En vervolgens weer de opmerking dat Lieke de urine bij de dokter kan inleveren maar waarschijnlijk niet zwanger is, het zullen wel maden zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
Wat een raar mens is die Palma en zo jaloers. Hou haar vast anders is ze zo weg Huub, je weet het nooit met dat soort meisjes.
Niet alleen Palma heb je die Olga net gehoord. Ik snap niet dat ze dat toelaten het is gvd personeel van de miljonairs.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
Palma: Hou d'r vast Huub.. voor je het weet is ze weg. Echt Huub... je weet het nooit met dat soort meisjes.
'k Vind het echt schandalig hoe Palma Lieke behandelt.
Palma: De dokter heeft gebeld je moet je urine even in een potje doen. Je bent ws niet zwanger maar hebt alleen maar maaien.
Palma neemt de rest aan he dus als je niet tegen Lieke bent kom je het huis niet in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet alleen Palma heb je die Olga net gehoord. Ik snap niet dat ze dat toelaten het is gvd personeel van de miljonairs.
Hoezo ga jij mee dan??????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:12 schreef farscapevr6 het volgende:
volgens mij snapt de HH niet dat we naar rtl gaan
Dat is haar verhaallijn.... Ze is allang blij dat ze er één heeft.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
Lieke is nog niet eens wakker en Palma voert haar hetze alweer.
Wáárom moet Lieke het opnemen in het spel tegen het personeel??!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wij allemaal toch, de grootste familie van nederland
We need loveprofusion.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
Palma: Hou d'r vast Huub.. voor je het weet is ze weg. Echt Huub... je weet het nooit met dat soort meisjes.
'k Vind het echt schandalig hoe Palma Lieke behandelt.
Palma: De dokter heeft gebeld je moet je urine even in een potje doen. Je bent ws niet zwanger maar hebt alleen maar maaien.
Owwwwwwwww wat ben jij dan van mij???????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wij allemaal toch, de grootste familie van nedereland
Ze mogen toch niets meer doen dus er is geen enkele reden om op te staanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma doet alle moeite iedereen wakker te krijgen, Plasma helpt een handje "Allemaal Opstaan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |