Als je er maar geen jeuk van krijgt!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg werkelijk de kriebels van die gast.
Het valt nog mee dat hij 's-nachts niet z'n schaamhaartjes gaat kammen na het rukken .....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg werkelijk de kriebels van die gast.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat hij 's-nachts niet z'n schaamhaartjes gaat kammen na het rukken .....
Als hij mee gaat met zijn tijd is hij geschorenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat hij 's-nachts niet z'n schaamhaartjes gaat kammen na het rukken .....
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als beloning voor het toebrengen van krassen op het gezicht van Nadia!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lekker golfweer
Het is of de dokter, de tandarts, de rijlessen of golflessen... Het moet inmiddels toch duidelijk zijn dat Natasja haar kinderen met regelmaat ziet?
Dat is de RTL-stylo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:39 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Als beloning voor het toebrengen van krassen op het gezicht van Nadia!
Ik vind het knap hoe sommigen zich in dat huis in kunnen houden:
Lieke nar Palma bijvoorbeeld. Als Palma zich zo tegenover mij zou gedragen ging ze met pijn in d'r hoofd naar huis!
Maar ook hoe Jaap en Nadia na de aanvallen van Natasja zich inhouden ...... erg knap!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio somt z'n agenda voor vandaag op :
- sauna aangezet
- nu douchen
- daarna groente wokken en eten
- vervolgens sauna en zwemmen
- dan opnieuw trainen
- potje schaken
- aftrekken en aansluitend slapen
Ze moeten toch ook nog heen en weer lijkt mequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Dat golfen duurt normaal toch altijd een uur? Ze vertrokken om 11.38 uur, het klopt nu al niet.
Of ben ik te voorbarig?![]()
Er heen kan lopend, is 1 deur verderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten toch ook nog heen en weer lijkt me
En als het leuk is duurt het mischien wel 2 uur![]()
Golfbaan ligt naast dat hok, dat is 1 munuut rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten toch ook nog heen en weer lijkt me
En als het leuk is duurt het mischien wel 2 uur![]()
Het zal wel zijn als alle andere keren dat Natasia 'toevallig' weg moest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Dat golfen duurt normaal toch altijd een uur? Ze vertrokken om 11.38 uur, het klopt nu al niet.
Of ben ik te voorbarig?![]()
En hoe ver was het naar Almere rijden ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Golfbaan ligt naast dat hok, dat is 1 munuut rijden.
Ja, direct achter het muurtje bij de sauna is de golfbaan. In de tuin vinden ze wel eens verdwaalde balletjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Golfbaan ligt naast dat hok, dat is 1 munuut rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |