nee hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het wordt allemaal langzaamaan weer menselijker
Wie, wat, waar?????quote:
Om te eisen dat hij zijn medewerking aan de kooi moet staken, denk ik. VOL: het geweten van DGK. De streamverslagen zijn er prima, de filmpjes ook, maar roomser dan de Paus is het daar meestal ook.quote:
en Natas liet toen doorschemeren dat zij er dan niet meer was, vlgs mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat Huub het gesprek begon met "Wordt het niet eens tijd dat we wat ruimte gaan maken". En legde uit dat hij in Augustus wel Dennix wilde wegstemmen. Natasia verwacht tegenstand van Japio. En daarbij noemde Huub 20 augustus (wat volgens mij 30 augustus moet zijn)
Dus ze hacken de Hyves van Palma, begrijp ik dat goed?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef 2live het volgende:
Dit stond op VOL over de hyves van Palma.....
Deze kreeg ik net.
Thanx, je was niet de enige die vond dat deze hyver iets te enthousiast berichten rond stuurde!
Hij/zij kan voortaan minder berichten versturen.
Als het goed is, is Hyves zo binnenkort weer 100% spam vrij!
Let's hyve things better, Team Hyves
Volgens mij ging het over Patricia en Nathanael ......... Daarom begon Huub ook over de jehova getuige. Dat telefoongesprek van Patricia met Natasia was op de stream en TV geweest. En aan paar dagen later het gesprek tussen die twee in de kapsalon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee hoor
gaat over het gesprek s ochtens vroeg tussen herma en natas waarbij natas aangaf dat het uitwas tussen haar en wilgo
huub vroeg dit eergisteren waarop natas zei dat t niet uit was.
er zal dus wel een brief in mekaar geflanst zijn waarin dit ontkracht word om de liefe vrede te bewaren
ik begreep dat ze hebben geklaagd, en kregen dit antwoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus ze hacken de Hyves van Palma, begrijp ik dat goed?
Ze liet idd iets doorschemeren, maar het was te cryptisch voor mij. (en dan wordt hget alleen maar speculeren). Het kon ook verband houden met het verplicht steunen van Dennix door Japio.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef 2live het volgende:
[..]
en Natas liet toen doorschemeren dat zij er dan niet meer was, vlgs mij.
Na het sporten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
Is Nadia nu haar haren aan het doen voor het sporten of is dit na het sporten?
Da's waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze liet idd iets doorschemeren, maar het was te cryptich voor mij. (en dan wordt hget alleen maar speculeren). Het kon ook verband houden met het verplicht steunen van Dennix door Japio.
Volgens mij is dat zo'n standaard mail...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik begreep dat ze hebben geklaagd, en kregen dit antwoord.
Dat maakt bij haar niet veel uit. Ze doet ook mascara op voor het slapengaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
Is Nadia nu haar haren aan het doen voor het sporten of is dit na het sporten?
Zij is nog een paar graadjes erger als Amandaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt bij haarr niet veel uit. Ze doet ook mascara op voor het slapengaan.
Ze is best oppervlakkig, maar toch heeft zij honderd keer meer klasse en allure als miljonair dan Amandaatjuhhh.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt bij haar niet veel uit. Ze doet ook mascara op voor het slapengaan.
Dat hebben we gezien in haar scheldpartij met Natasja, heel stijlvol i.d.d.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze is best oppervlakkig, maar toch heeft zij honderd keer meer klasse en allure als miljonair dan Amandaatjuhhh.
Maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:03 schreef wolferl het volgende:
Nadia is al een half uur bezig met der haar.
weet ik niet, maar de VOLlers hebben massaal aangeklikt dat de site niet oke is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n standaard mail...
Heeft ze ook maar van Natasia.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Nada noemt echt iedereen..schatje(s).
Volgens mij had Peter6000 al een topic over Nadia en Dennis, dus die vlag gaat niet meer opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:03 schreef agter het volgende:
ik denk dat het erg leuk zou zijn als helemaal NIEMAND iets over Dennix zou schrijven. Stel je voor: Hij komt uit de kooi en denkt dat ie wereldberoemd is. Hij zoek op internet op wat voor leuks iedereen heeft geschreven over hem, en hij komt helemaal niets tegen.
Dat lijkt me geweldig!!
vlieger wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Volgens mij had Peter6000 al een topic over Nadia en Dennis, dus die vlag gaat niet meer op![]()
Hebben Amanda's zussen eigenlijk dezelfde vader als zij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Meganog het volgende:
In de wereld van Amanda is het bijna niet voor te stellen dat verwekkers van kinderen die ook daadwerkelijk allebei zelf opvoeden.
SInds Nada en Nix in dat hok zitten, heb ik last van te hoge bloeddruk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef Clank het volgende:
Nadia die steeds 2 regels van een liedje zingt![]()
Gä even naar de huisarts, die heeft goede medicijnen daarvoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
SInds Nada en Nix in dat hok zitten, heb ik last van te hoge bloeddruk.
En jij gelooft gewoon dat Jaap dat uit de goedheid van zn hart deed? Dat Jaap er uberhaupt iets over te zeggen heeft of iemand een exit krijgt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren, maar ik vind het toch zeer barmhartig van Jaap dat hij haar erin houdt. Volgens mij had niemand anders dit in zijn positie gedaan, Brian en Amanda uitgezonderd. En ik vind haar reactie daaropvolgend niet door de beugel kunnen. Brian zag ook dat Jaaps emotie echt was en vond de reactie van Tas ook duidelijk overtrokken, terwijl Huub het voor haar op ging nemen (waarschijnlijk omdat Jaap ook bij Lieke dingen heeft gedaan, meer dan bij Tas dacht ik).
Wil Nadia nog praten met Tas na dat krabben? Ruimdenkend. Of heeft Tas daar wel haar excuses voor aangeboden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja geeft Nada een jurkje, en zegt: Dit is maatje 36.
Nada: 36,( heeeel verbaasd dus.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |