Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
Als ze 7 en 10 zijn dan klopt het precies wat ik vermoedde.
Natasia heeft vroeger klapjes gehad van Milton. En waarschijnlijk niet te zuinig ook. Dat verklaart ook waarom ze zo uitviel tegen Jaap en compleet flipte. Ze zei ook niet voor niets dat die tijd geweest was (na het Jaap incident) en dat het 7 jaar geleden was geweest. Ook trok ze ineens in de foetus-houding toen ze met Ratje zat te praten.
Ik durf m'n geld erop in te zetten dat ze klappen kreeg van Milton en toen ze zwanger was van de 2e ze er vandoor is gegaan.
effe denken hoe het ook alweer was. vanaf de snelweg (afslag Witte bergen) richting eemnes en dan zandpad nemen. in ieder geval ligt het aan een zandpad. dus vanaf de openbare weg kijk je zo op de poort en op de villa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef F04 het volgende:
Ik zou wel een foto willen zien van hoe dit nou vanaf de openbare weg eruit ziet. Zie je dan gelijk dat hek van dGK?
Even gecheckt: nope bij ons op de oprit staat nog steeds een zeilboot die er al ruim 3 jaar niet meer staatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.
Daar was ik inmiddels al achter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:30 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Even gecheckt: nope bij ons op de oprit staat nog steeds een zeilboot die er al ruim 3 jaar niet meer staat![]()
Ze heeft het een paar keer verteld. Vrij snel na de geboorte van Jairo ontdekte ze telefoonnummers in z'n mobieltje en kwam ze erachter dat hij vreemd ging. Daarna zijn ze uit elkaar gegaan (vriendelijk gezegd)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
Als ze 7 en 10 zijn dan klopt het precies wat ik vermoedde.
......
Ik durf m'n geld erop in te zetten dat ze klappen kreeg van Milton en toen ze zwanger was van de 2e ze er vandoor is gegaan.
Yep.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
zijn Brian en iemand anders al weg?
Brain en Denniks zijn naar de PC Hooftstraat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
zijn Brian en iemand anders al weg?
oeps, beetje late reactie zie ik nu pas..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
effe denken hoe het ook alweer was. vanaf de snelweg (afslag Witte bergen) richting eemnes en dan zandpad nemen. in ieder geval ligt het aan een zandpad. dus vanaf de openbare weg kijk je zo op de poort en op de villa.![]()
en Lieke; jij bent zo echt, zelfs je naam is nep...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
Ik zet streams aan en ja hoor Palma gaat weer tekeer tegen Lieke. Alles is nep aan jou nep ziek, nep zus, nep zo. Tjonge jonge blijft dit zo!!!
Je zou dat wijf door de plee trekken met haar grote smoel en dat gebash van Lieke.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
Palma heeft weer de hoofdrol vandaag, leuk
Wil je terror?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Wat is de hyves van dat monster,
Wil gaan stalken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Wat is de hyves van dat monster,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |