij niet meer achter zijn pc kan.
Tip : Het laatste stuk is een zandweg. Maar ik heb al vaker gelezen dat je echt niets kunt zien.quote:
Wal fotos maken van de buitenkant als je kan? Misschien kan je gelijk langs de FEBO gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef farscapevr6 het volgende:
weet iemand t adres van dat kot?
vanmiddag ff na m n werk er langsrijden ff voyeuren
heeft iemand die luchtfoto die er laatst was nog?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tip : Het laatste stuk is een zandweg. Maar ik heb al vaker gelezen dat je echt niets kunt zien.
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zo maar het vermoeden, dat Lieke een arts bij zich heeft gehad....
Hij zei: Ik heb aan iedereen verteld dat je ziek bent...zodat in ieder geval de verhalen hetzelfde zijn.quote:
Dat weten we dus niet. Ze is gisteren naar de arts geweest en sindsdien doet ze vreemd.quote:
Moet ik een Google Earth cap voor je maken ? Heeft niet veel nut, die omgeving is 2-3 jaar oudquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heeft iemand die luchtfoto die er laatst was nog?
of een google-earth foto??
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Alle PC's zijn gisteren weggehaalt. Ik neem aan de ze ze van voor naar achter doorspitten.
De PC's blijven 2 weken weg.
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet ik een Google Earth cap voor je maken ? Heeft niet veel nut, die omgeving is 2-3 jaar oud
[afbeelding]
Die zijn toch gaan golfen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, zou me verbazen als het niet zo was. Al die uren dat Jaap achter de PC zat, dat was denk ik niet alleen voor zijn log.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?
Heb even gekeken, maar alles is nog hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.
Amanda ging in haar korte rokje en op pumps, net echt een golfout-fitt.quote:
Ok, ik dacht het.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar alles is nog hetzelfde
Als je vanaf de villa weggaat, heb je het Gouden Hek en dan dat groene hek. Dan kom je op een weggetje met parkeerterreintje. Daar staat een cabine met bewaking en een groot Heras schuifhek. Pas dan ben je echt buiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef F04 het volgende:
Ik zou wel een foto willen zien van hoe dit nou vanaf de openbare weg eruit ziet. Zie je dan gelijk dat hek van dGK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |