Als 'ie door de keuring komt, is het mijn eerst COS!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kek!
Hij is tof, boeiend of het de eerste is!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als 'ie door de keuring komt, is het mijn eerst COS!!![]()
![]()
Deze was eerder.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:59 schreef F04 het volgende:
Wie is dan eerst?
Deze, of deze [COS #1929] Waar Dennis stilletjes zijn seksuele frustraties
Prima topic, soepel, lekker snel en heerlijk van afdronkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als 'ie door de keuring komt, is het mijn eerst COS!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima topic, soepel, lekker snel en heerlijk van afdronk![]()
Duidelijk dat er iets aan de hand is. Vanmorgen werden ze ook al (in de tuin) van de streams weggehouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
wat een flauwe grap begint dit te worden zeg - we mogen het weer niet volgen?
die slapen constant,vooral als er gevochten word en meppen worden uitgedeeld door de kindjes van godquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:07 schreef F04 het volgende:
De FEBO slaapt schijnbaar.
zijn dat niet lieke en huub die te horen zijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
En Dennis en Nadia liggen gvd nog steeds te fluisteren![]()
Nee, dat zijn Nada en Nix, kan ze helaas niet verstaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
zijn dat niet lieke en huub die te horen zijn?
volgens mij zijn het huub en liekequote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Nada en Nix, kan ze helaas niet verstaan.![]()
hmm, laat die fokking toneelhaak nou maar 'ns komen - en breng huub en lieke in beeldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je hoort is duidelijk Dennix
Boven. Lieke stoof woest weg en even later volgde Huub (zie caps hierboven)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
Ik kan het even niet meer volgen. Het bed van Huub en Lieke is leeg. Dennis stond even op de hoek te loeren. Waar zijn Huub en Lieke dan?
Ja, wegstuiven wist ik nog.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Boven. Lieke stoof woest weg en even later volgde Huub (zie caps hierboven)
Jezus! Lieke is net kwaad naar boven gelopen! Hoe duidelijker wil je het! Die niksnut ligt nog steeds met nada te fluisteren! Wij mogen niks horen. De redactie is oostindisch doof. Horen alleen wat zij willen horen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je hoort is duidelijk Dennix
hahaha de streams volg ik zowieso niet,ben lid van de club van niet betalers voor geen normale streamsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij!Houden wij ondertussen de streams voor je in de gaten.
![]()
ja, wrijf het er maar goed inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:20 schreef cindy10 het volgende:
ben zo blij dat ik niet betaal om niets te zien!![]()
![]()
Anders kunnen we altijd nog Nowlife bellen en vragen of zij VOL willen bellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doen ze bij VOL wel neem ik aan....
trustequote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Het was een lange, spannende dag, met bloemschikken en Triviant en zelfs ballonnen voor een jarige... ik ben er kapot van. Dus welterusten allemaal![]()
Truste, ik ga dadelijk ook vertrekken. Tot morgen als er niet snel iets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Het was een lange, spannende dag, met bloemschikken en Triviant en zelfs ballonnen voor een jarige... ik ben er kapot van. Dus welterusten allemaal![]()
tjonge massaal afhaken.....kan natasia dat niet eens gaan doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste, ik ga dadelijk ook vertrekken. Tot morgen als er niet snel iets gaat gebeuren![]()
had ik het maar nooit gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten,om ook eens blij te zijn dat ik niet betaal![]()
de streams zijn zo saai geweest vandaag dat menig fokkert zich gewoon getergd en belazerd voelt, vandaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tjonge massaal afhaken.....kan natasia dat niet eens gaan doen?![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doen ze bij VOL wel neem ik aan....
Betaal dan gewoon voor de streams...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:36 schreef cindy10 het volgende:
tis jammer....niemand die me meer op de hoogte kan houden![]()
schat je kan mij het huis niet uit pesten,ik zit er niet in.....!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Betaal dan gewoon voor de streams...
Als je het zo graag wil weten.
Niet de bellersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn een paar nog klaar wakker.
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
schat je kan mij het huis niet uit pesten,ik zit er niet in.....!!![]()
ppfff gelukkig,dacht effe dat ik je kwijt was ***amanda modus***quote:
Ja, hele verhalen. Maar ze hebben beiden een duidelijk standpunt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ppfff gelukkig,dacht effe dat ik je kwijt was ***amanda modus***![]()
maar liggen huub en lieke weer in bed,en word er nog gepraat??![]()
Maar waarover??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hele verhalen. Maar ze hebben beiden een duidelijk standpunt.
Huub had het over ene cindy10 van FOK die niet betaald en toch op FOK alles wil lezen.quote:
nou vooruit,maar dan niet meer rotzooien met meiden onder de douche he??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik je dan nu hard in je kont neuken?
Dat was toch niets, mannyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou vooruit,maar dan niet meer rotzooien met meiden onder de douche he??![]()
is dat zo?? dacht dat jaap daarnet in zn slaap nog zei dat die cindy10 zo verstandig was om niet te betalen...dat ze net zoals cora zich liever laat betalen door talpa?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had het over ene cindy10 van FOK die niet betaald en toch op FOK alles wil lezen.
Lieke is het wel met hem eens dat FOK daar eigenlijk niet voor is gemaakt
Huub denkt dat je beter die paar eurootjes kunt neertellen, nog geen pakkie sigaretten per maand
Lijkt me duidelijk... rookt ze wel??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had het over ene cindy10 van FOK die niet betaald en toch op FOK alles wil lezen.
Lieke is het wel met hem eens dat FOK daar eigenlijk niet voor is gemaakt
Huub denkt dat je beter die paar eurootjes kunt neertellen, nog geen pakkie sigaretten per maand
Yup.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat zeiden mn 285 exxen ook.....zouden ze dat echt gemeend hebben?![]()
Hij trekt zich stiekum af?! hahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:30 schreef spapaars het volgende:
Voor degene die het hebben gemist.
Nadia en Dennis.
Van Kitek.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29192&sess=4806
OMG... zelfs in zijn slaap maakt jaap TV!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Let op, dat is toch duidelijk. Het is voor twee, ik moet dat Huub vragen. En Dennis ......"
.....
"F*ck nou, er is niets gebeurt. Ik ben f*cking doorgezaagd, die Natasia ...."
.....
"Het is wel goed, ik ben doorgezaagd"
.....
En toen sliep Japio weer
[afbeelding]
thanks. wat is dit nu weer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:48 schreef BsJanssen het volgende:
Ik heb het stukje teruggeluisterd waar Lieke boos wegloopt en ik hoor dit:
...iets over opstoken tegen iedereen...
Lieke: "Sodemieter toch op"
Lieke: "GODVERDOMME"
- lieke loopt boos weg -
- huub zegt iets maar ik kan er niets van maken -
Huub: "Tegen wie heb je de waarheid verteld dan?"
Lieke: "kut spel" of "fucking hell", ik denk het eerste
Haha en Nadia beweegt gewoon keihard mee, lekker als je zou slapen.quote:
Er was gisteren al iets toen Lieke terug kwam van de dokter. Ze was, meende ik op te vangen, ook nog naar een advocaat geweest(??). In de tuin heb ik Huub tegen haar horen zeggen.. 'kom maar.. dan zorg ik nu voor jou!' . In de zin van 'ik ben er voor je'. En waar was Lieke gisteravond toen ze met z'n allen in de jacuzzi zaten.. was ze toen 'achter' of lag ze al op bed ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef itsme het volgende:
[..]
thanks. wat is dit nu weer?
Het volgende begin naar een groter drama
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:36 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen. Wat een heerlijke dag was het gisteren weer en vooral wat een educatieve dag. Zo langzamerhand begint de verveling van De Gouden Kooi af te druipen, het begint bijna op het normale dagelijkse leven te lijken. Fons slaagt er aardig in om op korte termijn de kijkcijfers terug te dringen, waarna het programma een langzame pijnloze dood zal sterven. Of heeft het misschien te maken met de vakantieversie van de gouden kooi, immers de kindjes zijn thuis en veel volwassenen volgen De Gouden Kooi ook overdag, hetgeen een gekuisde versie zou rechtvaardigen. Ik vrees echter voor een humane vorm van euthanasie. Uiteraard zitten velen met mij in spanning af te wachten wat de dag van vandaag weer zal brengen. Wordt het weer een doorsnee gewone dag of zullen spanning en sensatie hoogtij vieren. Jaap zal wel in een dipje zitten,
Dennis zal zijn figuranten rol wel blijven spelen en Huubje zal bij ieder snood plan moeten overwegen of het wel past binnen het nieuwe RTL kader. Nu beste cossers ik zou zeggen kijk en verwonder je over hetgeen komen gaat ik wens jullie daarbij allemaal veel plezier of ergernis toe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ze beweegt echt mee op het ritme van Dennix en slaapt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou.. 'stiekum'??!! Nadia trilt het bed bijna uit! Of helpt ze een handje mee??
Dank je voor dit welgemeende complimentquote:
Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ze beweegt echt mee op het ritme van Dennix en slaapt niet.
Ik denk ut!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt was![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd te vroegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:42 schreef De_Moester het volgende:
iedereen nog in diepe rust...zelfs geen huishouding te zien; hoe laat beginnen die?
En dat wetende dat Nadia klaar wakker naast je ligt, of is dat meschien de reden van deze vroegtijdige puddingbuckssalvoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt was![]()
![]()
![]()
![]()
Gezien het gegeven dat hij daarna een badhandoek pakte moet het een flinke lading geweest zijn. Kunnen ze vanavond misschien wat ham doorheen doen en opgewarmd als haaienvinnensoep consumeren.quote:
Ook goede morgen!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:51 schreef pullup het volgende:
Nadia kijkt even in de spiegel om te zien of haar ogen al open zijn
Jammer maar Amanda heeft het gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:57 schreef Clank het volgende:
De HH moet van Palma in de tuin kijken naar de bloemetjes.
Palma: Nou dat ziet er niet uit.. dat heeft Lieke zeker gemaakt.. het lijkt wel een graf.
Olga: Ja, die heeft haar eigen graf gegraven.
Heeft die bloemist gisteren een tafeldecoratie gemaakt, verneukt Palma 'm ff.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:58 schreef petraa het volgende:
GAat die takketrol bloemetjes uit de grond halen en op tafel zetten. Laat ze gvd eens zorgen dat het eten op tijd op tafel staat.
Vanwege het hoofdartikel ' Misbruik zoontje reden voor martelmoord'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:02 schreef Nostalgist het volgende:
Herma geeft Natasja de tip de Telegraaf niet te lezen......
En vervolgens weer de opmerking dat Lieke de urine bij de dokter kan inleveren maar waarschijnlijk niet zwanger is, het zullen wel maden zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
Wat een raar mens is die Palma en zo jaloers. Hou haar vast anders is ze zo weg Huub, je weet het nooit met dat soort meisjes.
Niet alleen Palma heb je die Olga net gehoord. Ik snap niet dat ze dat toelaten het is gvd personeel van de miljonairs.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
Palma: Hou d'r vast Huub.. voor je het weet is ze weg. Echt Huub... je weet het nooit met dat soort meisjes.
'k Vind het echt schandalig hoe Palma Lieke behandelt.
Palma: De dokter heeft gebeld je moet je urine even in een potje doen. Je bent ws niet zwanger maar hebt alleen maar maaien.
Palma neemt de rest aan he dus als je niet tegen Lieke bent kom je het huis niet in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet alleen Palma heb je die Olga net gehoord. Ik snap niet dat ze dat toelaten het is gvd personeel van de miljonairs.
Hoezo ga jij mee dan??????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:12 schreef farscapevr6 het volgende:
volgens mij snapt de HH niet dat we naar rtl gaan
Dat is haar verhaallijn.... Ze is allang blij dat ze er één heeft.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
Lieke is nog niet eens wakker en Palma voert haar hetze alweer.
Wáárom moet Lieke het opnemen in het spel tegen het personeel??!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wij allemaal toch, de grootste familie van nederland
We need loveprofusion.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
Palma: Hou d'r vast Huub.. voor je het weet is ze weg. Echt Huub... je weet het nooit met dat soort meisjes.
'k Vind het echt schandalig hoe Palma Lieke behandelt.
Palma: De dokter heeft gebeld je moet je urine even in een potje doen. Je bent ws niet zwanger maar hebt alleen maar maaien.
Owwwwwwwww wat ben jij dan van mij???????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wij allemaal toch, de grootste familie van nedereland
Ze mogen toch niets meer doen dus er is geen enkele reden om op te staanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma doet alle moeite iedereen wakker te krijgen, Plasma helpt een handje "Allemaal Opstaan"
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:19 schreef DrsH het volgende:
Misschien Jaap zijn arrestatie
Is er dan niets bekend waarover dat ging?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Huub is niet blij.. heb het gevoel dat er iets met Lieke is.. maar weet niet psies wat. Het gaat over vannacht geloof ik.
groot gelijk. Ik snap niet dat die heks er in mag blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef De_Moester het volgende:
Huub en Lieke woorden op de vroege ochtend..hoor Huub zeggen: 'nag, nag' nag' ...
Ze wil in ieder geval nog doorslapen zo te horen maar Huub geef thet weinig kans: " Het mag toch niet"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Huub is niet blij.. heb het gevoel dat er iets met Lieke is.. maar weet niet psies wat. Het gaat over vannacht geloof ik.
Meestal slaan ze een badlaken om, maar alle handdoeken en badlakens zijn op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:24 schreef Clank het volgende:
Is het ook RTL beleid dat ze die badjassen moeten dragen??
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
Gaat Dennix weleens douchen ???
k hoop toch van wel, ook na die ruksessie van afgelopen nacht..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
Gaat Dennix weleens douchen ???
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef De_Moester het volgende:
[..]
k hoop toch van wel, ook na die ruksessie van afgelopen nacht..![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ik heb net dat filmpje gezien. Ik vraag me toch af, deed hij het nu zelf of Nada?![]()
is ook mogelijk , meschien was het wel 2 richtingsverkeerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ik heb net dat filmpje gezien. Ik vraag me toch af, deed hij het nu zelf of Nada?![]()
Kun jij het mysterie voor mij oplossen?quote:
Ik zal het ze straks even vragen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het mysterie voor mij oplossen?![]()
Goodmorning beebquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen![]()
Vanuit de andere camera kon je vannacht beter zien dat Nadia half op haar zij lag, rug naar hem toe. Ik heb sterk de indruk dat Nadia niet heeft geholpen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Is dat programma waar die twee vrouwen je huis komen opruimen ook van RTL?quote:
Wat denk jezelf, heb je de aftiteling niet gezien dan?????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Walgelijk kutwijf. Helemaal niet RTL-fehig ook, dus moven met dat mens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Palma: Lieke heeft een miskraam gehad vannacht.. ze mag blijven liggen.
Denk dat het beter is voor het kind ook.
Morgen.... Dennis zelf, hoor....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Waar is die nitwit in hemelsnaam op gecast?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef De_Moester het volgende:
dennis hangt weer goed doelloos rond..die gast weet echt de hele dag niks te doen..waarom gaat ie niet naar boven? Bang om Huub tegen te komen zeker ...
Kijk, hier heb ik wat aanquote:
Hear! Hear !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijk kutwijf. Helemaal niet RTL-fehig ook, dus moven met dat mens.
Hij heeft waarschijnlijk gewoon beloofd het Huub moeilijk te zullen maken of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is die nitwit in hemelsnaam op gecast?
Ze is zwanger, niemand gelooft me maar het is echt zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Op zijn broekzakkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als billboard voor: "Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zn telekids kop, sms verzekerd dankzij de tiener club en de burger milfs van rtl4 krijgen weer een natte.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor deze onzichtbare nitwit gaat sms-en. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand glijdt op dit sorry excuse for a playboyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef Pavement het volgende:
Op zn telekids kop, sms verzekerd dankzij de tiener club en de burger milfs van rtl4 krijgen weer een natte.
Zodat mensen medelijden met Huub gaan krijgen en een sms-je voor hem gaan sturen. Kassa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk gewoon beloofd het Huub moeilijk te zullen maken of zo.
TYquote:
Jij bent ook geen RTLburgerkudt of een Telekidstiener, je bent gewoon slimquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor deze onzichtbare nitwit gaat sms-en. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand glijdt op dit sorry excuse for a playboy.
Het grootste verschil is dat Dennisje het onder de dekens doet en Karl achter z'n computer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Dennisje wel wat van Karl Noten weghebben
Maar ik ben wel blont!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:52 schreef Pavement het volgende:
Jij bent ook geen RTLburgerkudt of een Telekidstiener, je bent gewoon slim! Jammer genoeg de rest van gebiologiseerd tv kijkend nederland niet, deze zullen op hem stemmen. Geloof me in een popupoll gaat dit stuk vlees zonder handen het nog goed doen.
Zo is dat, ze hoeven hem maar 3 minuten per keer te laten zien om hem een evenredig deel van de uitzending te laten hebben. En zelfs van Dennis is na 24 uur registratie nog wel 3 minuten televisie te maken vooral als huub weer eens agressief op hem reageertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik ben wel blont!![]()
Ik kan het me echt niet voorstellen. Maar ik weet dan ook niet hoe hij in de televisieregistraties uit de verf komt/wordt gebracht.
Mag dat de naam ''rokje'' wel hebben? Het lijkt meer op een brede riem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:55 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda's rokje wordt 314.223 keer opgetrokken vandaag, geloof ik.....
Over wie heeft ze het? Over Brian???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef Marrije het volgende:
'Hij heeft die hele focking stemming dankzij mij, hou je bek man'.
Goedemorgen Amanda.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag dat de naam ''rokje'' wel hebben? Het lijkt meer op is een brede riem.
Als dat mens er boven staat te ademen bederft die pate ook binnen 2 minutenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef petraa het volgende:
Palma zet bedorven pate op tafel, Net was hij nog goed, nu is hij minder volgens haar.
kuche kuche Erhmm CDA & CU kabinetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:58 schreef Pavement het volgende:
Ik snap rtl en AH niet, die conservatieve gedachtes in nederland worden steeds sterker. Het lijkt wel of we terug in de tijd gaan met de TV. RTL zend wel films uit met moord en sex, AH verkoopt wel tabak en alcohol. Maar een rl soap waar mensen ruzie krijgen is taboe ?
Winkelen op de PC en golfen, verder niets.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Wat staat er vandaag op het programma? Wenskaarten maken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat mens er boven staat te ademen bederft die pate ook binnen 2 minuten
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het uurtje smeren en plamuren straalt er weer van af .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag je zijn blik toen hij dat zei ??? En als je blaasontsteking heb krijg je medicijnen, er is wat anders met Lieke en ik denk dat dat te maken heeft met die advocaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft blaasontsteking volgens Huub.
slagroom kruipt waar het niet gaan kanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft blaasontsteking volgens Huub.
De verjaardag van Jairo, dus vanavond allemaal op de bank om te zien hou vrolijk het ventje is en hoe hij is overladen met liefde en cadeaus....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Wat staat er vandaag op het programma? Wenskaarten maken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat mens er boven staat te ademen bederft die pate ook binnen 2 minuten
advocaat ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Zag je zijn blik toen hij dat zei ??? En als je blaasontsteking heb krijg je medicijnen, er is wat anders met Lieke en ik denk dat dat te maken heeft met die advocaat.
idd was de gristenhonden even vergeten, die vinden natuurlijk een tv programma belangrijker dan te kijken wat er nu echt op straat gebeurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
kuche kuche Erhmm CDA & CU kabinet
Ja was beetje vaag verhaal van haar toen ze terugkwam over portret recht enzo, maar ze was hele dag van slag ervan.quote:
ja ze zei gisteren dat ze niet alleen bij de dokter was langsgegaan maar dat er ook nog wat lag te doen mbt een zaak die ze had lopen, dus dat ze even 2 dingen had gedaanquote:
Thanks !quote:
Die viswijven, palma en amanda, hebben gewoon geen normaal op hun volumeknop; alles wordt geschreeuwd. Na dgk kunnen ze zo de markt opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:11 schreef petraa het volgende:
Ze gaat expres lopen gillen kwalma, omdat ze weet dat Lieke op bed ligt. Olgaaaaaaaaaaaa, Hermaaaaaaaaaa. wat een *&(#$*(#)$ dit is niet goed voor me bloeddruk dat mens is zo verschrikkelijk bezig vanochtend.
Dat zeg ik dus ook al de hele ochtend, ze doet het er gewoon om, omdat Lieke nog in bed ligt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat is dat grafwijf aan het blèren.
Het is ook de enige al de hele ochtend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat is dat grafwijf aan het blèren.
Inderdaad nu iedereen weg is durft ie wel zijn mond open te doen tegen Nadiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:15 schreef riri het volgende:
Dennixje is steeds benauwd dat de aanval ineens over zich heen kan komen...zijn hele lichaamstaal straalt dat uit
Ze liepen samen naar beneden dus dat zal wel, alleen mogen wij het niet horen. Vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
Vroeg Huub nu aan Palma kunnen we even praten ?
Ze zegt zelf ik denk dat dat juist het probleem is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat Amanda de PoPo wint als ze haar kont filmen. Yeah right.
Eerlijk is eerlijk, dat valt me weer mee van haar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zegt zelf ik denk dat dat juist het probleem is.
Soms werkt die ene hersencel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat valt me weer mee van haar.
Of ze hebben gisteren frikadellen gegeten .quote:
Amanda is langzaam maar zeker aan het veranderen in een Stepford Wife. Scary shit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het beter om na het ontbijt bij Brian te gaan liggen omdat ze dan niet gaat roken.
Zijn ze dan nu de mooie beelden bij zonsopgang aan het filmen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Redactie, mogen we de streams op iets anders dan A en B?
That will be the dayquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda is langzaam maar zeker aan het veranderen in een Stepford Wife. Scary shit.
Ze liggen stompzinnig op bed te giechelen. Koetsiekoetsie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze dan nu de mooie beelden bij zonsopgang aan het filmen?
Amanda wordt door Brina net zo saai als Nadia en Deniks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het beter om na het ontbijt bij Brian te gaan liggen omdat ze dan niet gaat roken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Of ze hebben gisteren frikadellen gegeten .
Ik begrijp hier niets van.......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber en Huub spelen een potje schaak. Het moet niet gekker worden.
Dat is geen schaken maar eerder stukken schuivenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
WTF, Palma gewoon tijd om drie kwartier te gaan zitten schaken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |