Hij zei: Ik heb aan iedereen verteld dat je ziek bent...zodat in ieder geval de verhalen hetzelfde zijn.quote:
Dat weten we dus niet. Ze is gisteren naar de arts geweest en sindsdien doet ze vreemd.quote:
Moet ik een Google Earth cap voor je maken ? Heeft niet veel nut, die omgeving is 2-3 jaar oudquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heeft iemand die luchtfoto die er laatst was nog?
of een google-earth foto??
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Alle PC's zijn gisteren weggehaalt. Ik neem aan de ze ze van voor naar achter doorspitten.
De PC's blijven 2 weken weg.
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet ik een Google Earth cap voor je maken ? Heeft niet veel nut, die omgeving is 2-3 jaar oud
[afbeelding]
Die zijn toch gaan golfen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zal wel naar de verjaardag van Yairo zijn ...
(Toch wel weer heeeel toevallig dat Natasia en Amanda nu samen weggaan. Amanda is ook nog de grote vriend van Yairo)
Waarschijnlijk wel, zou me verbazen als het niet zo was. Al die uren dat Jaap achter de PC zat, dat was denk ik niet alleen voor zijn log.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?
Heb even gekeken, maar alles is nog hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.
Amanda ging in haar korte rokje en op pumps, net echt een golfout-fitt.quote:
Ok, ik dacht het.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar alles is nog hetzelfde
Als je vanaf de villa weggaat, heb je het Gouden Hek en dan dat groene hek. Dan kom je op een weggetje met parkeerterreintje. Daar staat een cabine met bewaking en een groot Heras schuifhek. Pas dan ben je echt buiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef F04 het volgende:
Ik zou wel een foto willen zien van hoe dit nou vanaf de openbare weg eruit ziet. Zie je dan gelijk dat hek van dGK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |