Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
Als ze 7 en 10 zijn dan klopt het precies wat ik vermoedde.
Natasia heeft vroeger klapjes gehad van Milton. En waarschijnlijk niet te zuinig ook. Dat verklaart ook waarom ze zo uitviel tegen Jaap en compleet flipte. Ze zei ook niet voor niets dat die tijd geweest was (na het Jaap incident) en dat het 7 jaar geleden was geweest. Ook trok ze ineens in de foetus-houding toen ze met Ratje zat te praten.
Ik durf m'n geld erop in te zetten dat ze klappen kreeg van Milton en toen ze zwanger was van de 2e ze er vandoor is gegaan.
effe denken hoe het ook alweer was. vanaf de snelweg (afslag Witte bergen) richting eemnes en dan zandpad nemen. in ieder geval ligt het aan een zandpad. dus vanaf de openbare weg kijk je zo op de poort en op de villa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef F04 het volgende:
Ik zou wel een foto willen zien van hoe dit nou vanaf de openbare weg eruit ziet. Zie je dan gelijk dat hek van dGK?
Even gecheckt: nope bij ons op de oprit staat nog steeds een zeilboot die er al ruim 3 jaar niet meer staatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Google Earth is volgens mij onlangs ge-update.
Daar was ik inmiddels al achter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:30 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Even gecheckt: nope bij ons op de oprit staat nog steeds een zeilboot die er al ruim 3 jaar niet meer staat![]()
Ze heeft het een paar keer verteld. Vrij snel na de geboorte van Jairo ontdekte ze telefoonnummers in z'n mobieltje en kwam ze erachter dat hij vreemd ging. Daarna zijn ze uit elkaar gegaan (vriendelijk gezegd)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
......
Ik durf m'n geld erop in te zetten dat ze klappen kreeg van Milton en toen ze zwanger was van de 2e ze er vandoor is gegaan.
Yep.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
zijn Brian en iemand anders al weg?
Brain en Denniks zijn naar de PC Hooftstraat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
zijn Brian en iemand anders al weg?
oeps, beetje late reactie zie ik nu pas..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
effe denken hoe het ook alweer was. vanaf de snelweg (afslag Witte bergen) richting eemnes en dan zandpad nemen. in ieder geval ligt het aan een zandpad. dus vanaf de openbare weg kijk je zo op de poort en op de villa.![]()
en Lieke; jij bent zo echt, zelfs je naam is nep...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
Ik zet streams aan en ja hoor Palma gaat weer tekeer tegen Lieke. Alles is nep aan jou nep ziek, nep zus, nep zo. Tjonge jonge blijft dit zo!!!
Je zou dat wijf door de plee trekken met haar grote smoel en dat gebash van Lieke.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
Palma heeft weer de hoofdrol vandaag, leuk
Wil je terror?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Wat is de hyves van dat monster,
Wil gaan stalken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
das een ufoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef Q-ball het volgende:
Iemand enig idee trouwens wat er geblurred is op de Volkersweg in Eemnes?
haar tieten zijn bedektquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft ze toch een ontevreden rotkop.
[afbeelding]
hihi huubmodus offquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef wolferl het volgende:
Palma is echt media geil.
Zelf blijft ze alleen in de keuken, omdat ze weet dat daar heel veel afspeelt.
De andere werksters laat ze lekker het klote werk opknappen op plaatsen waar niet tot nauwelijks wordt gefilmd. Ze loopt te schreeuwen dat het haar villa is en loop Lieke constant uit te schelden en te terroriseren. Palma je bent een vuile goore media geile viswijf. Met een stem van iemand die al 70 jaar zware shag rookt.
Waarschijnlijk mensen die hem herkennen van streams of TV. Dat hoor je van iedereen die in de villa komt. En ook de reden dat sommigen niet willen komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat Marco ook last heeft omdat hij contact heeft met mensen uit DGK, geen idee wat ze daarmee bedoelde.
Palma?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Dat zou een hoop verklaren, maar ik vind het toch zeer barmhartig van Jaap dat hij haar erin houdt. Volgens mij had niemand anders dit in zijn positie gedaan, Brian en Amanda uitgezonderd. En ik vind haar reactie daaropvolgend niet door de beugel kunnen. Brian zag ook dat Jaaps emotie echt was en vond de reactie van Tas ook duidelijk overtrokken, terwijl Huub het voor haar op ging nemen (waarschijnlijk omdat Jaap ook bij Lieke dingen heeft gedaan, meer dan bij Tas dacht ik).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef Q-ball het volgende:
Natasia heeft vroeger klapjes gehad van Milton. En waarschijnlijk niet te zuinig ook. Dat verklaart ook waarom ze zo uitviel tegen Jaap en compleet flipte. Ze zei ook niet voor niets dat die tijd geweest was (na het Jaap incident) en dat het 7 jaar geleden was geweest. Ook trok ze ineens in de foetus-houding toen ze met Ratje zat te praten.
Het wordt allemaal langzaamaan weer menselijkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub mag post van Natasia lezen. Het gaat erover dat 'iets' van haar heel lullig in beeld is gebracht. Gaat erover dat 'het uit is' en 'gesprek met Herma'.
[afbeelding]
Deze Hyver is niet okquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Palma?
http://palma01.hyves.nl/
Is blijkbaar gedelete.
Ik begreep dat Huub het gesprek begon met "Wordt het niet eens tijd dat we wat ruimte gaan maken". En legde uit dat hij in Augustus wel Dennix wilde wegstemmen. Natasia verwacht tegenstand van Japio. En daarbij noemde Huub 20 augustus (wat volgens mij 30 augustus moet zijn)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Wat zei Natasja nou tegen Huub over 20 augustus, iets van....dan ben ik of jij er niet meer?![]()
dat hij door VOL wordt gebeld mss?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat Marco ook last heeft omdat hij contact heeft met mensen uit DGK, geen idee wat ze daarmee bedoelde.
Nadia is geen terrorachtige persoon denk ik, en ook niet enorm haatdragendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Gigageil het volgende:
Zijn ze nu ineens dikke vriendinnen, Amanda en Nadia ? Jammer hoor...![]()
mensen van VOL hadden geklaagdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Palma?
http://palma01.hyves.nl/
Is blijkbaar gedelete.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat Huub het gesprek begon met "Wordt het niet eens tijd dat we wat ruimte gaan maken". En legde uit dat hij in Augustus wel Dennix wilde wegstemmen. Natasia verwacht tegenstand van Japio. En daarbij noemde Huub 20 augustus (wat volgens mij 30 augustus moet zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |