Ben wel benieuwd wat voor info dat dan was, want speltechnisch heb ik Brian weinig zien doen (of gebruiken).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat Brian op geniepige manier allerlei info zat uit te wisselen met Darryl
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vermeende berichtenuitwisseling via de administrators van de weblogs houd de mannen nogal bezig. Huub heeft alles bewaard en regelmatig 'achter' laten kontroleren. Ze hebben regelmatig gelachen om de foto's en Huub kreeg iedere keer toestemming om te plaatsen op de weblog.
Japio baalt, omdat hij wel iedere keer de oude gegevens heeft weggegooit.
Beiden weten vrij zeker dat Brian en Darryl wel echte spelinfo hebben uitgewisseld, maar in de vorm van tekstberichten op een andere server. De redactie schijnt dit (achteraf) ook te hebben gemerkt.
Ik kreeg nog net mee..."We doen het vaak met mijn lul tegen je kaak". Waanzinnig hoogstandje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:30 schreef Nostalgist het volgende:
Mute op Brian die weer aan het dichten is.....
Die vriend is Darryl. Oorspronkelijk collega van Brian bij Wannadoo, later compagnon in het bedrijfje van hun beiden. Volgens Brian was Darryl de techneut en hijzelf meer het 'zakelijk brein'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch die vriend van Brian waarmee het volgens Netty niet zo goed ging?
En ik hoorde Amanda zeggen dat het wel erg romantisch was ( en dan niet cynisch )quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik kreeg nog net mee..."We doen het vaak met mijn lul tegen je kaak". Waanzinnig hoogstandje.
Mama Netty kan weer trots zijn..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik hoorde Amanda zeggen dat het wel erg romantisch was ( en dan niet cynisch )
Vaag... ik dacht ze het scherm konden overnemen via een vnc-achtige applicatie....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vermeende berichtenuitwisseling via de administrators van de weblogs houd de mannen nogal bezig.
Natuurlijk hebben ze het wel gezien, maar hij is nu eenmaal een kindje van God.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vaag... ik dacht ze het scherm konden overnemen via een vnc-achtige applicatie....
Hoe kunnen ze dat dan niet gezien hebben ?![]()
Altijd lachen met die jongen.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Palma heeft het over vis.
Nix: Sperma is dikker dan pis.![]()
Je zegt het goed, ze 'kunnen' het scherm overnemen (of meelezen). Maar dat wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk permanent meekijken. Soms zitten ze een uur of meer achter de PC. En Brian kan van een andere server een tekstbestandje oppikken en direct naar de printer sturen, zonder het te openen op zijn beeldscherm.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vaag... ik dacht ze het scherm konden overnemen via een vnc-achtige applicatie....
Hoe kunnen ze dat dan niet gezien hebben ?![]()
Aha, zo zie je maar, het blijft een rat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zegt het goed, ze 'kunnen' het scherm overnemen (of meelezen). Maar dat wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk permanent meekijken. Soms zitten ze een uur of meer achter de PC. En Brian kan van een andere server een tekstbestandje oppikken en direct naar de printer sturen, zonder het te openen op zijn beeldscherm.
Hij kan er in ieder geval wel zelf om lachen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft zulke sterke grappen...NOT
...... en die deur is al twee dagen geleden eruit geknaltquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
P: kan die deur nou dicht, die Titanic is nu wel al 20 x onder gegaan.
Door een para actie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
...... en die deur is al twee dagen geleden eruit geknalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |