Ja, volgens Palma wel. Maar goed Palma is nooit betrouwbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft dat ook nog iets te maken met die snode afpersingszaak?
Ik vermoed van wel. Vorige week was hij, toen hij 's avonds terug kwam van de FEBO, opeens heel erg down en wilde niet zeggen waarom. Het zou me niet verbazen als het daardoor kwam.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh. Weet Brian zelf al, dat ze achter zijn pc-activiteiten zijn gekomen?
Op deze twee caps staat de 'pin' buiten DGK. Dat dak is de houtzagerij naast de villa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef Kinga het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07275/dgkgoogle1.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07275/dgkgoogle2.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat zijn meestal pammetjesmomenten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Vorige week was hij, toen hij 's avonds terug kwam van de FEBO, opeens heel erg down en wilde niet zeggen waarom. Het zou me niet verbazen als het daardoor kwam.
Dat weet ik, anders bedekte de pin alles...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op deze twee caps staat de 'pin' buiten DGK. Dat dak is de houtzagerij naast de villa.
Stimmt. Heerlijk dat we hier met zijn allen zo lekkker kunnen brainstormen,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Vorige week was hij, toen hij 's avonds terug kwam van de FEBO, opeens heel erg down en wilde niet zeggen waarom. Het zou me niet verbazen als het daardoor kwam.
Lees even pagina 1 en 2 van deze COS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:06 schreef wolferl het volgende:
Wat heeft Brainless dan gedaan?
Of wat zijn de vermoedens onder de streamers?
Dat weet je goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op deze twee caps staat de 'pin' buiten DGK. Dat dak is de houtzagerij naast de villa.
Huub en Lieke hebben een plan bedacht om de betrouwbaarheid van iemand te testen. Wie werd mij niet duidelijk maar Lieke wou wel langer "iemand" kunnen gebruiken...!! Er zou iets zijn met Lieke ( ze waren daar gisteren over aan het brainstormen) en Lieke zou degene daarvan op de hoogte stellen en dan kijken of degene dat zou doorlullen..zo ja..onbetrouwbaarheid bewezen...zo nee..betrouwbaar voor het spel..het moest iets zijn wat Lieke lang zou moeten kunnen volhouden dat het zo is..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zei: Ik heb aan iedereen verteld dat je ziek bent...zodat in ieder geval de verhalen hetzelfde zijn.
Nog steeds geheimzinnigheid dus![]()
Heb ik dat helemaal gemist?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo te zien en horen zijn Lieke en Huub bezig met hun plan...
Dus er is niets met Lieke aan de hand en past haar gedrag bij het plan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben een plan bedacht om de betrouwbaarheid van iemand te testen. Wie werd mij niet duidelijk maar Lieke wou wel langer "iemand" kunnen gebruiken...!! Er zou iets zijn met Lieke ( ze waren daar gisteren over aan het brainstormen) en Lieke zou degene daarvan op de hoogte stellen en dan kijken of degene dat zou doorlullen..zo ja..onbetrouwbaarheid bewezen...zo nee..betrouwbaar voor het spel..het moest iets zijn wat Lieke lang zou moeten kunnen volhouden dat het zo is..
Het lijkt mij dat ze Nadia willen testen op betrouwbaarheid...
Zo te zien en horen zijn Lieke en Huub bezig met hun plan...
Ik denk dat ze de pc van Jaap aan het uitpluizen zijn om eventueel uit te kunnen sluiten dat Jaap van de afpersing wist of zelf er bij betrokken was. Dat verhaal over dat Brian info doorspeelde met notepad lijkt me afleiding...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, zou me verbazen als het niet zo was. Al die uren dat Jaap achter de PC zat, dat was denk ik niet alleen voor zijn log.
tonedeaf dumb and blind kid....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef wolferl het volgende:
Brain is zo a muzikaal als de pest.
Joh !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef wolferl het volgende:
Brain is zo a muzikaal als de pest.
Heeft Brian hier van het begin af aan al, de naam van Rat meegekregen?quote:
Lekker golfweerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Katewalker het volgende:
Die zijn toch gaan golfen?
Dat stukje Satie wat hij probeerde was niet eens zo slecht, maar Brian volgt geen regeltjes en begon te improviseren, waarbij werkelijk geen enkele toon nog klopte.quote:
Klaarblijkelijk..ik heb ze er over horen praten toen ze met z'n 2en in de tuin zaten...Lieke zei letterlijk.."het moet iets zijn dat ik lang kan blijven volhouden want ik wil haar langer kunnen gebruiken " (voor het spel? als backup?) Dus het mocht niet iets zijn dat al snel uit kwam...quote:
Nee, ik woon in 070. Maar als je Google Earth een beetje bekijkt, weet je waar het grindpad naar het hek loopt. Vanuit de villa gezien rechts is de houzagerij en de rand van de golfbaan. Je weet nog dat Brian daar spullen over de struiken had gegooid, die lagen daar en dus kon hij het niet meer zelf terughalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat weet je goed.Woon je dichtbij de DGK?
Ok, thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk..ik heb ze er over horen praten toen ze met z'n 2en in de tuin zaten...Lieke zei letterlijk.."het moet iets zijn dat ik lang kan blijven volhouden want ik wil haar langer kunnen gebruiken " (voor het spel? als backup?) Dus het mocht niet iets zijn dat al snel uit kwam...
Huub kwam met allemaal ideetjes..bv..dat de zus van Lieke geld van Lieke was kwijtgeraakt.maar Lieke vond dat het meer met haarzelf te maken moest hebben...
Ik heb niet meer mee gekregen wat ze dan hadden bedacht want de streams gingen bij hun weg...
Niet alleen dat haar isquote:
Niet helemaal waar. De openbare weg is daar een stuk onverharde weg, waarvan Talpa zegt dat je er niet mag komen/stilstaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je vanaf de villa weggaat, heb je het Gouden Hek en dan dat groene hek. Dan kom je op een weggetje met parkeerterreintje. Daar staat een cabine met bewaking en een groot Heras schuifhek. Pas dan ben je echt buiten.
Gymnopedie No.1 van Erik Satie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat stukje Satie wat hij probeerde was niet eens zo slecht, maar Brian volgt geen regeltjes en begon te improviseren, waarbij werkelijk geen enkele toon nog klopte.
Oh ,dus het is een spel van Lieke.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk..ik heb ze er over horen praten toen ze met z'n 2en in de tuin zaten...Lieke zei letterlijk.."het moet iets zijn dat ik lang kan blijven volhouden want ik wil haar langer kunnen gebruiken " (voor het spel? als backup?) Dus het mocht niet iets zijn dat al snel uit kwam...
Huub kwam met allemaal ideetjes..bv..dat de zus van Lieke geld van Lieke was kwijtgeraakt.maar Lieke vond dat het meer met haarzelf te maken moest hebben...
Ik heb niet meer mee gekregen wat ze dan hadden bedacht want de streams gingen bij hun weg...
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gymnopedie No.1 van Erik Satie.
Ja het klinkt aardig.
Ik denk dat Natasia ook regelmatig der kinderen ziet.
Oke ze heeft Lieke geslagen, Jaap aantal keer geschopt(hard), Nadia flink gekrabt.
Ze dreigt telkens tegen de bewoners dat ze buiten de poort hun iets te wachten staat.
Haar kinderen krijgen alles wat ze hebben willen van De Redactie.
En ze mag waarschijnlijk met regelmaat der kids zien.
Ik heb nog meer het vermoeden dat zij iets achterhoud voor de streamers, zij weet iets van DGK of een bewoner. En dat mag niet vertelt worden.
Brain mag ook oprotten, geheime spel informatie uitwisselen op de pc's met een goeie vriend is een goeie reden om iemand een exit te geven.
Maargoed dat zal niet gebeuren, hoogstens een boete, want over die deur hebben we ook niks meer gehoord. Terwijl als Huub een wijnglas kapot slaat hij meteen een boete krijgt.
In principe wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef farscapevr6 het volgende:
je zou dus aan het haar van amanda en natas moeten kunnen zien bij terugkomst of ze zijn wezen golfen of taart heben gegeten;)
Vertel zit er dan slagroom of ballen in?????????????????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef farscapevr6 het volgende:
je zou dus aan het haar van amanda en natas moeten kunnen zien bij terugkomst of ze zijn wezen golfen of taart heben gegeten;)
Ik krijg werkelijk de kriebels van die gast.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef Nostalgist het volgende:
Da's voor het eerst dat ik een man met haarlak in de weer zie......
Volgens mij zit Natasia nog steeds in de kooi vanwege een lopende rechtzaak tegen haar ex (waarin zij mogelijk getuigt). Voor haar veiligheid moet ze daarom in de kooi zitten...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia ook regelmatig der kinderen ziet.
Oke ze heeft Lieke geslagen, Jaap aantal keer geschopt(hard), Nadia flink gekrabt.
Ze dreigt telkens tegen de bewoners dat ze buiten de poort hun iets te wachten staat.
Haar kinderen krijgen alles wat ze hebben willen van De Redactie.
En ze mag waarschijnlijk met regelmaat der kids zien.
Ik heb nog meer het vermoeden dat zij iets achterhoud voor de streamers, zij weet iets van DGK of een bewoner. En dat mag niet vertelt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |